Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikett: sädescirklar
Läst 1353 ggr
Gahella
0

Who are the circle makers..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Intressant om korncirklarna. De säger att det är bl.a vi som skapar dem med våra tankar och vårt medvetande!

Playja
0

Kyss Gillar Magenta pixies videos!! MYCKET!!!

Gahella
0

Jag med! De är mina nya favoriter, skickar dem överallt! Tack Pson för att du presenterade dom för oss!

enola
0

Älskar att titta på dessa cropcirkles, dem är så välbalanserade och harmoniska och en fröjd för ögat och själen. Visade min flickvän några bilder och hon tappade hakan, hon hade tidigare bara sett sånna på film och tv och dem är inte lika extrema i utförandet som dem vi nu kan hitta på nätet.

Har hört tidigare om att det är vi själva som skapar dessa cirklar, det finns experiment där personer som mediterat över en symbol som dom själva skapat och den har uppståt på ett fält.

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Solar
0

Ja det är sacret geometry >>> d.v.s. det är energi som manifesteres på det eteriske plan i Jordens aurafelt och denne enegi påvirker os på et bra sät s¨vi utveckles snappere -

det är sån jeg mener det är -

kram

Solar

moonflower
0

Älskar också att titta på dessa cropcirkles! Känns avkopplande på något vis!

Bengt-Olov
0

"De säger att det är bl.a vi som skapar dem med våra tankar och vårt medvetande!"

Inte gjorda av våra utomjordingar, alltså!?

Ni som ändå tror på att de är gjorda av utomjordingarna - vad för teorier om vad de vill med dem, tror ni på!?

Gahella
0

Bengt-Olov, det berättar allt det du undrar på filmen. Jo, det är gjorda av utomjordingar ocksåFlört

Bengt-Olov
0

Slänger ut frågor här och var lite okontrollerat tror jag… Det var ju faktiskt en film man kunde titta på här… :-)