Frimurargubbar ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Visserligen inga utomjordingar. Men videon kom ut bara för tretton timmar sen. Den kan bli stor på nätet.
Rättelse: Jag upptäckte att klippet är lite äldre än så. Sorry trodde jag kom med något absolut färskt. Den verkar ha varit ute åtminstone i nio månader.
Men det är hursomhelst alltid intressant att få sig en tjyvtitt på gubbarnas sammankomst
Ja så där har de suttit i 3000 år.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja Cristine det syns, hahahaha….
Nu hoppas jag på fler hidden cameras i dessa sammanhang…;
Jag läste någonstans att de har sådan avancerad teknik att de inte behöver folket som arbetat för dem i tunnlarna, de enda som överlever är de protistuerasde.
Ha ha ha Gahella! Jaa va ska dom titta på kvinnor för egentligen? Dom klarar väl inte att .. … …?! Dom kan gräva ner sig direkt, deras dagar är räknade. Det kan man ju t.o.m. se ju…
Arbetarna lägger dom väl i frysen…

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Herrarna i Logen gillar inte "vuxna" kvinnor. Dom söker sej till dagis eller barnhem.
Ja en annan vill dom inte ha. För gammal, förtidspensionerad och mitt kött är fullt av deras gifter…
#7 He he he he he …tur är väl det Marr, jag har svårt att se dej som prostituerad i underjorden.
Näää mej skulle dom bara få besvärligheter med. 
Förmodligen skulle man väl bli förpassad till ngn brasa någonstans…som så många gånger förr i liven antar jag…det gör väl lite ont men går över. För det finns ingen död, vi kommer tillbaka gång på gång. Ha ha! Jag ger mig aldrig, så det så!