Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikett: upplevelser
Läst 2557 ggr
Cristine
0

Vad jag såg igår

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igodmorgon tråden jag gjorde på en sajt berättade jag om en molnfri himmel så en medlem blev glad för då trodde hon att vädret skulle bli bättre hos henne  då hon bor mer mot norr. Men tyvärr blev det väldigt molnigt på eftermiddagen så jag skulle visa henne hur det såg ut och tog ett foto genom stängt fönster. jag tyckte något rörde sig men jag såg det så vagt så jag trodde jag inbillade mig.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
0

Jag öppnar iaf fönstret och ser denna som är på väg bortöver

Cristine
0

Står stilla en stund…..

Cristine
0

För att sedan försvinna. Det kändes som att de såg mig nmär de stog stilla.

[Starman]
1

Tungt, men nästa gång kan du väl sätta kameran på film-läge och kötta lite rörligt bildmaterial? Vore tyngst.

Cristine
0

Kameran är ny och jag förstår mej inte på den. Hade jag börja söka filmläge har de nog inte blivit något alls.

[Starman]
1

Brukar vara en enkel grej exempelvis att man drar ett hjul eller en "slide"knapp till en symbol av en videokamera, kolla i manualen annars? Vad är det för märke och modell på kameran? Tänker att det verkar ju hända grejer hela tiden hos dig så det skulle vara härligt med lite filmat också. :)

Cristine
0

Jag har en riktig och dyr videokamera som jag inte kan använda, det står att minnet är fullt och trots att jag köpt ett nytt och satt in så står det samma sak och kan inte hitta i häftet någon förklaring.

Kameran är en billig Coolpix Nikon. Saken är den att jag förra våren var frisk och snabb som attan så att jag tog massor av bilder både på andar och ufon, jag hade alltid kameran intill höger hand när jag satt vid Datorn med fönstret alldeles intill.

I fickan när jag gick omkring och så fort jag såg någon av katterna stirra konstigt så gjorde jag en massa foton runt om mig och alltid fångade jag något. Men sedan fick jag artros, står ostadigt, måste hålla i mej med en hand, så nu får jag inte dessa fina foton jag fick förr. Jag missar mycket.

Marr
0

Häftigt Cristine! Jag måste börja titta efter en videokamera el åtminstone en vanlig kamera. Fast jag har ju mer tid än pengar. Tänk bara om jag haft kamera när "globen" visade sig, men då hade dom säkert inte visat sig såå nära. Den ballongen hade Herr Svahn fått svårt att förklara, iallafall……Flört

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
0

Jag köpte min på ellos och betalar 53 kr i månaden tror jag det var.

Marr
0

Okey, så kan man ju göra! Hade inte tänkt så långt eftersom man vill minimera räkningarna, men 50-100:- imånaden borde man klara. Har ju nästan slutat röka tom…..

Gahella
0

Wow vilka bilder Cristine!

Ghosthunter
0

Härliga bilder Cristine. Otroligt hur observationerna har ökat på sista tiden….kolla bara här i GöteborgGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Amon
0

Sent i går kväll när jag åkte hem i bilen - så kom en ljusboll farande över den stjärnklara himlen från öst till väst - såg jag genom framrutan. Jag stannade bilen - och såg den cirkulera lite fram o tillbaka i väster innan den försvann spårlöst. Hann inte ta fram min kamera - så den blev inte förevigad, tyvärr. Glad

Marr
0

Oj vad roligt Amon! Längtar efter aktivitet här med….Glad

[kajmal-0]
0

intressant  bilder

Cristine
0

Tack ska ni ha, jag är själv imponerad av att fått in så pass bra  bilder. Jag gjorde många, ett som var närmare men de blev suddiga för att det blåste ganska hårt och jag var tvungen att hålla uppe fönstret med ena handen och fota med den andra.

Trots att det blåste isande vindar blev jag alldeles varm när  den stod stilla  där och jag kände tydligt att de var vänligt sinnade, vi hade nog kontakt eller så var det mitt önsketänkande.

