Före stormen
Året var 1972 och jag och min bästis Ingela var ute på kvällen nere i centrum i Rågsved där jag växte upp. När vi var på väg hem så hörde vi något väsande ljud och tittade upp över bron där tunnelbanan gick.
Då fick vi se något som var stort och jag menar stort som en bil i storlek på himlen men det var som avlångt och mörkt och det rörde sig snabbt först men så stannade det upp.
Ingela och jag stod i flera minuter och bara tittade på det och på varandra tills det for iväg lika fort som det kom.
Dagen efter kom den värsta storm som min farmor och farfar sa att det aldrig varit med om förut (bodde hos dem)
Jag har alltid sammankopplat Ufot och stormen, vet inte varför 
De kanske var alldeles oskyldiga stackarna!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Förmodligen men de kanske kom för att varna också. Plåttaket på skolan blåste av under natten och inte då vi barn kommit till skolan.
Ja det kan så vara också!
Hur som haver så var det ju roligt för er att få se!
Det som var intressant var att ingen annan hade sett det. Och att min farmor och farfar inte alls verkade förvånade.
Jag har minnet som ett positivt minne i alla fallför ingen blev skadad i stormen.
Dina farföräldrar kanske stt dem förut.
De berättade aldrig om sådant men farmor om småfolket och liknande saker.
Jo, de var nog en varning om den antågande stormen åt er! Det är jag säker på! Kolla gärna in min hemsida så kan du läsa om utomjordiska raser, flottorna där uppe i rymden mm…Du lär dig säkert mycket angående Aliens, deras flottor mm från min websida! Jag har kontakt med en del av utomjordingar och informationen om flottorna, samtliga utomjordiska raser har jag fått av dem, genom telepati!
Länken till hemsidan hittar du på min iFokus profil sida! Hjärtligt välkommen att lära dig mer om våra galaktiska vänner. Hemsida heter Xzai-On Kumjat, precis som min tvilling flamma heter…
Du får gärna bokmärka sidan om du vill så att du lättare kan hitta det när du vill läsa och studera om utomjordingar mm. Jag uppdaterar sidan gaska regelbundet… Välkommen in till Xzai-On Kumjat för lite alien,UFo studier!