Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettsajten
Läst 280 ggr
[Tismon]
2022-07-19 21:39
10

Vi öppnar upp igen!

Vi ber om ursäkt för olägenheten att vi var låsta såpass länge.

Nu däremot har vi öppnat upp igen och ni kan åter diskutera i forumet! :)

Jag har gått igenom över tusen sidor fulla av trådar och rensat. Visserligen var det mycket konspirationsteorier om rymdödlor och hemliga makteliter, mörkläggning av information osv - MEN majoriteten av trådar som jag tog bort var faktiskt trasiga länkar, videos som inte längre fungerade, länkar med virusvarningar. Det kan hända att jag missat något men jag tänker att majoriteten i alla fall är borta, så vi öppnar upp nu!

Hur ser det ut på Utomjordiskt iFokus nu?

Självklart får alla dela med sig utav sina Extraterrestriala upplevelser. Vi diskuterar allt som har med rymden, universum och galaxen att göra. Däremot tolererar vi ej desinformation. Teorier om olika saker får självklart också diskuteras men var noggrann att inte presentera osanningar som fakta, det får ordas som åsikter och teorier. Vi tar avstånd från självutnämnda gurus/starchildren, vi är mer intresserad utav vad du har att säga och inte vad någon på sociala medier påstår. Det kommer förmodligen att vara mer fokus på det vetenskapliga men sålänge ämnet är Utomjordiskt så hör det hemma här 🙂

En tydligare beskrivning kring regler kommer att postas inom kort

Ha en underbar dag!

• Redigerat 2022-07-19 21:41 av [Tismon]
[EM_L]
2022-07-21 12:41
3

Ska bli trevligt att försöka att få positivitet i den här sajten :)

[Tismon]
2022-07-21 12:44
3

Jag håller helt med! Det finns så mycket intressant att diskutera om universum 😁

FataMorgana
2022-07-21 15:30
5

Lycka till med sajten och vilken bra presentation ni har gjort 🙂 Nu tilltalar den mig mycket mer än förr.

[Tismon]
2022-07-21 16:30
2

#3: Tackar! Vi hoppas att du får ut intressanta och produktiva diskussioner/fakta från vår sajt 🙂

[snowy_]
2022-07-21 16:48
2

Jag önskar också ett Lycka till! Tänk om någon kunde städa hela iFokus så😊

[Tismon]
2022-07-21 16:59
3

#5: Tack så mycket! I och med vi ändå var 2 personer och det ändå tog oss ungefär 20 dagar så är det tveksamt hahaha. Jag kan säga att jag har suttit i flera timmar, i flera dagar i sträck och bara rensat så det var ju inget jobb som gick snabbt eller var särskilt kul. Hela iFokus hade nog tagit mer än ett halvår och det hade behövts många fler människor! 😉

• Redigerat 2022-07-21 17:03 av [Tismon]
[snowy_]
2022-07-21 21:14
2

#6: Det är förståeligt. Hade heller inte velat rensa hela iFokus 😆

Condor
2022-07-23 15:53
2

#0:

Oj, vilket jobb det måste ha varit att gå igenom alla gamla inlägg. Jag såg att min roliga satir på konspirationsteorier också togs bort. Men jag inser att om det inte finns konspirationsteorier här längre, att satiren heller inte behövs.

Lycka till med sajten.