Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikett: upplevelser
Läst 5240 ggr
satori
3

Astralsex

Har du upplevt detta och vill du dela med dig? Var det med ett annat väsen eller någon du känner?

Har sökt lite på forumen men inte hittat så mycket om astralt överhuvudtaget.

Detta ämne känns lite väl kontroversiellt och tabubelagt att ta upp även för mig som nog är ganska så pryd till vardags men nyfikenheten på om nån upplevt det är större så därför ställer jag nu frågan.

Jag "drömde" en gång för många år sedan att jag hade sex med en manlig väldigt maskulin icke fysisk och jordbunden varelse, ganska grotesk och först blev jag rädd av dess fysiska yttre, men den sexuella känslan över hela entiteten och sedan själva akten var närmast gudomlig i de sexuella känslorna. Det var som en dröm, men ändå inte, den var mer verklig men om det var på ett annat astralplan kan jag ej heller svara för.

Klart man kan ha sexdrömmar och det händer att jag vaknat av att jag får orgasm i den fysiska kroppen men inget som påverkat mig vidare än andra vanliga drömmar. Sen finns det andra gånger då jag "drömt" att jag är intim med någon från den här verkligheten (som jag inte ens har såna medvetna känslor eller relationer till) men som i drömmen påverkar mig så djupt, både i sexuella känslor, känslomässiga och själsliga, där drömmen varit så otäckt verklig att när jag väl är vaken knappt kan få in att det faktiskt inte hänt på riktigt och den fulla upplevelsen av att ha "älskat" är så mycket större än jag nånsin haft när jag har haft sex på "riktigt".  Eftersom det varit så verkligt och berört mig så djupt på så många plan. Sen går man runt och är kroniskt rödflammig över kinderna över det som hänt, som faktiskt inte hänt.

Och nu rodnar jag så svetten dryper över att ens ha skrivet det här men men….Generad

pson
0

Du är inte ensam satori. Jag har också upplevt sådant här, och det är nästna med dåligt samvete man vaknar med någon annan bredvid sig, eftersom allt har känts så verkligt, så det känns nästan som om jag varit otrogen. Ångest, men samtidigt tillfredställelse. Mycket märkligt, det är skönt att veta att det är fler som upplevt sådant här.

Känslorna är enormt starka, och även om jag inte haft ' renodlad ' sex, så har det varit väldigt intimt och otroligt känslofyllt, exakt som du beskriver.

satori
0

Tack Skrattande Nu slipper jag känna mig ensam med detta i alla fall *s*.

Nu är jag ju singel så jag slipper ha det samvetet på mig iaf. Men förstår hur det skulle kännas om jag vore i ett förhållande.

Kanske bara borde släppa på hämningarna och ge mig hän istället för att skämmas, får jag inget skjut i denna verkligheten så varför tacka nej i en annan? *asgarv*

Gahella
0

Åhhhh jag vill också ha Guddomlig sex, ha ha! Min "bästis" har varit med om det flera gånger, och hon har berättat att det känns nästan helt fysiskt. Undrar varför de gör så, har ni några idéer?

satori
0

Kanske för att kroppen och själen hänger ihop men en upplevelse i själen ofta är starkare än en i bara kroppen om du förstår vad jag menar. Man tar liksom med sig den själsliga upplevelsen in i kroppen sen, hmm svårt att förklara med ord. Det är inte bara en känsla, det är en upplevelse.

Gahella
0

Ja jag förstår vad du menar, har ju i många år haft stark närvaro men inte sexuellt ännu…men det är väl inte försent än?Räcka ut tungan

Men varför..är det pga kundaliniuppväckningen, är det ett sätt att lyfta oss kanske? Inatt när jag la mig kom en mycket fysisk känsla nere i korsryggen på mig, det liksom flöt och värmde där ett tag. Sedan kom det väldigt speciella energier jag aldrig sett förr och de såg ut som vita granar(!) spretande med sina grenar. Sedan mjuknade det och det blev mer flytande ljus, mycket märkligt.

pson
0

Jag har ingen aning vad de här astralsexuella (som i mitt fall inte handlade om sex som i denna dimensionen) upplevelserna egentligen är för något, och varför man får dem…  Gudomligt sex..det låter något det..haha…  Jag lästa någonstans här på forumet, om att man har sin tvillingsjäl på andra sidan, medan man kan ha själsfränder här på denna sidan…tänk då om det är ett möte med sin tvillingsjäl, eftersom det är så starkt?

