Tecken eller inte...
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
2013-01-13 00:55Cristine
Igår så flög de väldigt nära, naturligtvis så gick det inte med video kameran för där står built in Memory-full Kunde då inte använda den eller kameran som inte hade batterier så jag ritade av "tecknen".
Jag vet att ni inte kan se hur de skivas så därför gjorde jag print screen i början + "tecknen"
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här ser man bättre
Ja jag ser vad du menar och ser det ju här hemma med mellan varven. Även om inte mina kameror gör så vidare bra zoomningar så ser man när dom "lägger dom" på låg höjd. Vad det är bra att du lägger in sånt här för här ser man hur det går till…
Hur upplösningen kan bli som ett "pärlband" med avbrott som försvagas, eller dom här tvära avbrotten som sen får strimmorna försvagas och försvinna. Det tar ju bara några minuter när dom är på gång. Alltså man har nästan varit svullen inacken av alla timmar man spanat på fenomenet.
Nu när "grötlocket" legat på så länge så hör jag endast plan och det är väl mest passagerartrafik. Fast när det ljusnar på morgonen ser man ofta milslånga kolvar över himlen och en aning av klar himmel. Sen ligger strax tjockan utbredd igen. Fast "vågorna" ligger i det gråa som just nu när det börjar mörkna…
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Undrar varför jag inte kan se #0 för? Det buffrade ej på den andra. Ska testa med den andra laptopen ikväll…
På #0 ser man inget mer än raka spår…. jag tror att ni ser hur de skivas upp som bröd och pratar på som en kvarn men inser när jag ska lägga in den på youtube att man ser inte ett dugg och lägger därför in teckningen och print screen.
Jag är så himmla tacksam att de överhuvudtaget bryr sig om att fixa till mina usla filmer på youtube och så får jag detta.
Ιm аstоnisһеd Неllо there,
І just saw a cοuрlе оf your uρlоаds οn ΥоuTube. Υоuˈvе got some rеаlly іmρressive stuff tһеrе!
Аs goоd as your vids аre I was a bit perρlеxеd tһat mοrе people ԝerеnˊt ԝatϲhinɡ tһem.
Hоnеstlу, уοu һavе some οf tһе ƅеst vidеοs on ΥоuТuƅе. Сanʼt beliеvе more рeοple һavеn't fоund them.
Do уοu reаlize tһat your vіdеоs arе sоmе оf the better οnеs that YouTube has tо offer? Тһаnk yоu so muϲһ fоr making thеm!
Ӏtʽs so weird that реοplе seem to watch tһе sаme kіnd of gаrbagе vіdeоs all tһе tіme. I mеаn just loоk at tһе mоst pоρular vіdeos, when compared tο yоurs tһеy seem sо stаle.
Alltså vad glad jag blir av detta för jag är ju också en fan av dina filmer!
Att sen få höra att dina videos är de bästa på You Tube är inte många förunnat. Även om sen många har väldigt dyra kameror så är det inte alltid så att det är ett måste.
Det är underbart att se att fler kan se det du filmar. Jäklar vad bra att du har ett "Tubenkonto"! Hurra Cristine och Grattis för ovationerna! Där ser du vad du kan! Sånt behöver man även om nu du aldrig ger upp… 

Förunderligt… för jag tycker de är så dåliga
Förstår inte detta riktigt. Du filmar ett chemtrail eller contrail som håller på att upplösas. Varför tror du att det är några tecken i detta och vad skulle de säga?
Wow vilket fint beröm vännen!
Du vet det är inte tekniken som gäller utan substansen ;)
#9 Jag ser dem bli skivade som ett bröd och det är det jag försöker få med på film men de är för långt borta för min lilla kamera.
Videokameran ligger där igen. Det står Built-in memory-full och jag har gått in på det programmet men hittar inget för att tömma kameran.
Jag säger inte att det är tecken men jag undrar lite för det såg ut som sådana
Tack Gahella!
Töm minnet då. Antingen i kameran eller i datorn. Du har ju manualen.
Va då tecken? Om ni tittar på el ledningarna så är det samma sk tecken på dem. Jag tror det har att göra med att kameran inte hålls riktigt still och på pixlarna.
Vad roligt Cristine att få så fint beröm!! 
Och med ett you - tube konto så når du ju folk från hela världen! 
Ja visst rör jag på kameran medans jag letar stråken jag inte ser för solen
Men kablarna är inte skivade. Det är svårt att förklara något som jag ser med blotta ögat väldigt tydligt men har svårt att fånga med kameran.
När stråken skivats upp så breder varje del ut sig och då ser de ut som tecken
Ja visst ser man det. Tecken eller ej men strimmorna skivas upp i små krumelurer det är inte svårt att se. Heja! Fortsätt filma.
Tycker det är jättebra att du kan visa det här, för de som inte hört talas om det kan ju titta upp själva och se att det händer grejer där uppe…