Andra kosmiska lagar?
Jag har funderat på varför utomjordingar vid ombordtagningar på UFOs ibland har förmågan att sväva genom luften och rakt igenom väggar och dessutom ta med oss rakt genom väggar? Är det måhända så att dom bara tar med sig våran eterkropp och själ och låter vår fysiska kropp vara kvar på plats?
Men detta strider ju mot de tester, inplantat och andra fysiska ingrepp som dom ofta gör med våra fysiska kroppar i skeppet. Eterkroppen är ju en ickefysisk exakt avbildning av vår fysiska kropp, som endast är en form av energi, så därför borde ju inte fysiska ingrepp vara möjliga.
Kan det vara så att utomjordingarna har en alldeles speciell "teknik" för detta och står utanför våra kosmiska lagar….nåt som tillfälligt kan göra kroppen ickefysisk och fysiskt substanslös?
I andra fall tycks inte utomjordingarna behärska detta och tycks vara lika fysiska som vi och tar den kidnappade dörrvägen och går in i UFOt på ett normalt fysiskt sätt…
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"

Det handlar väl egentligen om vanliga fysiska lagar tror jag. Materia är ju bara energi. De har kapaciteten (vi också egentligen om vi skulle börja bortse från våra sjävlvalda begränsningar) att förändra sin frekvens till andra materias frekvens och på så vis verka i harmoni med dem.
Det finns ju bara ett fåtal kosmiska lagar som gäller alla.
1. Du existerar, har alltid gjort det och kommer altid att göra det,
2. Allt är Ett och den Enda är allt.
3. Det du ger ut är det du får tillbaka (även kallad attraktionslagen).
4. Allt är föränderligt, utom de ovanstående 3 lagarna.
Jag kan varmt rekommendera kanaliserinar från Bashar som säger sig vara en utomjordning. Informationen i kanaliseringarna är mer intressanta än källan själv tycker jag men de tar upp en hel del om fysiska lagar m.m.
Jag bifogar en länk om teleportering. Hoppas du hittar mer spännande i kanaliseringarna från Bashar.
http://www.youtube.com/watch?v=wb1u9zOPwiQ

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Att förändra sin frekvens låter som en bra teori. Tack för länken!!
Värmland"
Väldigt intressant fråga, Ghosthunter.

Hur gör aliens? Vi får förmoda att de kommer till oss som varelser i en högre dimensions verklighet och tar kontakt med oss på sådant sätt att de för upp oss på deras nivå - vi har faktiskt den latenta förmågan, vi vet bara inte om det. På deras högre nivå kan vi sedan följa med dem (lyda) vad de vill vi ska göra. Deras vetenskapliga kärlek gör med oss som vi gör med fåglarna i naturen - ringmärker och sändarefäster.
Men som vi kan läsa i våra inlägg finns det aliens av olika sorter. Sirianerna gör inga implantat vad jag vet.
Verkligheten vibrerar och det ultimata vibrationerna som vi känner till är ljusets vibrationer. Ljuset kan vibrera i det spektrum som är synligt för våra ögon men det finns ju då merparten av ljusvibrationerna i Det Osynliga.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja, det låter också som en rimlig förklaring. Möjligen bygger driften av deras skepp (UFOs) på samma princip. För det är otroligt att dom kan klara G-kraften med dom snabba rörelserna som skeppen kan göra och att dom tycks klara av ljudvallen utan en hög smäll som våra jetplan
Vi hade ju sprängts i bitar efter första svängen
Värmland"
#4 Ja deras teknik är fenomenal! Deras flygande tefat kan lägga upp en fart på långt över 45.000 MIL/Timme. Så de kan på 30 minuter göra en jordenrunt resa om de vill och önskar, hur änkelt som hälst! Från Australien och till exempel Sverige skulle det gå på 30 minuter, då är även avfärd och landning medreknat! Ja, någon G-Force existerar inte…Man kan bra dricka en kopp te utan att spilla…G-Force slipper inte in i skeppet då tefatet är sköldad mot ev G-Force så att G-Forcen inte slipper igenom det flygande tefat. De använder sig av en mycket avanserad teknik!
Låt oss säga som så, vår tecknik som vi har här på jorden är rena rama stenåldern i jämförelse med den teknik de har t.ex i pleiaderna och andra delar i vår vintergata…
Stenåldern…jo, det har jag verkligen insett…vi är inte i närheten av deras teknik…
Värmland"