pson
0

#2 ja, det är inget du ska skämmas över…njut!  hahah… 

Gahella, det kanske är din tur nästa gång…  Vi verkar ju uppleva en hel del allihop just nu  =)

satori
0

Ja du kanske har rätt Gahella! Sexuell energi är ju väldigt stark, och det ÄR väldigt starka nergier i omlopp nu. Kanske är det som du säger ytterligare ett steg i riktningen mot frekvenshöjning.

Som jag har fattat det så kan ju kundalini och sexenergier hänga ihop VÄLDIGT starkt!

#7 Ja, det här med skam o skuld är ju säkert delvis nedärvd vad gäller sexlusta och absolut något vi alla borde jobba mer med då "synden" om att känna sådana här saker ligger djupt rotad och det är ju inget fel i att känna och våga ge sig hän så länge ingen annan individ skadas, men det är en av de tuffa bitarna.

Gahella
0

Ja hoppas det, det var ett tag sen jag fick ett litet skutt i pälsenGladOch jag håller me -pson-, njuuuuuuuuut!! Kom ihåg att den typen av sex tar oss upp i högre dimensioner. Och kom ihåg att det var därför sex tabubelades så att vi skulle hålla oss kvar på Jorden och göra oss små och skamfullaLedsenistället för att flyga till Stjärnorna som vi faktiskt gör när vi får en riktigt djup orgasm!! Hallelulja…

satori
0

Hittade detta citat från ett annat ställe:

"Personligen tror jag att sex innebär en form av förening av energier, när vi känner matchning, så vill vi."

Ja men visst så är det ju, vare sig det är på det här planet eller ett annat. För för det mesta är det ju inte i fortplantningssyfte utan mer att få känslan av att bli ett med en annan själ och komma så nära denne som möjligt.

satori
0

Hehe, ja i Frankrike kallar de orgasmen för le petit meur - den lilla döden (vet ej om jag stavade rätt nu, eller om det var la petite meure, var ett tag sen jag sysslade med fransk grammatik) men det ligger allt en del i det. Hallelulia *skratt*

pson
0

#7 Jag har fått min beskärda del av att skamlägga sex från min uppväxt, och var under hård bevakning under mitt sexuella uppvaknande och pubertet, vilket såklart satte djupa spår långt upp i åldern. Det är något vi som har fått den uppfostran måste jobba med, att inte skämmas över att njuta och faktiskt inse att vi öppnar upp till högre nivåer av oss själva när vi tillåter det.

Vissa djurarter har ju sex bara för att de tycker det är skönt/kul, och så finns det människor som påstår att djur inte har en själ…   kanske inte så vanligt längre, förhoppningsvis, men visst visar det hur fel människan kan ha, när de tror sig veta…

Gahella
0

Precis vi släpper helt kontrollen och bara ger oss häääään! Vi lever de andliga lagarna fullt uuut, eller hurFlört Ja det är en härlig död. Kan berätta att jag håller på och manifisterar en passionerad älskare i mitt liv, känner att det skulle vara trevligt att få känna sig som en Kvinna i någons varma famn nu..

Gahella
0

Jag har också fått nog av att skämmas över saker som är så naturliga och självklara EGENTLIGEN!

pson
0

#13 Låter så härligt, ' att manifistera en passionerad älskare'… Skrattande  det låter som den rena magin som det är att skapa med tankarna..

Gahella
0

Jag kan ju testa i alla fall, hahaFlört För det är ju miraklernas tid nu, ju!

satori
0

#13 Ja visst, vackert uttryckt av dig! Hur menar du mer konkret? Är det attraktionslagen du talar om?

Känner också att  jag saknar närheten (inte kanske främst sexet så) men intimiteten med en annan vuxen mycket nu. Bara ligga sked och vara nära. Ja och då kan man ju med kristiskt tänkande hävda att det e för min längtan som jag drömmer o har mig, men det vill jag inte påstå. Snarare tvärtom; att drömmarna mer ger mig den tanken och längtan i den här verkligheten. Känns oftare att det är drömmarna som påverkar min vardag än att det är min vardag som påverkar drömmarna.

