UFO flotta lämnar bas på månen
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu kan man också filma ufos på månen. Kolla noga den ljusa punkten till vänster i bild på månen - så får ni se! 
Några fler…
Oj oj! Underbart att det finns så många amatörfilmare som har råd att köpa dessa kameror. 600 dollar uj uj uj!
Är så glad att ni hjälper till och matar sajten Amon & KosmosBill, ni är bra på det här! (när jag lyser med min frånvaro och andra har fullt upp) 
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Så lite så.. 
Jag tackar er också eftersom jag måste dela upp mej på 3 så kanske jag inte tillför det jag borde.
Vad tror ni om det här.
I en seriös intervju med en av austronatrena, jag minns inte vem sade han på slutet att något kom in i deras modul. Den ska ligga här någonstans.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Brrr! Inte så konstigt kanske att endel austronauter får alkoholproblem. Nu måste jag kolla mer om Apollo 18!
Nu till min specialitet OT: Sen Cristine är det inget fel på ditt arbete här måste jag tillägga! Du jobbar ju på som en blå och ger oss en massa här. Tänk bara vilka filmer du hittar och allt du vet sen alla dessa år ute i världen! När jag hittade UJ och dig Cristine som Sajtvärd avgjorde det allt… att jag ville stanna här. Sådetså! 
Jag däremot får samvetskval då jag & min dator är så långsam och sen har ett helt onaturligt behov av att sova. Känner att du får dra alla strån till stacken alltför ofta Cris, s.a.s. Fast det ligger väl i mina gener att känna mig otillräcklig. Det kan ju ingen annan göra något åt. 
Skulle behövas en hel hoper medisar när detta är ett så högaktuellt, superintressant och viktigt ämne i dessa tider med det utomjordiska. Fast tycker det går bra iallafall. Önskar bara hela världen kunde förstå att det är full rulle därute med aktiviteter av alla de slag. Fast vi kommer nog snart dit. Jag har väntat mer än halva mitt liv! 
Tack ska du ha Marr men det är du som kör tåget trots felande och trögt maskineri.
Det som förvånar mej är att så få gör inlägg när det händer så otroligt mycket.
Ni är lika fantastiskt duktiga båda två - håller med Marr om att du Christine jobbar hårt och hittar mycket intressant att lägga in här! 
Och har man besvärliga datorer och mycket annat i livet som tar ens tid - så är det inte mycket att göra åt det. 
Jaa visst är det underligt…det är det jag menar med att andra har fullt upp. Eller så vet man kanske inte vet vad man ska säga? För våga borde man ju göra här. Dom som kommer med kränkningar "åker ju ut".
Även om man inte kan besvara frågor, då iallafall jag är okunnig. Det jag vet med säkerhet är ju det man ser och har sett, fast sen förklara det är en annan femma!
Tror nog många fler har sett men tycker kanske inte det är värt att nämna? Jag nämner inte heller varenda "blink" jag ser och att månen beter sig konstigt och är "än här och än där" på en och samma månad har jag inte heller pratat om förut… Tycker det verkar helgalet. Nu vet jag inte när jag såg månen sist för "töcknet" upp i skyn…
Tack snälla Amon!