Dröm
jag brukar inte skriva i detta forum men idag vaknade jag av en underlig dröm som bara måste skrivas i det här forumet.
Jag drömde att jag var i en butik. Jag fick en magkänsla om att något var fel och stal tre rosa mössor och tre rosa tröjor eftersom jag var med min pojkvänn och våran gemensamma bekant. Affärena svämmade över av folk och det var inte bara människor utan något liknande folkslag som jag misstänker vara från rymden. Fråga inte varför jag har alltid varit skeptisk till annat liv men har haft en medial förmåga och alltid trott på andar.
Folk störmmade in och vi klämde oss ut jag och min pojkvänn klarade oss. Bilar och alla möjliga fordon körde iväg i full hast, det var snö ute och halv mörkt. Vi lyckades med möda hoppa på en man som åkte snöskoter. Där åkte vi till skogen, det var kalhygge med massa snö. Där mötte jag en person som var kort och lite mullig och längt risigt grått hår. Denne viste att jag skulle komma och väntade in mig. Vi gömde oss på baksidan av en busskur medans alla andra (inkl. min pojkvänn) stod på andra sidan för det såg säkrare ut. Jag litade på "troll-kvinnan" och stannade med henne medan jag såg i springan en varelse som gick förbi.( Jag bad så mycket jag kunde till den oförstörda kärleken och till alla änglar och gått som finns och det gav mig lugn för stunden.)
Beteendet på denne varelse skulle jag beskriva som hög, skarp och lite ryckig. Mina nycklar prasslade till lite och varelsens reflex var helt o mänskligt. Alla de personer som stått på andra sidan försvann. Han "rymdvarelsen" hade tagit dom. Jag minns långa smutsiga bara ben och blont hår och svarta ögon på varelserna som nu jagade bort alla människor. Efter ett tag tog jag och trollkvinnan och sprang längst skogen för att hitta ett tryggare ställe. Vi sprang och sprang men av de långa han ifatt och fick syn på trollkvinnan. Det stod och kollade på varandra ett tag sedan gick de långa och den största sade: Dig ska vi spara, och menade då trollkvinnan, mig hade dom inte sett. vi gick lite till och hittade en trappa ner med dörrlås och möbler. Som att det var avsätt för att vi skulle bo där.
Jag kommer ihåg nästan allt i drömmen exakt.
Somnade väldigt tidigt igår och det var en lång dröm.
Ni kan väl kommentera vad ni tycker , är detta något viktigt budskap att jag ska förbereda mig? Eller bara en otäckdröm?
Brukar somsagt inte tro på "ailiens" eller att jorden skulle gå under men detta var en riktigt mysko dröm…..
Jaha inte ett enda svar…..
"forum" …….
hallå var sociala hjälp mig med min knäppa dröm :S ska inte någon här inne kunna ge mig en förklaring? besviken…
om den här artikeln är läst 122 gånger, hallå skriv något då??? :S
enda jag kan säga om din dröm…..är att utomjordingar brukar påverka med drömmar…..innan de så småningom tar kontakt , det kan ta många år
okej så du tror att det är utomjordingar som försöker ta kontakt?
om du har flera liknande drömmar , kan de vara så
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
dontknow:
En dröm är en dröm är en dröm. De har inget fastslaget syfte (det finns många teorier), men det är garanterat inte utomjordingar/Gud/Spaghettimonstret som försöker kontakta dig med något budskap.
Så, oroa dig inte för mycket, annars kanske du blir knäpp. ^^
- Starman
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Dublett
men det var sådant starkt budskap. som ett budskap att jag skall lita på en kvinna som hjälper mig att överleva jordens undergång

Att tolka din dröm kan jag inte.
Men, våra drömmar består ofta av symboler. Det jag kan säga är då att kvinnan kan vara din skugga, dvs. en del av dig. Kanske du ska lita på dig själv och lyssna mer på dig själv, lyssna på din inre visdom?
Drömmar om snö kan vara symbol på frusna känslor, vatten i alla former handlar om känslor. Om det är mörkt ute kan det vara något i ditt liv som du inte vill se, inte törs se.
Drömmar är en blandning av oviktiga saker och mycket viktiga. Om du känner att det var en stark dröm, så var det en stark dröm. Ditt undermedvetna vill tala om något för dig. Tolkning i övrigt är du själv bäst på att göra.
Skaffa dig en dröm-bok och skriv upp dina drömmar hädanefter. Det kan gå flera månader innan man ser en röd tråd. Jag vet det av egen erfarenhet.
Att drömma om utomjordingar behöver inte betyda att det handlar om utomjordningar, det kan handla om att du själv känner dig främmande för andra människor. Men som sagt, tolkning i övrigt får du göra själv! Eller ta kontakt med någon som är drömtolkare. Jag kan rekommendera Louise Minerva Frostegren.
Ha det bra!
Håller med #9 här.
Din dröm behöver inte alls ha något med utomjordningar att göra eller att jorden ska gå under. Om den hade det, då är ju frågan vad drömmen i fråga ville tala om för dig.. att utomjordningar kommer till jorden och rövar bort människor och att du kommer att bo i en källare med en gammal kvinna? Och om det är utomjordingar som försöker ta kontakt, så kan man ju undra varför, speciellt i och med att du är skeptisk till utomjordiskt liv.
Försök att istället få din dröm avläst, händer något i ditt liv som kan ha något att göra med de saker som hände i din dröm? Att ni flydde från en utomjordning, trängseln i butiken, snön, att din pojkvän och den bekanta personen försvann….
Hej! Drömtydning är en stor konst och medför ett ansvar att förmedla rätt genom symboltolkning och även genom intuitiv tolkning. Mitt tips är att gå in på Personlig utveckling i fokus till Ikna som är fantastisk på detta….Lycka till 
Har av någon anledning inte "sett" denna tråd förrän idag. Men det är med väldig inlevelse jag läser din drömskildring. Den känns verklig och "trolsk".
Ungefär som i en teveserie - främmande varelser landsätts på vår Jord och tar människorna steg för steg till sina rymdskepp för att frakta dem till annan planet som föda eller nåt.
Man kan också tänka på Bibelns Uppenbarelsebok som beskriver människor med långt ljus hår och långa ben som hade att kunna skada Jorden.
Vad det än är så känns det för mig att det inte är något direkt personligt undermedvetet budskap utan mera ett allmänt tids och kulturcivilisations orienterat budskap. En slags sovande Kanalisering.
Någon vill ditt väl tror jag. Någon i den osynliga världen, kanske en guide kanske en släkting, vill hålla dig orienterad om att det faktiskt händer saker och skeenden i den högre aspekten av vårt samhälle.
Fortsätt bara att tänka och meditera och drömma så kanske ytterligare informationer ges.