Två "skepp"? möts på natthimlen
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ville ni skulle se den här. Kanske fejk, men det tror inte jag. Från April i år…
http://www.youtube.com/watch?v=SMqoUMWr3xg&list=UUwXHmq2_DmUvtF_Nc92DbTg
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Ser verklig ut! Men vem vet…..
Tycker de ser skumt ut, Nog har hon filmat men jag vet inte alls.. Tycker de ser ut som kom kör på en väg eller åker på havet
De åker aldeles för rakt och för sakta, jag tror som Tina att det är båtar
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nu när jag tittar på det här på en annan dator ser det inte alls lika dant ut som när jag la in den. 🤔
Vad det är skönt att ha dig här VSK! ❤️Sånt där t.ex. kan inte jag…😕
Här ser man ena båten och staden i bakgrunden .. nu var det jag som var skeptikern, men även om du har kameran på ett stativ så rör ufon på sig upp och ned lite grand och de gör aldrig så långa streckor rakt fram om det inte är i blixtfart!
Ja det håller jag med om Cristine. Har aldrig sett dom köra så rakt på en så lång sträcka.
Nä, sedan var det ju alla prickarna….
Jag såg något som for iväg längst ner någonstanns i filmen, Ska se om jag kan se var det är för något,
Nu har jag sett de Det är i början av filmen 1,21 Där längst ner åker något förbi sen försvinner,
Men Jag är lite kritisk just för att de ser ut som de är filmat från en höjd, Man ser statsljuset längst upp Sen är det som det är ett hav,
Synd att inte man kan se hur det ser ut dagsljus, Om det är luft eller hav eller vad. Men jag kan ha fel Inte vet jag.
Just det där såg jag igår som du säger Stina. Trodde det var en ljusboll såna man ser på himlen, men idag på denne dator ser det ut som en bil. Misstänker hon fejkat det här med att fota vanliga "skepp" på vattnet. Varför fejkar man? Tjänar dom stora pengar på sina filmer eller? 🤔
Ja hon kanske tror att det är något som flyger där, Kanske inte ser mer än mörker där ute när hon filmar, Därför som hon tror att det är UFO, Kanske de är ett Ufo Men jag är ändå skeptisk mot de.. Hur gärna jag än vill tro på de
Varför har "båtarna" inte regementsenliga lanternor i grönt och rött.
😮
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Ja säg det men jag tror det står klart sedan man sett denna bild att det är filmat från en höjd neråt inte uppåt.
Alltså ursäkta, men har ni läst titeln på videon…? "UFO Land Craft, Up Close & Raw" Det är alltså INTE på himlen. Och för det andra är det torpedfrontade lastbilar man ser på filmen, tråkigt nog.🙂
Svårt o säga tycker jag med dessa videos även om jag vill tro så starkt :D
Phoenix Lights 1997 känns väldigt äkta :D
tror även Bashar pratar om detta så jo det finns men man får vara kritiskt till mycket av videona där ute med
Vet inte om de tror de är onda i videon ingen aning,
dessa videos verkar väldigt äkta
Vi får med se videos ifrån Norge SPIRAL LIGHTS på himmlen
Vilka under :D jag tror jag har hört dessa spiral lights är energier som strömmar in till oss?