twin flames
jag har trott att kajmal är mintwin flame, men hon säger att jag ska använda blenda……………………träffade på en tjej i stockolm på 80 -talet……kallade henne blenda. hon var så glad å strålade så hon skrämde halvt ihjäl mig……så har jag en ängel/alien ? som följer mej hela tiden jämsides med kamjal……som jag ochså kallar blenda jag frågade mina guider för många år sedan om stockholms tjejen. de svarade att hon dog i en bilolycka…….nu denna ängel blenda,komenterar då och då mina förhavanden . och skrattar åt mej så jag blir riktigt arg på henne ibland……hon är lik stockholmstjejen för länge sedan…….hade andligt besök för några månader sedan. jag klantade mej när jag svarade dem och blenda (ängel) sa "å va klantigt" har skrivit om henne i boken……………………….detta var först synen av henne………..Min bror med familj ligger och sover på övervåningen. Jag ligger och sover på nedre våningen när jag vaknar och ser två ljusa varelser, en man och en kvinna med ljusa klädnader, de ser ut som människor ljusa, blonda båda två, och kanske i 25-års åldern komma gående hand i hand från köket och genom hallen, så försvinner de. ……….och detta andra……..Jag ligger och sover, vaknar och ser en ljus varelse med ljus klädnad springa skrattande genom rummet, det är samma kvinna som och gick genom hallen
jag är van att tjejer skrattar åt mej……men när änglar skrattar åt mej ochså.blir jag väldigt arg!……..utom kajmal hon är alltid lugn……..vem av dom är min twin flame
Jadu, det får du bena ut alldeles själv…så fint besök du fick. Känner din bror av besökarna?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
# nej inte då…men senare under åren , så brukar alla reagera på att jag använder dem…….de har även sagt mej att de kommer från andromeda……………….ochså från boken…………….Dröm
Jag ser en svart människoliknande skugga komma nedifrån stora vägen upp mot sommarhuset. Då kommer två ljusa varelser, en man och en kvinna, samma som jag sett i hallen nere i byn, från boningshuset och skyndar sig mot sommarhuset, som om de skulle mötas där. Jag vaknar och är rädd, ser ut genom fönstret men ser ingenting.