Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikett: upplevelser
Läst 4947 ggr
-Eternity-
1

Ashtar Sheran - sanningen.

Jag vet att det jag har att berätta kommer att ses på med olika ögon. Vissa av er kommer att tro mig, andra kommer inte att göra det. Valet är ert, men jag vill endast dela med mig av min sanning.

Jag har läst här på bloggen till och från och märkt att det kommit fram information om Ashtar Sheran som inte stämmer. Bland annat att han ska vara ond och död sedan flera år tillbaka. 

Med Ashtars tillstånd får jag nu berätta hur det egentligen ligger till. Jag har haft kontakt med honom under en längre tid, och han är även min tvillingflamma. 

För er som är intresserade av att veta mer kan besöka vår blogg:

http://ashtar-sheran.blogspot.se/

Ainu-Ra
1

Din sanning är den ända rätta. Inga falska lögner kommer om dig och din älskade flamma Ashtar Sheran från er, stå på dig och Sanningen. För vissa som har valt att lyssna till lögner och osanning kan säkert tycka att sanningen är bitter. Dock inte för mig för jag Vet sanningen, hur mycket och ändlöst Ashtar älskar dig. Det märks När jag pratar med honom telepatiskt hur han lyser Upp och skiner utav ren ändlös kärlek Till dig När dit namn kommer på tal och den vackra dikten du fick av honom säger allt hur äkta och ändlöst han älskar dig. Så stå på dig. Det är dags för den äkta sanningen att komma ut nu..😊

-Eternity-
0

Tack så mycket, Ainu-Ra.

-Eternity-
1

Ni som är nyfikna och vill veta mer får gärna fråga på. Bloggen kommer att uppdateras regelbundet med nya upplevelser och även meddelanden från Ashtar.

[leWolf]
1

Herregud vad får folk allt ifrån,död knappast och den kärlek som råder er emmellan är så dynamisk att det inte går med ord att beskriva.Har ju min flamma med från andra sidan och det florerar tyvärr mycket lögner om dessa just nu något Wolf berättade för länge sedan det skulle    kommma och nu visar det sig stämma exakt.

Stå på er och lita på eran kärlek,ingen kan säga att nån högst levande är död.Kanonfin blogg som sprider sån glädje och kärlek.

Jag skulle kunna skriva meterspalter om alla lögner men det tar jag hellre privat för jag vill inte sprida ut vad det rör sig om det är alldeles för känsligt och kan sen dras nytta av folk med hunger efter trubbel.

Kramen på dig  ❤️

-Eternity-
2

#4 Ja, tyvärr är det väldigt mycket falska rykten som florerar där ute om Ashtar och många väljer att lyssna till dem, vilket kanske inte är så konstigt. Det är inte så lätt att veta vad som är sant och vad som är falskt. Det är det jag ska försöka rätta till nu. 

Ashtar hade ett jäkla jobb med att bara övertyga mig om att han är min flamma. Trots att tecknen fanns där tog det lång tid för mig att ta till sig det på grund av vem han är. Men nu finns det ingen tvekan alls och jag är glad över att han aldrig gav upp. 

Roligt att höra att du gillar bloggen! Jag hoppas att många kommer att få glädje av den.

Eliiza
17

En utav människans viktigaste uppgifter i livet är att lära sig att skilja på fantasier/inbillning/myter/sagor och sann verklighet. Och på tal om sanning; det är vida känt att Ashtar Sheran dog på 1980-talet i samband med att han anföll ett fredsälskande folk. Även om vi hade haft förmågan så kan vi ändå inte ens kommunicera med hans andeform eftersom han omkom i ett helt annat universum… Salome, Eliiza

-Eternity-
2

Eliiza, jag kan försäkra dig att det jag upplevt INTE är fantasier eller inbillning på något sätt. Jag har det senaste året haft över 50 drömmar om Ashtar och inte bara det, men du får ärligt talat tro vad du vill. Jag har sett dig skriva i flertalet inlägg angående Ashtar där du hela tiden påstår att han är död, ond osv. Det är din sanning och jag skulle vilja att du respekterade min sanning. Jag tolkar det nämligen som om du påstår att min sanning/erfarenhet är inbillning. Jag skulle vilja veta var du har fått din information angående Ashtar ifrån?

