Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettupplevelser
Läst 1387 ggr
[kajmal--]
0

ufo-rapport

lämnade en rapport till ufo-sverige om denna observation…….står och ser ut genom sovrumsfönstret. ser en sattelit komma tror jag, följer den med blicken. så lyser den upp med ett stort sken, sen blir det ett litet sken igen, så far den i en spiral uppåt ut mot rymden. står där och tittar. så kommer en ljuspunkt till.den kommer fram till samma ställe där den första försvan. upprepar samma procedur. lyser upp , och minskar igen. far sen i en spiral uppåt rymden som den första…….står där frågande, så frågar jag tyst vad det var………fick ett telepatiskt svar "det var en demostration"………det var samma par nordic aliens. som jag brukar ha besök av…
Ghosthunter
0

Intressant, hoppas du får bifall av UFO-Sverige. Kanske var det en sluss exakt där skeppen for upp?

Jag var med om nåt liknande igår….fast det var en inre syn.

Jag såg en av The Grey som stod och pekade mot ett stort ljusklot, plötsligt skjuter klotet iväg med ilfart rakt upp och han följer klotet med fingret, pekar och ler.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[kajmal--]
0

jag blev kontaktad av en fältundersökare för ufo-sverige. han ville att jag skulle försöka filma de många märkliga ljussken jag ser.

Ghosthunter
0

Då har du ju kommit en bit iaf….försök ha kemera beredd och filmaGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"