Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettupplevelser
Läst 2412 ggr
[kajmal-0]
0

lilly

om man läser min bok. så beskriver jag vad jag kallar en astrallkropp…..så i min nya bostad  tre år senare, så har jag en apmäniska i mitt kök……..jag vet nu att apmäniskor kan bli transparenta vid tillfällen…….båda varelserna var av samma storlek, ca 1,70 cm……….kamjal har bekräftat för mej nu att det var samma en som jag kallar lilly……..när jag satt på övervåningen för ett par år sedan, så öppnades ytterdörren på nedervåningen och stängdes. jag gick ner, såg ingenthing, men hörde en kvinnoröst som sa hej! sen blev det tyst………jag  vet nu att lilly som jag kallar henne följer efter mej i livet……..så många gånger jag trott jag pratat med kamjal, så kan jag har pratat med lilly i stället………….många gånger är det svårt att skilja  alla besökares röster åt.

[kajmal-0]
0

hon lilly gillar sytliga karameller, jag har hittat karameller ute på bron, som hon sugit det sötsura sockret av,,,,,,,,,,,,kontaktmannen ante jonsson, träffade på vid ett tillfälle en pälsklädd varelse, som han beskrev, åt på en grankvist

Cristine
0

Du är sällan ensam då Kajmal.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
0

Lägg såna där syrliga karameller i en rad upp till sovrummet vettja…….

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Gahella
0

Jag fick också kontakt med Lilly när jag hälsade på hos dig kajmal. Hon kom ju även i en dröm och gjorde sig påmind vid ett senare tillfälle

[kajmal-0]
0

# ja ja kommer ihåg gahella det hade hänt nåt i stockholm.