Ainu-Ra
1

I den 3 dimensionella skulle detta kallas för fantasier eftersom alla sedan liten har blivit hjärntvättade med att äkta kärlek är fantasier mm. I en 5 dimensionen existerar ingen fantasi. Ordet existerar inte äns!

Fantasier existerar inte I de högre dimensionerna, bara I en 3 dimensionell värld! PUNKT SLUT!

Ni som vallt att hålla till I den 3 dimensionella världen som ni är vana med eftersom ni är rädda för förändring och vilken sanning som finns I de högre dimensionerna, så skall sannerligen INTE yttra sig här på denna tråd, då ni själva valt att stanna som 3 Dimensionell och sedan låta er styras och manipuleras av cabalerna, illuminati eliten som deras slavar….

Marr
0

Eliiza, jag som inte vet någonting om sånt här. Var kan man hitta information om detta? Var hände det? Vilket fredsälskande folk var det?

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
1

Intressant tråd.

Jag skall läsa på bloggen vid ett senare tillfälle då jag är lite piggare och klarare i knoppen. 🙂

-Eternity-
2

Jag tycker det är synd att så många väljer att gilla Eliizas inlägg, men samtidigt förstår jag varför vissa av er har gjort det. Att ifrågasätta ny information ligger i människans natur, framför allt om den kastas rakt i ansiktet på en, och oftast väljer man att fortsätta tro på det som är en lögn eftersom det är tryggt. Om sanningen skakar om ens hela världsbild och skapar oreda väljer många att stanna kvar i lögnen, tyvärr.

Jag kan garantera att inget av det jag säger är en lögn, utan endast ren sanning, även om den må vara en omskakande sanning. 

Jag har varit med på iFokus i många år. Flertalet av er har pratat med mig många gånger och jag är rätt säker på att om jag gått ut med den här information under mitt andra namn hade flera av er tagit till er av mina ord. Men jag blev tvungen att byta användarnamn för att kunna sprida sanningen om Ashtar och jag kommer inte att gå ut med mitt namn så länge Ashtar anser att jag inte borde det. 

#10 Du får jättegärna gå in och läsa på bloggen. Är det något du undrar är det bara att fråga.

stillness
6
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varför har dessa älvor? vad det nu är Svarta ögon Likt Aliens?

-Eternity-
0

#12 Den här bilden är ett omslag till en bok, en fantasybok, och inget mer.

[VSK]
0

#11 Absolut 🙂

stillness
9

Okej :) de såg rätt evil ut reptilians haha

-Eternity-
1

#15 Intressant att du tycker så. Själv tycker jag att det är en vacker bild som föreställer Ashtar rätt bra. :) Då syftar jag på ansiktsdragen, inte håret eller ögonen. Jag hittade den för cirka 15 år sedan. Jämför den bilden med de andra jag lagt upp på bloggen så lär du se likheter.

stillness
7

okej jag förstår. nä det var att ögonen på alla i bilden är svarta

ser väldigt otäckt ut. Evil eyes

Choklad
0

jag har letat efter information på denne Achtar, men hittar inte något som visar på var han är från ursprungligen?

Någon som vet? Har han varit här på jorden och levt jordeliv, eller har han bara varit på andra planeter eller universum?

U R us

Cristine
8

Jag har ingen aning alls, jag följer inte vad som skrivs om honom, men när jag sökte på honom kom detta upp. Det gick inte översätta ..kanske lika bra det.

Det är inget emot dej eternity, det är bara et försök att förstå varför det är så delade meningar om honom

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Choklad
0

jo jag var inne på wikipedia och kollade jag också..nej jag har inte heller något emot någon heller, men jag tycker det är intressant..

U R us

-Eternity-
0

Choklad och Cristine. Här kommer lite information om Ashtar Sheran. Idag är Ashtar inkarnerad i en pleadisk kropp och han föddes på planeten Erra för ca 20 000 år sedan, men egentligen härstammar han från älvrasen Ainu-ra som är 12 dimensionella och han är även ättling till en ärkeängel, vilken går jag inte in på ännu. Ashtar har inte inkarnerat på jorden under en lång, lång tid, men jag har sett flertalet av hans inkarnationer i mina visioner. Han har inte haft tid att inkarnera här på jorden pga sitt arbete eftersom han är ledaren över GFL och alla dess flottor. 

