Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etiketterufostjärnskepp
Läst 1581 ggr
Ghosthunter
0

Bevakad?

Det finns många som i hela sitt liv har sett UFOn, blivit ombordtagna flera gånger eller på nåt annat sätt kommit i kontakt med aliens. Det verkar precis som om dom väljer ut vissa personer och vakar över dom under en lång tid.

Men frågan är hur dom har kontroll över oss? Många har ju flyttat runt i hela världen, men ändå kommer dessa aliens gång på gång!

Vid ombordtagningar så sätter dom ofta in ett plantat i kroppen….kan detta vara nån sorts sändare och kanske kan dom t.o.m pga av dessa inplantaten kan se oss på video/dataskärmar och följa oss??

Vad tror ni?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[kajmal--]
0

har implantat. testade en gång borta från hemorten…..tittade upp på stjärnhimelen och frågade tyst, är någon där…då blinkade ett ljussken till svar. jag vet att det var " dom" mina vänner som höll uppsikt

[kajmal--]
0

det sägs att det ska ske katasrofer på jorden . vissa blir upptagna i rymdskepp före katasrofen, de är då lätta att söka upp om de har implantat.

Ghosthunter
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Okay, men frågan är varför just dessa människor, som verkar vara slumpis fördelade över hela jorden är utvalda och blir upptagna i skeppen?

Värmland"

[kajmal--]
0

kanske för att de är usedda till contact och alien abduction ett tvärsnitt av jordens befolkning

Ghosthunter
0

Ja men frågan kvarstår varför dessa personer är utsedda. Vad har dom gjort för att "kvala in" så att säga?Skrattande

Värmland"

[kajmal--]
0

dom kanske är medvetna, och sänder ut tankespår som upptäcks av utomjordingar. som jag beskrivit ii min bok , så tog jag själv kontakt, och de kom. låg och sände ut tankar på kvällarna i flera år , för att få kontakt. och de kom till slut

Ghosthunter
0

aha….nu är jag nöjd med ditt svar. Det låter faktiskt rimligt…

Värmland"