Våra utomjordiska förfäder
Ta del av Graham Hancocks fantastiska material om forntida avancerade kulturer över hela världen, så blir du varse att jordens mest intelligenta folk - före det att denna civilisation p.g.a. en högst trolig gigantisk katastrof på jorden för drygt 12 500 år sedan till stora delar slogs ut - otvetydigt måste haft sina rötter i en och samma kultur/civilisation.
Efter att du sett filmen, så diskuterar vi hur stor del av våra förfäder som skulle kunna komma från just den här civilisationen, var på jorden som den civilisationen bl.a. kan ha hybridiserat med jordborna (som kom att göra att deras gener och civilisation i viss utsträckning trots allt kunnat leva vidare…). Framförallt så tar vi oss en funderare över vad vi ska dra för slutsatser av de eventuella meddelanden som de lämnat till oss i alla pyramid och alla andra avancerade byggnadsverk.
Du kommer att bli het tagen av filmen! Det är en av de mest intressanta filmer du någonsin sett!:
http://www.youtube.com/watch?v=amqlYJsbr54&feature=related
(Del 2-14 av 10-min.:s-filmerna, får du lite fram själv…)

Oj.. det blir att kolla detta när jag har lite bättre med tid! Är sådan som "fastnar" och verkligen ser allt. 

Ja, passa dig! Det här får dig att verkligen klistras fast… Säger en som redan sitter i klistret… Fast jäklar, jag sitter ganska bra här… :-) Ja, eller i varje fall skulle jag aldrig vilja vara utan detta. Välj detta före allt skit på TV ikväll! Det här är nog intressantare än det mesta! Ja, å man känner från tår till fingerspetsar, att detta absolut är med verkligheten överensstämmande… Det får dig - tillsammans med annan fakta, att verkligen att fundera på vilka vi är (och kanske också kommer ifrån)… Ha en trevlig fredagskväll - med Du vet vad!

Nja.. ikväll vet jag inte om det blir *s* men kolla! Det är helt klart… det ska !