Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettanslagstavlan
Läst 1679 ggr
mandyosv
6

Har läst lite här

Hej! Jag har läst lite på denna sida av iFokus och vill gärna tipsa er alla som tror på utomjordingar och liknande att försöka släppa det och skaffa ett normalt liv! Då kommer ni bli lyckligare! Jag har också spårat in på sådant här ibland men bara ni släpper detta kommer ni må bättre! MVH

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

[grankvist]
2

Är beredd att hålla med. Dock känner jag väl själv att man har olika intressen, och i olika skeden i livet så kan man engagera sig i olika områden. Undrar lite vad man väntar på?

Cederin
5

Jag tror inte att alla som tror på utomjordingar är fanatiker och har "onormala liv". De flesta av oss kommer nog hit bara för att tjata lite med likasinnade om möjliga teorier, och kanske få avreagera sig om man verkligen tror, men inte har någon annan att prata med det om. De som tror gör det även OFTAST av en anledning, att man själv vittnat. Och om man då har vittnat något otroligt, hur skulle man då kunna släppa det?

Medarbetare på Naglar och Hår

Cederin
3

För att inflika, när det handlar om sådanhär typ av tro så är det oftast sammanfogat med medialitet. Genom meditation till exempel så vet jag flera som mår BÄTTRE än att ha ett "normalt" liv. Jag har även själv mått tusen gånger bättre genom svåra tider för att jag har en tro för det mediala.

Marr
3

Mandyosv! Jag mår väldigt bra tack är 50 år och klarar mig utan dina råd, men tack iallafall att du är så omtänksam mot oss! Jag vet vad jag har sett sen 30 år och det har tydligen inte du. Har du inga hamsterburar att städa eller inget annat att göra, än att vara barnslig här? Förvånad Ha en bra dag iallafall! Flört

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[kajmal-0]
3

# 0 har du inte annat för dej än kritesera andras liv. om du har varit inne på ufo-spår……så har du troligtvis gett upp, för du har inte fått uppleva nåt!

[Legacy]
1

Jag håller helt med #2 och #3. Tänker i precis samma banor!

[grankvist]
1

Vi sitter alla ihop. Känner att vi inte behöver tänka i raser, eller i utomjordlingar, och människor.

Cristine
3

Tack för din omtanke men jag är 70 och sett det mesta de 30 år jag rest i mitt arbete runt i världen. Jag har ett rikt och varierat liv med många intressen som du inte tycks ha. Jag tillåter ingen komma hit och kritisera mina medlemmar så det är nog lika bra du flyttar någon annanstans.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

mandyosv
1

obs. jag har ej kritiserat eller hoppat på någon =)

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Cederin
3

#9 Så att säga till någon att "denne behöver hjälp" är inte ett påhopp? Det hör iallafall inte till normalt hyfs.

[grankvist]
0

#10 fel tråd?

Cederin
1

#11 Jag syftar på personens beteende i en annan tråd. Att inlägget inte finns i denna tråd är irrelevant. Det handlar om beteende på en sida som helhet.

Marr
0

#11 Tråd som tråd! #9 Du vet mycket väl vad vi menar och vet du inte det då ska du hålla dig härifrån! Annars kan jag väl förstå om inte alla känner sig hemma med det utomjordiska, det accepterar jag.

Fast att acceptera när någon kränker en annan person, det går inte för min del. Då blir jag riktigt sne ska du veta! Så kom inte med något dravel om att du inte kränkt Ainu-Ra. Hon har vårt fulla stöd och det har inte du. Gonatt!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[grankvist]
0

#12 Nu minns jag inte exakt eftersom det inte är samma tråd, men min syn är att det var diskussion, och en kommentar dök upp med en åsikt.

Cederin
0

#14 Långt ifrån. Se #1 i denna tråd: http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/4fde264188f4720af701c626-ainu-ra?discussions-1

Det är vad man kallar ett direkt personangrepp.

[grankvist]
0

#15 Ja, okej, det var inte så bra sagt. Å andra sidan så var det ett led i diskussionen, och jag tror inte att det var illa menat.
Vad syftar du mer på?

Cederin
1

#16 Förstår inte vad du menar med diskussion? Det fanns ingen existerande diskussion i den tråden utan det var ett onödigt påhopp efter att Ainu-Ra hade delat med sig av sina tankar. Illa menat eller inte, så är det förbjudet enligt skrivreglerna med personangrepp. Jag har inte mer att syfta på än så.