Ärr av implantat?
För ett par veckor sedan när jag kom upp på morgonen och tittade i badrumsspegeln så upptäckte jag ett märkligt ärr på vänstra sidan av hjässan. Det är som en fördjupning….en ränna på ca 5 cm.
Nu tror jag att ni tänker att jag har varit på fyllan och slagit i skallen….men det har jag inte

Vad kan det vara? Ärr efter insättning av implantat av utomjordingar?
Dom kan ju göra sånt utan vi märker nåt eller minns något.
Inte kan det väl plötsligt bli ett sånt stort ärr utan orsak?
Här är en bild…
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Oj det var stort
Ett sådant ärr känns om man får det av slag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja precis och det hade man ju verkligen märkt. Det är också märkligt att det ser ut att vara ett gammalt ärr…..men dom, utomjordingarna, kan ju manipulera med det mesta
Värmland"
Nej det där är något annat, Implantaten är mycket små. Kanske du har vilat ditt huvud mot ett veck så att det blivit sådär.
Jag har några implantat i näsan, vilket har gett mig en del problem som störtblödningar. Men detta är fixat hos läkare vid olika tillfällen. Vid ena tillfället då jag hade störtblödning och skulle kauteriseras, så tyckte läkaren att det var väldigt konstigt att jag hade blödning så långt upp i näshålan. De brukar sitta mycket längre ner och innåt näsans mitt. Denna satt mycket långt upp och ut från näsan räknat. Den är jag helt säker på.
Jag är också till 90 % säker på att jag fick ett för någon vecka sedan och att jag dagen efter ofrivilligt och i vaket tillstånd gjorde en ut-ur-kroppen. Det var inte trevligt och det vill jag inte vara med om igen. Detta satte de under min underläpp, precis i kanten, och hålet hade jag lite besvär med eftersom varje gång jag rörde läppen så sprack det och det började blöda. Nu syns där ingenting alls.
En väns guide har sagt att mina implantat inte är fientliga utan ska hjälpa mig vid uppstigningen.

Jag tror att huvudet lite grann "krimper" mot åldern.
Min man fich 2 sådana som med tid blev bara djupare och började se utt som väck helt enkelt….
Ja du Spöket! Som jag skrev på ett annat ställe så kan man ju undra lite, för egen del med… Sådana veck har jag inte mer än dom som hör till åldern vad jag vet. 
Fast jag tycker jag har hälsan och mår egentligen oförskämt bra. Iallafall psykiskt så inte tror jag dom är av ondo iallafall. Bekymrar mej inte ett dugg. Fast lite mer upplevelser tackar jag inte nej till! 
Gunilla! Har också krångel uppe i näsan, stelt emellanåt och gör jag ett lätt ingrepp rinner blodet i floder men stoppar lika snabbt. Läkaren ser ett ärr men det finns inget säger han….
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
# 5- Jo så var det här också innan jag fick kauteriserat kärlet. Det blev våldsamma blödningar. Har dock inga sådana problem nu längre sedan kärlet brändes.
Jag tror inte mina implantat är av ondo, tvärtom så har de med all sannolikhet ökat min "mediala" förmåga.
Jag fick precis bekräftelse på att jag kan se sådant som de flesta inte kan se. Vill dock inte diskutera detta öppet här.
Vet och det behöver vi inte heller, en urbra funktion med dolda! Har heller ingen lust diskutera allt öppet.
Det är inga fjanterier det här som vi upplever! Att alla sen ska vara delaktiga i och eventuellt "bedöma" med syrliga kommentarer…gör ju inte oss så sugna på att dela med sig precis…
Vill också få ngn slags telepatisk kontakt, fast vissa saker vet jag bara och det kan ingen ändra på!! Min intution i vardagen är god, ibland om annat med. Funderar emellanåt var det det kommer ifrån

chippad eller ej!? 

Gunilla - Det första jag misstänkte var att jag hade vilat huvudet mot ett veck….men det har ju suttit där i över 2 veckor nu och såna veck brukar ju försvinna efter nån timme.
Ja, men ni har nog rätt…..det är nåt fysiskt. Jag börjar väl bli för gammal..hahaha
Värmland"
Ha ha ha Spöket! Inte för gammal för ett litet implantat, kanske….
Tror man kan ha utan att ens märka av det faktiskt…
Oj inget litet ärr du fått där och vem vet det kan ju vara implantat och som du skriver GH så försvinner ärr efter en tid om man legat lite tokigt under natten eller så.
Jag har tre implantat men dom är inte som ärr utan ser ut som trekanter och är placerad i formen trekant så dom kan komma i så många olika former och jag blir inte förvånad om det skulle vara ett implantat du har.
Det kan ju vara så att dom har lagt in något implantat djupt så man inte ser det eller annars så har dom bara öppnat upp?
Men det finns säkert en naturlig förklaring….även om jag absolut inte kan hitta nåt svar, men jag är å andra sidan inte nån läkare
Värmland"