atlantis ?
Läste att dom har kommit ut med en förklaring för ett tag sedan, samt gjort om det så det inte syns på nya google… tekniska problem eller cover up?
Jag kan bara hålla med Bernie Bamford……det måste vara byggt av människor. Ser ut som en stad, helt klart….med gator och kvarter. Det kan säkert vara Atlantis. Hoppas att det görs en rejäl undersökning
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Tycker det varit mycket sådana här nyheter det sista nu. Från spökraketer till ufon och allt vad det är, i både sjöar och hav.
Jätteintressant!
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Japp….hoppas att det ökar ännu mera
Värmland"
Just denna "nyheten" var dock ifrån 2009.
Uppdatering:
http://mashable.com/2012/02/06/google-earth-atlantis/
Jag såg någon film för ett tag sedan, tyvvär hittar jag den inte nu. Där var det någon tjej ifrån google som snackade om vad det var som hade gått snett. Sedan visar hon den där bilden som ser ut som atlantis och den nya bilden med rätt information. Jag tyckte dock bara att linjerna blev lite svagare på den nya bilden. Så personligen tycker jag inte att det är något vidare bevis för att det inte skulle finnas något där på havsbotten.
Hej! Det som idag återstår, ovan ytan, av Stora Atlantis är Azorerna. Och på havets botten står säkerligen en och annan uppvaknande upptäckt att finna. År 131000 fvt kom människor hit från Beta-Centauri, ledda av en man vid namn Atlant, och grundade städer såsom Stora Atlantis, Mindre Atlantis och Mu. År 9498 fvt förstörs Stora Atlantis och Mu av människor från Hyperborea. År 6104 fvt skakas Jorden i sina fogar och Mindre Atlantis, som då låg vid nuvarande Santorini, förstörs i de drabbande kosmiska omständigheterna. Med vänlig hälsning, Eliiza
höll på med efterforskningar om atlantis, när min guid kamjal sa azorrerna.
Det kan knappast stämma att det skulle vara en stad. När nyheten var aktuell mätte jag på kartan. "Staden" skulle då varit lika stor som Skåne med kilometerbreda gator, det kan knappast vara möjligt.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Farwuq - Det finns städer som är i den storleken idag….t.ex London, så det är nog inte omöjligt att det även fanns en så stor stad då🙂 Men att gatorna är kilometerbreda låter ju inte rimligt.
Värmland"
Intressant.
nu blir det att testa Google Ocean och se om man kan hitta andra trevliga saker på havets botten 🙂