Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etiketter: ufostjärnskepp
Läst 1176 ggr
Cristine
0

Ja vad säger man..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

I Sverige finns de inte, att vi inte fattar det…:=O

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
0

Jamen se, där är dom igen! Tycker faktiskt UFO-Sverige är skittråkiga. Ringde dom en sen kväll och rapporterade live vad jag och mitt x upplevde. Hade även ringt goda vänner 1 mil ifrån strax innan, som också kunde se aktiviteten. Efter det sökte dom mig ngr gånger och ville gärna ha mina rapporter.

Fast det hade varit så otroligt mycket upplevelser och många olika sådana på väldigt kort tid, att det bara snurrade i huvudet. När man sen hör Claes Svan yttra sig så blir man inte så sugen att berätta, känns som det kvittar. Tycker han pratar till oss som vi vore småbarn allihop.

När jag hittade Utomjordiskt här på iFokus så blev det rätt! Här snackar man så man begriper! Vet inte vad UFO-S är rädda för, men har väl fått stränga direktioner och bidrag av staten att knipa? Så tänker jag för jag blir ju misstänksam….

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
0

Då är vi inne påå samma stråk!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
0

Jaa vad skulle det annars kunna vara för fel, på dom? Ufo-Sverige, pyttsan! Världens sämsta Ufo undersökare, eller? Nej, det är jag å några till som inte är kloka. För i Sverige finns det norrsken! och militären måste hållas med knepiga uppdrag för ett tryggt försvar, så det är ju sånt vi ser bl.a! Ja just det, man kan ju ha näthinneavlossning också när man ser ljus, prickar och blixtrar… Suck!

Denna kommentar har tagits bort.
Marr
0

Oj då vad hände där? Blev ngt fel med filmen, sen klickade/tog jag bort mig själv också. Ber om ursäkt! Förvånad Skäms