Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutanför-ämnet
Läst 1332 ggr
Sync
0

Tjena! Svara?

Hej allihopa.. Precis hittat utomjordiskt och hann bara läsa jätte lite. Är inte alls medveten om någonting när det gäller dimensioner och sånt.. Men det verkar så jätte häftigt! Jag har lite frågor till er om saker som har hänt mig och om det finns svar på detta som ni kan, svara gärna. 1. Ibland drömmer jag verkligen djupt. Så djupt att när jag vaknar så letar jag efter saker utan att fatta att det var en dröm. Det har säkert många haft. Men vill veta vad är orsaken. Jag har t.ex. gömt en sak i garderoben i drömmen. Sen vaknade jag och kunde leta efter detta en längre stund. Två gånger var det faktiskt mammas halsband med ett kors på :s 2. Jag ser skuggor! Sedan jag var jätte liten. Nu låter detta dumt. Men asså .. Uppåtstående skuggor som går runt och gör saker i rummet etc. Alltid när det är mörkt. Det är inte träd eller något annat genom fönster. Tror knappt att flera stående skuggor kan bara bildas sådär av trädskuggor .. Dessutom står dom upp - skuggorna ligger inte på marken. 3. Ni vet jobbiga moment när man går bara sådär och man ser något i ögonvrån. Något oftast skrämmande. Jag och min vän har sett något i våra ögonvrån när vi var ute med hundarna. Hundarna började skälla också. Men inget var ju där såklart. Vi halvsprang av rädsla faktiskt. Haha :p Kan ni också berätta eller länka mig där det är något om dessa "dimensioner"? Tack!

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

Ghosthunter
1

Ja, dimensioner och dimensioner. Men det låter mer som du ser andar helt enkelt. Dom syns oftast som skuggfigurer och många gånger i ögonvrån…även då rörelser i ögonvrån. Det ser jag också ganska ofta.

Att man ofta ser detta i ögonvrån är att ögat släpper in mera ljus från sidorna så att man ser mer av det som man inte ser när man tittar rakt påFlört

Dina frågor skulle kanske platsa bättre i övernaturligt.ifokus eller på oförklaradefenomen.ifokus, för det verkar inte ha med nåt utomjordiskt att göra.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Sync
0

#1 Hmm okej tack :) Det där i ögonvrån har jag och min kompis diskuterat lite.. Det kanske är så att man ser andra dimensioner ibland? I såna jätte korta ögonblick i ögonvrån. Vem vet :) Tack. Ska skriva där istället!

// Adam Cool
- Paraxona`s ~

Ghosthunter
0

Jag vet faktiskt inte. Förklaringen som jag har fått och min egen erfarenhet pekar på att det beror just på att ögat släpper in mer ljus från sidorna….men det kan ju iofs gälla att man ser andra dimensioner också…..bra fråga, faktiskt….hoppas nån kan komma in och svara på detta!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Sync
0

Hehe ja. :) Kanske hjälper ljuset till att se det klarare :D 
Hoppas någon svarar!

// Adam Cool
- Paraxona`s ~

Cristine
1

Ja jag tror man kan se glimtar av andra dimensioner också, vi får se dem i ögonvrån för våra ogon inte orkar med mer ljus ännu.

Skuggorna du ser är säkert de bortgångna  nära oah kära som pysslar om dig

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Sync
0

#5 Ganska intressant tycker jag!

// Adam Cool
- Paraxona`s ~