en varelse
nån som vet vad den genomskinnliga varelsen är för någonting Jag ligger i sängen nere i byn, det är någonting på
övervåningen. En osynlig röst säger;
Håll mig i handen! Jag kramar en osynlig hand,
någonting kommer utför trappan.
Titta inte” säger rösten, Jag blundar, kramar handen och
är rädd. Detta något kommer utför trappan in i hallen, jag
hör ytterdörren öppnas o stängas. Jag öppnar ögonen,
rösten säger;
Gå ut i köket. Jag reser mig upp och går ut i köket,
sakta går jag mot fönstret och tittar ut. Jag ser en
genomskinlig varelse, som värmedaller över en varm
väg, men i form av en kropp. Den går mot bilen, tar i
bakdörren men försvinner sedan ner efter infarten.
Rösten säger;
Drick upp det! Jag tar ett glas vatten och dricker. Några
dagar efteråt ser jag ett litet moln av de där vågorna inne
i köket. Bäst att jag dricker upp de där också tänker jag
och tar ett glas vatten.
Ja, de kan ju visa sig i många olika skepnader. Märkte du någon skillnad efter du drack vattnet? Om jag vore du, skulle jag ställa dem lite frågor. Jag följer gärna dessa högre medvetande, men jag måste få känna mig delaktig. Därför är det viktigt att de svarar på mina frågor, eller på något sätt förklarar sig.

jag har fått vissa gåvar efter jag drack
Vill du berätta mer om dem?

det kan jag inte säga
Låter som solklar kontakt med utomjordingar i mina öron. Verkar som du är deras kontaktperson.
Ja det kan jag hålla med Legaata om och så har det ju varit väldigt länge för dig Kajmal…
Sen håller jag med Gahella i att jag skulle vilja få svar på frågor om jag var du kajmal. Dom kommer ju in i ditt liv då är det väl rättvist att man får mer respons. Fast det är väl för att jag är en nyfiken kärring.
Tror ändå inte att du kan berätta allt du får till dig. Lite hemlighetsfull är du ju…
Skulle någon säga till mig att jag skulle dricka det där vattnet skulle jag ändå vilja veta varför, trots att jag känner tillit…
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Kan också vara nån form av varelse som projiceras från en annan dimension, kanske från en annan tid, skulle kunna vara en tidsresenär.
Ni ska bara veta hur mycket olika väsen av de mest märkligaste slaget som finns….man blir rent chockad. En medlem på ett annat forum har berättat om alla dessa märkliga varelser som hon har sett och haft kontakt med.
En väldigt intressant upplevelse dock!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Ghosthunter, skulle du kunna länka till några av de trådar du pratar om där någon berättat om dessa varelser?
Nej, det kan jag tyvärr inte göra. För hon finns på en anonym och dold sajt som bara vissa inbjudna får deltaga i och bara ett fåtal har tillgång till just hennes berättelser.
Värmland"
# intressant ghosthunter, tidsresenär har jag aldrig tänkt på………..även om jag har lite erfarenhet av sådana.
#10 Intressant, vad för typ av erfarenheter av tidsresenärer är det du har?
b.l.a. min guid kamjal är från framtiden……………………..tidsströmen när nån landar här hörs det som man slår ut pärlor på ett golv..det rasslar när de anländer. de kommer genom tidstunnlar
#09 Får man fråga vad som är syftet med allt hemlighetsmakeriet?
Kajmal - Ja jag har hört att dom ofta dallrar i luften….ungefär som när det är riktigt varmt över asfalt om du förstår vad jag menar?
Värmland"
#0 #12 Baserat på tidigare erfarenheter så tror jag att det är din fantasi som spökar.
#14 ja det är riktigt
Undrar vad jag och mitt X såg för många år sedan?
Skulle åka till grannstaden och genade genom en liten väg där det gått ett gammalt tågspår för 100 år sedan.
När det är ca 25 m kvar till det gamla spåret kommer som ett stort svart fyrkantigt skynke flera meter högt och flera meter brett farandes/fladdrandes. Det svarta skynket blev transparent och staniolfärgat och for mot ett träd.
Där vid trädet rann detta som silverdroppar och uppåt i trädet!!!!
Vi hade givetsvis tvärstannat och stod och betraktade detta som inte borde finnas, helt sjukt! Vi bara gapade och såg exakt samma sak. Vi backade bilen och körde därifrån och tog den stora vägen i stället.
Fattar fortfarande inte vad vi såg. Spöktåg? Ufo? Det var en väldig Ufoaktivitet under dom åren i våra trakter, men det såg mer ut som i den där filmen med Arnold "Hasta la vista" ni vet det där transparanta monstret. Fast ngt monster såg vi ju inte tack och lov.
Vad f**n var det då? 
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
#12 Ursäkta kajmal, men hur kan en guide vara från framtiden? Guider är ju normalt sett något vi tilldelas redan före reinkarnation, i ett tidlöst tillstånd. Menar du att din guide har kommit till dig från framtiden vid något tillfälle efter att du fötts?
jag hade en grey som guide, så bad jag hon om kvinnligt sällskap, då kom kamjal hon har bott oss mej i sex år……….du kan läsa om henne på min sajt i bloggarna……. http://ufo-nord.ning.com/
19# Du måste vara en riktigt kvinnokarl om de reser ända från framtiden för att träffa dig. :-P
#18 Du sa ju ett tidlöst tillstånd…..varför ifrågasätter du då huruvida kajmals guide är från framtiden? Frågan faller ju på sin egen orimlighet.
Värmland"
Visst kan vi få besök från andra tidslinjer. Det är inte bara vår tidsräkning som som styr i galaxerna precis