Jag har ju sett otaliga i andra länder men då var det alltid i stora folksammlingar, här hade jag ett alldeles eget eftersom grannarna inte var hemma så det kommer jag aldrig att glömma.Skrattande

Marr
0

Helt underbart! Dom vet var dom har dig tror jag. Längtar såå att få se lite mer på närmare håll nu. Det var så länge sen. Ibland tänker jag att dom vet att jag vet, så därför behöver dom inte visa sig så tydligt för mig mer. Men jag VILL JU!! Ja det här var roligt Cristine, är så glad för din skull! Skrattande

Cristine
0

Tack Marr, nu har jag satt kameran på video men inget syns till. men sådan tur ska man väl inte ha.

Marr
0

Man vet aldrig…. snart så… Fast det konstiga är att det verkar ske när man minst anar, det gäller att hänga med då. Säger jag som inte ens har en kamera än….

[GunillaR]
0

Wow Christine! Häftiga iakttagelser.

Det är minsann inte lätt att vara stadig på handen och tänka på alla tekniska termer när det sker något sådant som detta. Man är glad om man hittar avtryckaren Tungan ute

Hörde du något?

Cristine
0

Nej inte ett dugg bara fåglarna som jag tar som ett gott omen för när det blir ränder på himlen som i tidigt i går morse när fågelsången var bedövande så blev det plötsligt tyst och då fick jag se 5 tjocka ränder.

Ghosthunter
0

Gunilla - det har du rätt i…..man brukar bli så upphetsad när såna saker händer att man bara fumlar med kameranSkrattande…..men Cristine verkade ju kontroll på lägetFlört

Värmland"

[GunillaR]
0

# 22 - Host ……harkel……..host……..Skäms

Det har hänt att jag stängt av kameran istället för att trycka på avtryckaren……….Cool

Cristine
0

Ja men jag är ju väldigt van att fota andar, så jag är tränad i att ha stadig hand. Jag hade en tråd där ett ufo var jagad av två plan ochså från detta fönster, eller om det var tvärtom, minns du titeln på den Spöket? Woozy gjorde så man såg det tydligare.

Ghosthunter
0

Gunilla - hahaha….just det har hänt mig många ggr ocksåSkrattande

Cris - Nej, jag minns inte titeln..

Värmland"

Cristine
0

#22  SkrattandeTungan ute

Lilla Stjärna
0

Cristine, nu är jag då här igen och sitter och kollar dina makalösa bilder, precis som jag skrev till dig på konspirationsteorier iFokus! Jag är mäkta imponerad av dina foto-talanger, ska jag säja!

Jag har sett sån modell på mina obsevationer (i mörker) men då lite svagt lysande, det här är ju i dagsljus. Ser ut som de har någon energiutstrålning omkring sig, såg du det med blotta ögat också?

annica77
0

Kloakade tefat helt klart…

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Marr
0

#28 Vad betyder det? "kloak" vet jag vad det är, men vaa?

annica77
0

#29 Oj då jag skulle minnas vad det heter på svenska! Vänta nu…kamoflerad kan man nog kalla det till…De är kamoflerade så att de knappt syns

Marr
0

Ha ha ha oj oj oj!!! Det var ju en helt annan betydelse, ju! Ja jag fattar ju egentligen, vad du du ville säga (i efterhand iärlighetens namn). Jo visst en typisk kamoflering, fast inte för Cristine helt och hållet (och oss). Bra klickat och upptäckt av Cristine! I rätta stunden, men det var nog lite meningen…tror jag nog…

Cristine
0

Javisst lilla stjärnan jag såg dem perfekt, fast de verkade ligga inne molnen, kanske kamoflerade som Annika säger.

Marr
0

Lilla Stjärna! Det verkar vara ett av sätten utomjordingar använder sig av ju. Såg själv ett moln hängandes över grannhuset i 1 1/2 dygn, för några år sedan. Där hände det grejer kan jag säga! Såg t.om. en alien på taket…. Fast det har jag skrivit om tidigare här på UJ, i en gammal tråd…..

annica77
0

De kan ju göra sig helt osynliga också så att de bara syns med en ultraviolett kamera eller vad det nu heter…Flört

Marr
0

Va det inte infraröd? Om man har en infraröd kikare kan man se mer säger man. Hade kunnat tänkt mig en sån men kostar massa pengar, så det kvittar… Man får allt se ändå bara man tittar…..

annica77
0

#35 Jo det stämmer infraröd menar jag! Tyvärr kostar en sådan kamera/filmkera fy böveln till en massa pengar…