#12 Haha, måste berätta att jag en gång var på besök hos ett par som hade en hankatt (såg det med egna ögon) som satte sig på bakbenen och började masturbera med framtassarna.

pson
0

Helt klart! =)  Du kan ju alltid skriva in det i Drömtråden…  ;)   Så gör vi en check om ett halvår eller så…och ser hur läget är då  ;)

Gahella
0

Haha så katten tog saken i egna tassar då, vilken härlig SYN!

Nja att manifistera är mer att önsketänka drömmannen. Attraktionslagen är mer de vi drar till oss som vi behöver hela i oss själva, om jag förstått det rätt.

Håller med dig satori, vill också ligga sked med någon som tar mjukt och kärleksfullt i mig. Någon jag får dela tankar och upplevelser med och som jag får skratta och vara tokig med. Har i så många år tagit hand om andra, jag vill ha någon där vi tar hand om varandra…längtar faktiskt och det har inte jag gjort på länge då jag har haft fullt upp att slicka mina sår sen sist. Och under tiden lärt mig att bättre ta hand om mig själv på alla sätt och vis..

satori
0

Ja exakt, att vara nära någon där man varken behöver ta om hand, eller känna att man vill bli omhändertagen. Självklart skall man ju kunna det men jag menar mer på lika villkor. Att ge och ta utan att någon dräneras på energi.

Har oxå slickat mina sår ett tag och vill nog inte ha ett förhållande i den bemärkelsen längre, eller i alla fall just nu, men saknar ändå närheten och då blir det genast komplicerat eftersom jag dels inte vet vad jag vill rent konkret (och därmed inte kan önska mig det) sen är jag en person med stort behov av att vara för mig själv i perioder för att inte känna mig kvävd. Bla bla…sen mitt senaste förhållande har jag helt bytt inriktning och tankesätt på hur jag vill leva och det är ju en del av utvecklingen och den tar aldrig slut. Men det är svårt att hitta någon som känner o tänker likadant tror jag. Lätt att ena parten binder sig mer och vill mer, bla bla nu svamlar jag bara iväg här utanför ämnet men. Det är väl dags att gå in och inta horisontellt läge och invänta bättre dimensioner nu antar jag, tycker jag känner hur det drar i mig *s*.

Nattinatt på er! Kram

Gahella
0

Nattinatti och ta dig tid och fundera på hur DU vill ha det, jag vill också kunna vara ensam och få andas fritt. Så vi önskar oss en sån som passar oss och våra behov vi har nu.

pson
0

#17 hahaha…   Skrattande   

Natti och sweet dreams  ;)

Gahella
0

Nattinatti till dig också!Glad

nera
0

Nä kasta hämningarna och njut bara! Jag har också fått min beskärda del av " astralsex", och jag klagar inte..hi-hi.. Så jag instämmer i kören här.. = )

Ayena_old
0

Precis detta du beskriver jag min väninna varit med om, hon som jag berättade om och som är född 1945. Detta hände i fjol vid upprepade tillfällen och hon trodde först hon hade blivit helt galen på "gamla dar".  "Nu har kärringen fått fnatt", skojade hon.

Tyvärr har jag inte upplevt detta med icke-jordiska varelser men jag väntar med stor spänningRäcka ut tungan

Gahella
0

Me tooOskyldig

Farwuq
0

Jo då, visst finns astralsex, jag har mött några mycket intressanta damer under UKU:er.

SkrattandeFlört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Playja
0

Cool tråd å igenkännande!   SkrattandeGeneradFlört

pson
0

Aha!  Kanske vi ska starta en motsvarighet till 10´000 meters klubben! hahaha….

