Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etiketterufostjärnskepp
Läst 853 ggr
Cristine
0

Jag blev så ivrig..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

så jag ramlade, två små ulliga moln rörde på sig hit och dit.

Jag hann trycka på utlösaren innan jag försvann ner till fotområdet.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
0

Oj kära hjärtanes, hoppas du inte slog dig i ivern?

Ja vad är det för ulligt, för ett moln är det väl inte? I så fall är det en helt ny formation i mina ögon då den liksom hänger ner och ser lite ut som en fallskärm eller en ballong man flyger med Obestämd

Cristine
0

Nu var jag säker på att jag hallucinerade för moln glider bara i en riktning, inte upp och ned.

[Evisen]
0

Vilka roliga upplevelser du är med om CristineSkrattande.

Det är nästan så att jag blir liiite avisFlört.

Marr
0

Men oj oj ojjj!! Förvånad

Cristine jag kan trösta dig med att då är du inte ensam om "molnhallisar". Fast det här kanske inte alls är samma, men…Har skrivit om det här på en annan sajt. Hade varit i grannstaden med 2 väninnor och storhandlat. Vi samåker och denna gången körde ej jag.

Det hade nästan mörknat och jag ser ett vitt runt moln ute på gärdet flera hundra meter snett framför oss. Molnet segar, rycker sig liksom framåt i riktning mot vägen. Set ut som det lever…Det hängde, flöt ca 1 meter över marken. Omkretsen var ca 2 m i diameter.

Tillslut har det kommit så nära att jag var rädd att vi skulle köra på det. Men vad skulle jag säga? Kör inte på molnet som kommer där? Sekunderna tickar på och rätt vad det är ser jag hur hon tittade till och reagerade. Strax efter kände man en lätt duns, "ett sug", som om vi kört på  något mjukt.

Jag vände mig om och tittade på molnet. Det stod kvar på vägen och "darrade" och jag tänkte; "Nej han blev skadad!!".

Vad i helv… var det där?? Sa vi i kör. Hon som satt i bak såg ej molnet då hon var belamrad med matkassar, men hon kände stöten, suget då vi körde på det. Chaffisen såg molnet men i sista sekunden. Ville vi skulle stanna men det ville inte hon. Hon blev livrädd och tog en väldigt lång omväg tillbaka hem senare.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
0

Så underligt Marr..vad kan det vara? Jag vågar inte gissa ens.

Marr
0

Jag trodde det var ett spöke eller något sådant först Skäms, men har tänkt utomjordiskt också. Det var i samma vädersträck och bara någon kilometer från där jag bodde då.

Där var ufotätt och fler folk i bygden såg konstigheter på himlen där. Fast det här var ju på marken nästan…nää jag vet då verkligen inte vad det kan ha varit. Enda gången jag sett något sådant och nu är det snart 10 år sedan…

Vart tog "dina" moln vägen sen då Cris? Löste dom upp sig eller svävade dom iväg? Mycket konstigt i molnen och knepiga moln har jag sett på himlen men detta, näää??  "Dina" verkar ju vara lika knepiga som "det" vi såg den där gången…

Cristine
0

När jag sent om siders tog mej upp från golvet fanns inte ett spår av dem

Gahella
0

Vilken speciell upplevelse Marr!

Marr
0

Ja och nu tror jag Cristine har fotat sådana moln…

Vänninan som körde den gången vågar knappt prata om det och hon är medial. Förstår inte vad som var så farligt? Blev mest ledsen över molnet för det kändes verkligen som…som, "han" blev ledsen. Helt sjukt…

[VSK]
0

UFOs brukar gömma sig i moln. Därav kan molnen ha ett konstigt beteende.