Ny sajtvärd
Hej allesammans!
Jag tog över som Sajtvärd idag eftersom det är så mycket som spånar iväg. Tanken är att jag ska städa upp lite, fixa med sajten och få den presentabel. Problemet som det är nu är att många trådar innehåller saker som uppfattas som skrämmande och/eller påståenden som saknar grunder.
Jag hoppas på att ordna upp med sajten och min förhoppning är att vi slutar mata konspirationsteorier som inte gör något gott för någon. Ingen kommer bli bannad och alla är välkomna att diskutera här, men jag kommer vara strikt med vad som tillåts och inte tillåts. Att kalla andra lydmänniskor och bara förespråka en sanning som inte grundar sig i något annat än skrämsel och ens egna föreställningar kommer jag inte tolerera. Om någon skulle anse att jag "mörklägger deras sanning" får de gärna skicka ett privat meddelande till mig istället för att skapa en dålig stämning i trådarna.
För närvarande kommer jag låsa hela forumet så att ingen kommer kunna posta något. Detta kommer bara vara temporärt tills jag är färdig och städat upp i trådarna. Ytterligare förtydligande av regler kommer att postas inom en snar framtid.
Jag hoppas att ni komner trivas med mig som Sajtvärd och jag ser fram emot framtida produktiva diskussioner!
Med vänliga hälsningar,
Tismon
- Redigerat 2022-06-28 18:16 av [Tismon]
djinner. kallas ökenandar i iran
#1: Ja?