Playja
0

Japp.. för tusan! vilken bra ide´  lås aldrig denna tråd *asg* Go whith the flow! Kanske motsvarigheten växer sig större än 10.000 meters klubben *fnissar*

nera
0

Glad

Gahella
0

Jag e meGlad

satori
0

Snälla nån! Håller jag på att bli knäpp eller vad? Inatt hade jag svårt att somna för varje gång jag nästan somnade hamnade jag i vibrationsstadiet och trodde jag skulle få paralys. Blev störd, irriterad och faktiskt rädd. Så jag tvingade mig att vakna till. Provade att somna igen och vips så började vibrationerna igen. Första gången var det som jag trycktes ner i sängen och huvudet pressades ihop av trycket. Allt jag ville var faktiskt att bara få sova, men något lät mig inte få göra det. Provade om och om igen men varje gång satte hela jag igång att vibrera och jag kunde höra alla de där susningar och ljud som föregår en UKU, trodde att jag var påväg att få mig ytterligare en, men när jag försökte gå ur kroppen funkade det ej så jag gav upp och återigen orkade jag inte längre vara rädd. Då ser jag en (hm det är så svårt att förklara så det blir förståeligt) som en portal av lilablått ljus som strömmar bredvid min vägg intill sängen. Sen kommer en stråle av energi och börjar stryka mig över kroppen. Alltså det var ingen dröm men jag kan inte säga att jag var vaken heller eftersom jag fortfarande befann mig i vibrationsstadiet, men jag kunde röra mig om jag ville och jag kunde se rummet precis som i vaket tillstånd. Det otäcka är den här känslan av att någon/något är i rummet och inte nog med det, den börjar smeka min kropp. Klart jag blev rädd, men sättet jag blev berörd på var bara varsamt och kärleksfullt och jag kände ju att den inte ville mig illa. Jag kunde inte se nån eller nåt förutom den här portallikande cirkeln som snurrade runt som ett hjul brevid mig. Går knappt förklara men det var som en duschstråle som smekte mig fast ändå inte, inte så hårt och koncentrerat. Mer som en stråle av energi som rörde sig över mina bröst till att börja med….ja sedan på det andra stället och mer går jag inte in på men det var bara som om "den" visste hur jag som bäst önskade bli rörd. Så varsamt, försiktigt och ömt men ändå otäckt eftersom jag inte vet vad det var. Och det kändes lika fysiskt som om jag haft nån där, även mer och på ett djupare plan. Idag har känts jättejobbigt för jag vill så gärna berätta det här för nån men det känns så skumt hela grejen och stört! Är det något jag själv skapat för att jag kanske längtar efter närhet eller är det så att jag blivit uppraggad av ett väsen från andra sidan? Klart man blir rädd att man håller på att tappa fotfästet helt och bli knäpp på riktigt! Jag undrar bara så vad det är som händer????? Har ju haft liknande upplevelser, men då har det mer varit i nåt drömliknande tillstånd i annan miljö, men det här var på plats i min egen säng. Vet inte om jag skall skratta eller gråta, det är ju knappast något man kan gå till läkaren och söka hjälp för heller…så därför vänder jag mig till er kära vänner! Hur 17 skall jag hantera det här?

Tuva-Lena
0

Jag ler igenkännande, och det är någonting som går utanför allting annat. Skönt att veta att jag inte är ensam - trodde ett tag att jag var översexuell.. Way Too HappyHa ha!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

pson
0

Jag vet inte riktigt vad jag ska svara satori, mer än att det verkar som om du kanske skulle behöva jorda dig ännu mer än vad du redan gör. Det är starka energier just nu, och du verkar vara väldigt mottaglig för dem, och därför har du de upplevelser som du har. Jag tror också att du ska försöka använda dig av  den fria viljans makt…det vill säga, säg ifrån , högt, om att du inte vill vara med om det! Föstår att det känns märkligt, och frustrerande att inte kunn aventilera det med någon. Men du håller inte på att bli galen, snarare kanske du är mer vibrernade än gemene man och det är ju en positiv sak i sig, men kan ju klart upplevas som något negativt om man känner sig som den enda. Jorda dig, säg ifrån och koppla av….    Kram!

Solar
0

Ja tak det lugnt och gå med energierne - stress inte - fölg dit hjerte och din intuition -

lev dit indra ut - i alla sine betydninger -

hold avstand till negative kräfter -

kram

Solar

satori
0

Ja tack skall ni ha! Men vilket är bästa sättet att jorda sig på? Några tips?

