Area 51
Tror ni att det är aliens där? Personligen tror jag att det är en flygbas, eller så tillverkar dem tillräckligt mycket kärnvapen som skulle kunna störta den Nordkoreanska regimen 1000 gånger om. 'Läckta bilder på aliens', jag säger bara, Photoshop och 3D-program.
Vad tror ni?
Enligt mig så tror jag att dem har Aliens där, eller så har dem flyttat på dem nån annanstans…
Jag tror helt klart det varit Aliens där. Om jag minns rätt så har väl Area 51 bytit plats, till tre eller fyra olika ställen i US?.
Woozy
japp jag tror oxå dom har el har haft alien kroppar där efter farkoster som dom har skjutit ner, finns teorier om att dom ska samarbeta med utomjordingar, kan vara sant kan vara bluff, det är ingen som riktigt vet, tror det ligger väl inbakat i lögner och konspirationsteorier så ingen ska få reda på vad dom håller på med.

ni har nog för stor tilltro till det amerkanska systemet. det lär varken finnas levande eller döda utomjordingar i jordisk fångenskap…………det finns inga jordiska vapen som kan skjuta ner ett ufo
Jag tror iallafall att de HAFT aliens där. Finns många vittnesmål från anhöriga till de som jobbat där detta. Sök filmklipp och intervjuer på Youtube.

Skulle inte förvåna mig om de har eller har haft aliens där. Dom vill som vanligt hålla allt för sig själva. Eller så är det nåt i stil med kärnvapen för att kunna ta över världen. Förra presidenten hade nog inte haft nåt emot världsherravälde.. Kanske därför dom vill ta bort andra länders kärnvapen, så dom ska vara försvarslösa när dom slår till. Vad vet jag.
Skynda långsamt så går det fortare.
Jag har sett många dokumentärer om vad de tror finns där, här är några exempel:
- Aliens
- Ufon
- Tillvärkning av ufo
- Zombies
- Hemliga inspelningar till Nasa (tros spelat in månfilmen där)
- Tillverka atombomber
Listan är lång.
Jag tror de kan ha ett samarbete precis som i Dubway (också känd som Area 52) och Dulce Base. Den sistnämnda finns det dock fler bevis riktad mot.

#9 De vill väl inte att vi ska veta att det finns aliens..
Det finns olika sätt för att få folk att hålla tyst, hot och mutor är två.

Tja.. gud har skapat världen, har han skapat deras också? Amerikaner är ju väldigt religiösa. Typ alla tror att aliens betyder jordens undergång efter diverse filmer på tv. De kanske vill hemlighålla deras teknik (som ju alltid säga vara flera hundra år före vår) för att bara de ska kunna använda den mm.

Skulle det läcka ut det verkligen fanns aliens skulle världsreligorner går i sär ( minns inte villken religon det är som säger att vi är det enda levade i universum) Skulle det läcka ut skulle det bli kaos på jorden.
Det är i allafall vad jag har hört om det.

Eftersom de religiösa anser att gud skapat världen (och biblen säger väl inget om andra världar) så hade nog alla religiösas tillvaro blivit tja.. lite konstig eftersom det de tror på bevisligen inte är så snat som de tror. Har gud skapat den andra världen också utan att det står i bibeln? Inte så troligt och vem har då gjort det? Ja frågar du mig så var det evolutionen.
tillåt mej småle utomjordiska intelligenser störtar inte på amerikansk mark för att usa ordnar det (står på illuminati) och hade usa information från världsrymden skulle de tagit över jorden definitivt. nu håller de på i afghanistan och det verkar som de håller på att förlora…inse detta alla histoprier om area 51 är fabler. det finns inget jordisk regering som har kontakt med utomjordingar
Kajmal1, förstår jag dig rätt när jag tolkar dig att ingen regering här på jorden har kontakt med utomjordingar?
Jag är övertygad om att flera regeringar, inte bara USA, haft kontakt med utomjordingar. Har du kollat upp The Disclosure Project?
jag har läst the Dissclosure project…………………..och är fullständigt övertygad om att ingen kontakt med myndigheter har skett någonstans på jorden
Jag tror area 51 innehåller microorganismer från rymden tillsammans med teknik som kan anses som utomjordisk för dom som ej är insatt i flygvapensteknik och flygfarkoster, om de någon gång infått hela varelser som de obducerat så skulle dessa varelser vara så pass högteknologiska jämnfört med oss som åkt så långt för att komma till våran planet så att bli nedskjutna av våra vapen skulle ju vara löjligt att ens tro och om de craschat (svensk stavning tack!) så skulle dom troligen gjort som vi barbariska homosapiens skulle gjort, skickat förstärkning med två alternativ, fredsförhandlingar för observation av annan art eller massaker, därav tror jag ej aliens finns där och tror heller inte att vi har fredsavtal med dom så de kommer och hälsar på våra regeringar..

Det var någon som sa att om stormakterna skulle berätta om vad / vilka de har varit i kontakt med och vilka expriment som har gjorts så skulle det skapa panik på jorden?
Men jag hoppas att det finns någon som ser till att vi inte går för långt med våra vapen så vi utplånar oss och kanske andra i vår omgivning.
Vi är som om ett gäng apor som får varsin pistol att leka med !
Area 51 - Reverse engineering of UFO-technology
Dulce Base - DNA-engineering and mutilation together with Aliens (Alpha Draconians)
Area 52 - Special training and weapons… biologic factory?
Kort och gott, kan tyvärr inte uttrycka mig rätt på svenska när det gäller detta.
#21 behövs inte ;)
Jag tror defentivt att det finns ställen där man studerat fallna farkoster, eller rent av aliens, men jag tror inte (om det nu sker i 51) det bara sker där utan på flera andra platser med. Men vad det gäller 51 så kan det nog lika bra vara något annat i stil med vapen =)
Självklart finns det många människor som antingen har drömt/inbillat sig saker, och jag tror därför att de få som faktiskt har sett eller upplevt något blir misstrodda. På så vis skulle det troligen aldrig hända något även om någon som faktiskt sett något på t.ex 51 sade något.
Sedan finns ju som redan nämnt t.ex hot…
Hakuna matata!
Hej!
Area 51 finns, men där är inga utomjordingar placerade. Dom är flyttade på ett helt annat ställe. För övrigt brukar jag ha kontakt med utomjordingar (dom där med sneda ögon) ibland. Men då i 4-dimensionen.

Busenkelt! Ni har väl sett Disclosure Project ? Där ser man ju hur mycket, och hur stora saker dom håller undan.
Klart det finns det finns Aliens på Area 51, eller i direkt kontakt med Area 51! :)