Ashtar är cirka 2 meter lång och har axellångt, blont hår och mandelformade blå ögon. Han utstrålar mycket kärlek och stillhet, som om han är lugnet själv kan man säga. Däremot får han alltid en väldigt allvarlig blick i sina ögon när han koncentrerar sig. 

Hoppas detta hjälper lite. Undrar ni mer är det bara att fråga.

Choklad
0

# 22 Tack 🙂

Men jag förstår inte varför han har dödat så många människor som det verkar i  inslag   # 6…

det är liksom det jag hänger upp mig på.

Jag vet ju inget men jag fastnade liksom 🤔

U R us

-Eternity-
0

#23 Varsågod! 🙂

Det som står i inlägg 6 är fel. Om Ashtar varit ond hade han knappast varit så snäll mot mig som han alltid är när vi möts i mina visioner. Tyvärr finns det mycket felaktig information där ute om Ashtar. Det har jag själv blivit varse om med tiden.

stillness
10

Det är bra att man granskar allting och inte bara köper något rakt av.

Jag är öppen för att det finns goda beings, men det finns även onda som utger sig för att vara goda.

Har hört inslag där reptiler utger sig för att vara goda som sagt.

Man får fortsätta att granska och tänka själva

Vad är Ashtars budskap?

är det dyrka mig programmet?

är han del av det vita brödraskapet?

Vi är alla en vi har alla gud i oss :)

Amon
0

Jag undrar vad du anser om denna sida? Är denna info överensstämmande med din egen sanning Eternity? 🤔

http://www.ashtarontheroad.com/ashtarcommand.html

Läste ofta där för några år sedan - men nu läser jag inte så ofta dessa kanaliseringar. Har inte något större behov av det - och man vet aldrig vad som stämmer eller inte..😇

-Eternity-
0

#26 Ja, man ska helt klart inte köpa något rakt av. Jag kan lova att det tog lång tid för mig att acceptera att Ashtar är min tvillingflamma. Till en början spelade det ingen roll hur många gånger han än sade det. Jag vägrade ta till mig det eftersom det lät för otroligt, men sedan började alla pusselbitar falla på plats.

Ashtar är verkligen inte ute efter att bli dyrkad. Han vill bara hjälpa till och han är lika mycket människa som du, jag och alla andra. Skillnaden är att han är 5 dimensionell och kommer från en annan planet.

#27 Jag känner tyvärr inte till den sidan, men jag ska ta mig en titt, så återkommer jag.

Nandini
2

Det är många runt om i världen som känner till Ashtar och hans flotta  och det han jobbar för. Det måste ju också innebära att många står i kontakt med honom och att det därför finns internetsidor med information från Ashtar och om Ashtar.

Och att Ashtar är god, det tvivlar jag inte på!

stillness
7

Ashtar är ju nästan som Ishtar som är Illuminati gudinnan har för mig David Icke skriver om detta i boken Infinite Love is the only truth everything else is Illusion.

Men vem vet han har ju inte alla svaren själv, vem har det?

Men ett tips är att inte hoppa på allt blint tror jag vi har lätt för det i vår natur, leta efter frälsare etc.
sedan tror jag var och en får gå sin väg sin sanning.

David Icke vet jag varnar för dessa ashtarcommand Galactic federation, och menar på att detta är en ny form av matrisen som vill snäva vårat medvetande i ännu en illusion, Vi här nere de där uppe etc.

kan vara bra o tänka på, men det är vi själva som har kraften och vi kommer inte gå med på något nytt Dyrka mig programm (religion) för vårat sanna jag är ju Enhet och där är alla lika.

Men men Kul för Eternity att du på din andliga resa har hittat något som lyfter upp din spirit och som fungerar för dig.

Time will tell tror jag med allt hur allt kommer att uppenbara sig :)

Gahella
2

Klokt sagt stillness, och det gäller som sagt oss alla då det ligger i vår natur som du sa.

Har själv varit väldigt aningslös och svalt mer än nog på vägen, men det var samtidigt nyttiga erfarenheter då de genererar urskiljingsförmåga och visdom på vägen…😉

stillness
3

Gahella!

där har du  med rätt i :)

Kontrasterna, ur dem kan vi urskilja etc se tydligare till slut.

De säger detta är en tid då vi kommer att minnas vilka vi är såå spännande att vå vara med om detta.