Solar
0

Jag jorda mig på det sättet at gå lange ture i snapt tempo -

man jorda sig också ved at ha gang i sit sexliv på alm. niveau - har man ingen partner må man selv klare det -

man kan också städa sit hem och fixe sin trädgård vis man har en -

ännars kan man cykle -

men vigtigt är : ingen stress - ingen faste mönstre - gör kun hva du känner för här och nu - det är at fölge dit eget flow -

kram

Solar

satori
0

Ja jag försöker vara ute några timmar varje dag. Promenerar mycket, har just köpt ny cykel så cykla blir det mycket nu oxå, sexlivet tar jag hand om allena och städa gör jag HELA tiden känns det som så det är nog det här med stressen jag har svårt med. Är nåt så kopiöst stressad, så att jag knappt kan tänka. Känns bara som hjärnan står still. Men det som känns bäst är trots allt att vara ute i naturen, när man väl kommer ut, vill man inte gå in.

Tack, kram och trevlig Valborg!

Gahella
0

Ja satori det är inte lätt jag vet! Vi alla har ju sin viktiga uppgift att göra i denna tid och du och jag har vår. Vi två har tydligen valt att vara energiarbetare fullt ut! Har det precis som du, vibrerar i kroppen av så starkt ljus, de trycker och pulserar på mig överallt. Har inte samma fokus på sexmeridianerna som du har(tyvärr!) utan det är överallt. Inatt var det förmycket kunde knappt sova en blund för det var fullt drag i hela mig i flera timmar, så nu är jag heltslut….Men det är bra att du gör vad du kan för att landa, så energierna lättare kan hamna där de ska! Kram kära syster*

Solar
0

Ja och där är det at nå hjernen kopler från att man skal dyrke sofan och inte göra en dyt - for hemmeligheten er jo at fölge sit indra och vis man är dimmelim i hjernen så må man ta det mycket lugnt -

ja jag känner selv en del av symptomerne och prövar selv at leva utan stress och utan att skulla köra in i mönstre som vi fik in i vor barndom - eks. vis : maten skal väre på bordet kl. 18.00 - och man skal invitere familien til kaffe ver søndag o.s.v.

men jag vet det kan väre svärt nå man har et barn i huset som er i action hela dagen -

men pröva at deale med livet utan att stresse -

kram

Solar

Gahella
0

Precis Solar: Jag har också lärt mig att "dyrka" soffan, har slagit rot där!! Märker att ju mer jag är i mitt hjärta och mindre i mitt huvud så flyter allt på i stilla lunk. Behövs mer fokus och energi till något speciellt så får jag det. Men det är som om kontrollen ligger hos Gud och ju mer jag följer det, så blir det mindre motståndssmärtor. Detta är en STOR process att våga släppa vår egen kontroll och låta något större inom oss leda istället.

Solar
0

Ja Gahella det är precis det som det handler om - slip kontrollen det må väre hoved ordet tror jag -

och komma ihåg hela tiden : stress er gift !!!!!! fordi det motarbetar integrationen av energierne ect.

kram

Solar

pson
0

#38 Jag undrar över en sak nämligen det här med att sex är jordande. Jag upplever det ibland som att sex öppnar upp "huvudknoppen" och att energierna går nerifrån och upp och liksom öppnar upp uppåt mer än att jorda. På vilket sätt skulle sex egentligen vara jordande? Fundersam

Gahella
0

Bra fråga -pson-. Har tänkt/känt efter lite själv, och min känsla är att det handlar mycket om att öppna upp för tilliten i närvaro av nuet. Lusten och glädjen över att vara och att uttrycka sig på sitt eget sätt. Att ge och ta emot, vad det än gäller i Livets flöde…

nera
0

Jag tycker jag blir som mest jordad av att gå långpromenader i naturen..

Solar
0

ja det er en bra fråga -

kanske det er jordforbindande at väre i sin egen balans nå kundalini körer mycket runt - ??

men vem er i balans 100 % ??

men jag vet det inte - kanske andra vet mera om det -

kram

Solar

Gahella
0

Ja det finns inget mer jordande än att vara i naturen för min del också. Att hålla på i min kollolott gör susen där. Jag svarade mer på varför energin gick in mer på det sexuella hos vissa, att de på det viset öppnar upp vissa blockeringar i det flödet.

Nä vem är där ännu, vågorna kommer nog kännas av ett tag till!

[kajmal--"]
0

har haft det kul med min guid kamjal.men inte fysiskt

[kajmal--"]
0

friade till en utomjording för 5 år sedan!

http://ufonat.wordpress.com/