UJ statistik v.50
Kan ju vara kul att veta :)
- Kommentarer: 15 357
- Artiklar: 142
- Medlemmar: 496
- Besök under veckan: 1536
- Sidvisningar under veckan: 1 868
Snart är vi 500 medlemmar också! Hoppas ni har det bra där hemma i stugorna, här söder om stockholm är det snöstorm. Ser knappt till nästa höghus :/
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

497 medlemmar såg jag nu att det var! 
Wohooo! coolt!
Har du snöstorm enola???
Här är uppehåll och helt underbart stjärnklart.
Urk….neeej !! inte meeeer snö på en gång. Hoppas det inte kommer hit…här är det uppehåll och jag vet inte hur många ton snö jag skottat (manuellt) sen igår. Jag har ont in hela kroppen. *phu* Är inte lätt för en gammal kärring att hålla i "snösvängen" hemma *s* + att jag har mycket kvar att fixa inne.
Lite Ot…..ramla/halka igen igår och slog skallen ordentligt… tur att jag drog på en tjock mössa innan jag gick ut som tog en del av smällen. Jösses vad otäckt det var. *rys* Nu har jag letat fram mina gångdobbar till skorna och går fanimig inte ut utan dom på fötterna så länge det är halt. Här sandas och saltas inte på vägarna så det blir glashalt mellan skikten då det plogas och mer snö kommer.
Var rädda om er! 
Ps! Har ni sett att det snöar på loggan till Uj????
K R A M

Usch vilken otur du har! På med dobbarna bums! Tur att man är ung och kry och inte behöver oroa sig över att bryta lårbenshalsen ;)
Tacka vet jag "landet" (hatar dock just det uttrycket), men där kan man ploga, stockholmsplöjjarna har nog fått sin licens av jultomten tror jag >.< *fniss*
Apråpå ploga, hittade en inovativ plog som kan underlätta arbetet för dig :D

500 snart ja! Va kul!!
Snön ligger vit och fin även i Stockholms innerstad! Än så länge ingen is på gatorna, hoppas du repar dig snart Playja!
Enola, ska verkligen Utomjordiskt i FOkus förkortas UJ? Borde det inte förkortas UFO?

Kram på er!

Haha, ufo, det har jag inte ens tänkt på… :D

*s* Nääää-…. Uj skall det vara ( UtomJordiskt )