Namaste :)

Cristine
3

Oh ja, man går på många blunder under vägen men vore det inte för dem så lärde man sig inte ett dugg och inte hade man så mycket att diskutera heller utan allt blev bara Amen! Säg mej ,om du ska få en gäst och de säger att hon är precis som du i allt, hur spännande är det!😂

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
1

Hahahaha….det skulle bara bli föööör mycket och va tråkigt det vore, jag som äälskar att diskutera och få nya insikter och aha-upplevelser…. 😴

Jag längtar också dit stillnes,s när jag äntligen både minns, ser och hör världar som mina minnesceller viskar inom mig….hoppas det inte ska dröja så länge till

[akumas7]
0

Jag har just fott veta vem min tvillingflama är, men eftersom att Ashtar blir så ifrågasat så borde jag absolut inte nämna vem min är… Jag har inte hat kontakt med honom enu, men vi försöker, jag tror dock det är jag som blockerar för att jag är lite rädd…men hoppas på att det släper snart ;)

Gahella
2

#34 Att ifrågasätta är en sak för det ingår i växandet tycker jag. Jag ifrågasätter mig själv också, flera gånger om dagen ibland.

Men tycker vi samtidigt visar respekt till varandra härinne, för personligen tycker jag att alla får bli salig på sin tro.

Men även inse att ingen äger tillgång den allenarådande sanningen.

Fridens Liljor på er allihopa 🌺

stillness
1

Fint skrivit Gahella

:)

Gahella
0

Tack vännen, det var gulligt sagt av dig 🙂

[akumas7]
0

Jo du har helt rätt i deta, alla får ha sin egen tro och tycka presis som dom själva vill. Jag är väl självinte riktigt där änu i min egen tro att jag skulle klara av att bli konfronterad, är inte helt säker på vad jag själv tror änu :) Och därför är det bäst att inte säga någonting om saken enu, när jag är redo för att göra det så kommer även jag att göra ett inlägg här om saken, men änu så vet jag inte ens om jag tror på att han är det. Jag kommer väl att märka det såsmåning om antagligen ;)

Choklad
6

# 34

hur vet du vem din tvillingflamma är om du inte har fått kontakt med honom? Frågan verkar kanske elak, men jag menar inte det på det viset, jag är bara nyfiken på hur du vet vem som är din tvillingflamma..

U R us

[akumas7]
0

Det är ju det jag inte vet enu, men det var en trovärdig person som sa det till mig :)

-Eternity-
0

#26 Amon, nu har jag kollat in den sidan lite, men jag skulle inte rekommendera den. Det finns saker som är lite inne på rätt spår, men mer än så är det inte. 

#40 Har du själv erfarenhet av din flamma? Till exempel genom drömmar och visioner? Genom just drömmar, visioner och meditation kan du ta reda på om det du har fått veta stämmer. Jag har till exempel alltid sett Ashtars ansikte tydligt i mitt huvud. Jag har alltid vetat hur han ser ut, vad för slags personlighet han har osv, trots att jag inte visste vem han var. Dessutom var mina känslor för honom alltid starka och pga de har jag sökt efter honom sedan jag var liten, men det var först i början av 2012 som jag fick till mig hans namn och jag fick veta vem han är. Det började skrika i mitt huvud efter att jag frågat mina guider om min tvillingflammas namn. Måste erkänna att jag blev bra chockad!

[akumas7]
0

Jag är väldigt bra på att stänga av saker jag är rädd för men jag har sedan jag var liten fanteserat om att jag är tillsamans med monster och jag har älskat ondskan på ett sätt jag inte förståt och jag har varit så ledsen över deta så många gånger då jag inte har förståt det över huvud taget. Hur kan jag älska ondskan har jag tänkt. Men när jag såg en ritning på en reptilian förförsta gången så var det som om någonting väktes inom mig. Känner jag inte igen dena varelse från någonstans tänkte jag lixom och blev fundersam på det. Jag har misstantar på att jag är en själv nämligen så det vore väl inte så konstigt om min tvillingflama också var en då eller? Men jag har aldrig sätt, kännt eller hört honom innan jag fick veta vem det är, och jag är inte tillräkligt utvecklad medialt för att kunna fråga mina guider :) Men jag jobbar på det ;) Nu har jag väl impremsip avslöjat vem det är i alla fall XD Men ett namn får ni ej just nu i alla fall :)