Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettupplevelser
Läst 1497 ggr
[kajmal@]
1

spökraket

min mor far och lillebror och jag sitter vid köks bordet, då min mor tittar ut och ropar till och ropar till, hon ser något på himmelen, vi springer ut och ser en farkost komma rakt över gården där vi står och försvinna västerut, det sprakar om den men här annars helt tyst detär två röda och ett grönt lyse ,med en lång eld kvast  efteråt, det stod i tidningarna dagarna efteråt om ett mystiskt ljussken över länet, det var i december 1967, jag skrev dag bok och hade exaxt tid  datum och väderstreck om händelsen jag hittade åt boken för ett år sedan och lämnade in en rapport till ufosverige om en observation av en spökraket 1967,

en fältundersökare från ufo-sverige , ska kolla upp observationen

[kajmal@]
0

blev mycket intresserad av rymden efer detta…..men det började på alvar inte förän 2001

[kajmal@]
0

min systers syn på vår gård hemma……………..När min syster var i  10 års åldern , hände två märkliga saker henne.                Vid föräldrarhemmet stod hon på gården,när hon fick se en farkost på himelen .hon springer ner till vattnet nedanför gården, då kom en farkost svävande i cirklar genom luften ner mot henne.då vände den en slags ovansida mot henne, det var som en glaskupol. Då såg hon ett ansikte bland flera med två stora ögon som tittade  ned på henne ,och svängde sen iväg och försvann, hon blev rädd och sprang upp till gården………………………………………………………….en annan gång så hade hon varit oss en kamrat och var på väg hemåt i skymningen , det  började mörkna . Då hon närmar sej föräldrarhemet, så ser hon en rörelse framåt vägen som går över en å med räcken på båda sidor vägen, så ser hon en lång man i svart lång rock ,och svart hatt, komma gående  efter vägen, emot henne. Hon känner inte igen mannen från bybefolkningen, hon börjar bli rädd, och funderar om hon ska hälsa när hon möter honom. Det verkar nästan som han glider fram efter vägen, så helt plötsligt!  När de är nära varandra så upplöses mannen i intet, och försvinner som i en dimma…………………………………………………………..50 år senare ser en man boende efter samma väg en liknande man sitta på vägräcket, för att sen försvinna i en liknande dimma…………………………………………forfarande så känner mina systrar en oluskänsla när de går den vägsträckan  särskilt i skymningen

[kajmal@]
0

min farmor o farfar……deras gård ligger bara 100 meter från vår………………..en märklig syn………………sedan olga wikström flyttat till sin nya bostad vid hemviken, hade hon en höstnatt i slutet av trettiotalet en oförklarlig upplevelse, hon vaknade av någon anledning vid tvåtiden på natten.  och då hon inte kunde somna om. steg hon upp och och kom då att titta ut genom fönstret upp mot byn. då får hon se hur det i skogsbrynet i riktning mot stuttvattenberget, plötsligt började tändas ljus som såg ut som levande lågor.eftersom hon dels tyckte det var en vacker syn och dels inte kunde komma på någon naturlig förklaring,gick hon och väckte maken.han tyckte först att det är nog någon som glömt släcka lyset i skolan och tänkte vända sej om för att somna om, men då hon envisades steg han ochså upp och tittade, de kunde då tillsammans konstatera. att där ljusen syntes fanns ingen bebyggelse..de kunde ochså se hur ljuspunkt efter ljuspunkt fortsatte att tändas. tills de bildade formen av en stor byggnad med ett torn på ena ändan. så stod de länge och såg på den strålande synen.så småningom började ljusen att slockna ett efer ett för att till slut helt försvinna. någon rimlig förklaring till detta fenomen har ej gått att få…………………..

[kajmal@]
0

min bror var på bron över ån…den ligger intill hemgården………..så kommer ett stort flygplan från ingenstans och flyger över honom och bron, sen försvinner det………….det är som det är en tidslucka däromkring

[kajmal@]
0

när samma bror var i lumpen i kiruna, såg han samma som jag, de försökte ta kontakt med han.

citat:Efter många års försök att få kontakt med dem, genom att jag när jag lagt mig för natten säga/tänka telepatiskt att jag kan hjälpa dem, om de kontaktar mig. Så en eftermiddag när jag ligger i sängen och vilar, tittar jag ut genom fönstret, och ser en ljus stjärna bakom björken, som står utanför fönstret, men så börjar den uppföra sej märkligt, den far upp, ner, och åt sidorna, när jag ser den genom grenverket på björken. De försöker väcka uppmärksamhet. De har tagit kontakt. Det är början på en lång rad händelser, och observationer

Ghosthunter
0

Det är mycket intressanta saker som du och de nära har varit med om😉

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[kajmal--"]
0
Ghosthunter
0

Ja just det året så var det många observationer av spökraketer.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"