Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettmusik
Läst 1400 ggr
blessingstoyou
1

Frimurargubbar ;)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Visserligen inga utomjordingar. Men videon kom ut bara för tretton timmar sen. Den kan bli stor på nätet.

blessingstoyou
0

Rättelse: Jag upptäckte att klippet är lite äldre än så. Sorry trodde jag kom med något  absolut färskt. Den verkar ha varit ute åtminstone i nio månader.

Men det är hursomhelst alltid intressant att få sig en tjyvtitt på gubbarnas sammankomstFlört

Cristine
0

Ja så där har de suttit i 3000 år.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
0

Ja Cristine det syns, hahahaha….

Nu hoppas jag på fler hidden cameras i dessa sammanhang…;

Cristine
0

Jag läste någonstans att de har sådan avancerad teknik att de inte behöver folket som arbetat för dem   i tunnlarna, de enda som överlever är de protistuerasde.

Marr
0

Ha ha ha Gahella! Jaa va ska dom titta på kvinnor för egentligen? Dom klarar väl inte att .. … …?! Dom kan gräva ner sig direkt, deras dagar är räknade. Det kan man ju t.o.m. se ju…Flört

Arbetarna lägger dom väl i frysen…Foten i munnenTyst

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Mentis
0

Herrarna i Logen gillar inte "vuxna" kvinnor. Dom söker sej till dagis eller barnhem.Tungan ute

Marr
1

Ja en annan vill dom inte ha. För gammal, förtidspensionerad och mitt kött är fullt av deras gifter…

Cristine
0

#7 He he he he he …tur är väl det Marr, jag har svårt att se dej som prostituerad i underjorden.

Marr
0

Näää mej skulle dom bara få besvärligheter med. Skrattande

Förmodligen skulle man väl bli förpassad till ngn brasa någonstans…som så många gånger förr i liven antar jag…det gör väl lite ont men går över. För det finns ingen död, vi kommer tillbaka gång på gång. Ha ha! Jag ger mig aldrig, så det så!Tungan ute