Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettfrågor
Läst 2182 ggr
[kajmal--]
0

sajtvärd ?

finns det nån Sajtvärd här.?

Playja
0

Sajtvärden vet jag inte vart han tagit vägen? Men jag (medarbetare) är här å "hänger" ibland. Var det något speciellt du undra över?  :)

[kajmal--]
0

bara om det gick få nån fart på sajten. långa perioder är det stendött

Playja
0

Jag tror jag vet vad du undrar över Kajmal.

Jag har på begäran av en tidigare medlem tagit bort artiklar och inlägg som som den skrivit. M.a.o så går det ej att läsa dom längre och man får error meddelande.

Eller?

[kajmal--]
0

nää bara rent allmänt, det är inte många skriver här längre.

Playja
0

#4.. Nä.. det är ju inte många som skriver… dess värre!

Själv har jag inte varit härinne på månader av privata skäl och har dessutom "tappat sugen" av att vara ensam moderator och försöka få igång sajten då det är trögt. Fast även då den personen som startade utomjordiskt (p-son) lagt ned en m a s s a  jobb på artiklar och engagemang så var det trögt emellanåt. Var väl mest därför jag blev Medarbetare härinne för jag höll sajten vid liv och puttade trådar som i stort sett ingen kommenterade. Inte var det för min stora kunskap om ämnet för den har jag inte. *s*

Utomjordiskt skulle behöva lite "nytt blod"

(har försökt svara sen igår men min/mina webbläsare kraschar hela tiden då jag försöker skicka iväg inlägg.. får se om detta kommer iväg? *sliter mitt hår av frustration*.. )

[Hukanson]
1

Kan man inte fräscha upp hela designen, tycker den känns litet "tung".

Alla vet att Playja och P-son har lagt ned så mycket arbete och brytt sina pannor för den här sajten, heder åt sajtvärdarna. Ingen kan säga annat än att det har varit en bra kvalitet här hela tiden.

Det är ju annars sant att vi kommer mer och mer in i en utomjordisk tillvaro allesammans. Det går ju inte att säga att det bara är en modefluga, ett tillfälligt intresse. Den som är intresserad av det utomjordiska är intresserad av mänsklighetens utveckling och framtid. Här kan vi höja blicken över det triviala, över råttburens löphjul, lol.

Nya upptäckter varje dag, nästan. NASA och snart ryssar och kineser och japaner och indier. Mer och mer folk i rymden. Vad håller de på med? Vad sysslar Fugelsang med? Vad har Sverige för planer med Europa i utomjordiska sammanhang?

Jag tror det är viktigt att vi får igång en levande sajt. För barnen, Sverige och vår egen framtid.

Utomjordiskt kan förändras. Vi kan förändras. Tillsammans kan vi göra det. Jo, det kan vi.

Skrattande

Ghosthunter
0

Kanske behövs det lite mer bevakning också, för det finns för mycket bråkstakar och pajkastare och rent otrevlig stämning ibland. Det händer att jag avstår från att skriva p.g.a risken att alltid bli "attackerad"Cool

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Hukanson]
0

Det finns ju numera en knapp "anmäl" att trycka på - när ska man göra det? Kanske det borde det finnas en knapp till, typ "dåligt inlägg", så man kan säga sin mening….

Obestämd

Cristine
0

Halloy!

Det var ett tag sedan jag var här och jag tycker det är tråkigt att det går så segt. Jag tänkte ta upp en sak som  jag vet att ufon håller koll på, och förra sommaren började jag se och höra saker jag inte visste vad det var men nu vet jag.

När det pratades om det brummande ljudet som hörs ibland, på en annan sajt (som om det står flera plan med motorerna på) så kom jag ihåg Harp. I dessa konstgjord moln gömmer sig ibland ufos.

Jag undrar om de har något samband.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Hukanson]
0

Kul att se dig här igen Cristine! Du har ju också gjort ett stort och bra arbete för denna sajten. Nu tar du upp ämnet HARP som ju är ett privat företag i USA vars verksamhet man inte har insyn i men man kan se att de har mycket avancerade project över hela planeten framförallt i amerika som använder enorma antenner, paneler i en teknologi som troligen konsumerar enorma summor dollar.

Många har försökt informera om dess verksamheter men fortfarande är det inte många som riktigt vet, ej heller går det att få nogon som helst kommentar från företaget.

Chemtrails, väderlekskontroll och artificiella jordbävningar har satts i samband med HARP.

Att Stellarskeppen skulle gömma sig i dessa artificiella moln kanske är en tillfällighet.

Det gamla välkända otäcka brummandet skulle kunna ha andra förklaringar. Kanske det är så att det kan vidhäfta andesubstans vid gamla motorer? typ kylskåp? En massa orber tar sig in hos maskinrum? Förmedlar ut i universum/samhället detta ljud?

Nja kanske, kanske inte. Men det andliga finns, frågan är bara vems ande och i vilket syfte. Det kan vara utomjordiskt, främmande verksamhet. Det finns ju enligt uppgift en del små självcentrerade främmande grå grupper som inte har någon universell nivå på sitt tänkande. Parkerade bilar som har motorn igång brummar också alldeles förfärligt, speciellt tjugo över fyra på morgonen.

Cristine
0

Tack så mycket Hukansson!Glad

Att de gör vad de vill med oss det kan man tydligt se, är det verkligen meningen att avfolka?

Två sorters Maskiner vilka är Haarp..är den första ofarlig..bara regnmoln? Är det därför de har folk gående där för att bevisa att så är fallet.

Cristine
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

*

Cristine
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

'

Playja
0

#6..

Att  fräscha upp designen har jag inga befogenheter till som medis. Tror att det endast kan göras av sajtvärden! Fast i.o.f.s går det kanske att lösa på något annat sätt och i.s.f.  Glad

Tack Hukanson för du uppmärksammat vår strävan härinne för att få igång Uj och tackar även för du skriver en hel del här inne.

Du känner dig inte manad att bli Medarbetare själv härinne?   Flört

#7..

Gh.. *vinkar*  Bevakning behövs säkerligen mer då jag är själv här och man har ju ett liv utanför iFokus. Glad

Att du avstår från att skriva p.g.a risken att alltid bli attackerad beklagar jag djup och så skall det givetvis inte vara och jag tror att många känner igen sig i det, men det är ett öppet forum där alla har olika tycken och åsikter.

Rena personliga påhopp och "trolleriverksamhet" hoppas jag ni kan hjälpa mig med uppmärksamma så jag kan ta bort dom.   Eller du kanske oxå kan tänka dig bli medis? Flört he he he *kramen*

#9..

Cristine.. min gammal mediskompis… så himla roligt att se dig härinne igen.   

Kan inte se dina filmer p.g.a mina jädrans webbläsare vill inte med mig. Dom kraschar hela tiden och videos är bara fetglömma. Skall få hjälp till helg så skall se dom senare.

Du vill inte bli medis igen?   Flört *asg*

Sa jag att det var kul att se dig igen?  FlörtKyss

Om det är okej för er..  kan jag flytta era inlägg från #9 och göra en egen tråd?

Cristine
0

Tack Playja det är också roligt för mej att få se dej igen!Skrattande

Ok Playja… gör så, flytta dem du. Jag ska tänka över..vet inte om jag hinner med, har ju de andra två. Hukansson skulle bli en utmärkt medis och spöket med.

Cristine
0

Kanske kan du flytta mitt från" Bad de grey " till ny tråd också.

Playja
0

#15… Tack!   Ja.. jag förstår att det blir mycket men chansade iaf … man vet ju aldrig?  FlörtSkrattande

Superglad  att du i.a.f skall tänka på saken!  Kyss

Ghosthunter
0

Tack för erbjudandet…..jag får fundera lite på det, Playja!!Glad

Värmland"

[Hukanson]
0

Jo Playja, litet manisk för med arbete har jag nog blivit.

Ifall det behövs kan jag nog ställa upp. Annars håller jag igång ändå.

Glad

Cristine
0

Och om vi ställer upp alla tre?

Då är det alltid någon av oss som är inne och tittar till!

Eller hur.

Sedan är det bra att vi har helt olika stilar på våra ämnen.

Playja
0

Gulliga ni är som överväger att bli medisar.  SkrattandeKyss

Tänk på saken och så får jag be någon av killarna på iFokus lägga till er för det har inte jag befogenheter till såg jag.

*ha ha ha* Kom att tänka på… kanske inte ens kan göra så utan enolas medgivande. Har iaf frågat en av killarna på iFokus så vi får se vad som händer?

Har försökt flera ggr att flytta inläggen till en egen tråd men ger upp då webbläsaren krachar och allt försvinner. Får vänta tills efter helgen då jag fått datahjälp.  Flört

Cristine
0

Jag tycker det är en bra ide att vi är tre för jag tar över LK igen, fast i och för sig är det samma arbete som hitills.

Playja
0

#22… Ja det blir kanoners.. ju fler dessto bättre. Skrattande

chik
0

Tassar i o önskar er lycka till.

jag är ju lite rädd för UtomjordingarSkäms

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Tack ChicGlad tassa gärna in fler gånger.

Ghosthunter
0

Hej chic, roligt att se dig här. Jag vet att du har skräck inför aliens. Men du kan vara lugn, de flesta är fredlig och vill lära oss hur vi ska leva och förvalta våran jord på bästa sätt. Kolla på Cristine….hon har en alien som guide och den är väl trevlig!!Glad

Värmland"

Cristine
0

Jättetrevlig!Skrattande

Ghosthunter
0

Cris - tack, du är så go!!!!!Kyss

Värmland"

Cristine
0

Tack..du är go med fast du är ett spöke.Kyss

Ghosthunter
0

HahahaSkrattande

Värmland"

Cristine
0

Vart tog Playja vägen?Förvånad

Ghosthunter
0

Jag vet inte min goa Cris….Cool

Värmland"