En ren slump?
Vad tror ni om allt från nya offentligt släppta ufofall, ökad uppmärksamhet ang ufofenomen, "ökad" filmaticering om aliens osv? Är det en ren slump att dessa fenomen är mer uppmärksammade (på ett mer seriöst sett) nu än tidigare?
Jag vet att människor alltid varit inspirerade och intresserade av fenomenen, men det känns som fler människor öppnat ögonen och ser det hela med en mer allvarligare ton än tidigare…vad tycker ni?
Det finns ingen slump
Ju större förmåga vi har desto större ansvar och vetande får vi. Nu i denna tid har ALLT öppnats upp, det nedtryckta, förtryckta och mörklagda, men också dess motsatser. Nu får vi allt större tillgång till perspektiv vi aldrig tidigare skådat på jorden.
bra skrivet
Känns härligt att man ser förändring tycker jag, även om det är possitivt eller inte.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Att tänka på är att detta är bara rapporteringar om vad människor har sett och upplevt - det påvisar inget eller stärker om det verkligen existerar Aliens och UFO:s - UFO är en ganska luddig beteckning eftersom det är ett oidentifierat flygande föremål - vilket skulle också kunna inkludera ett scramjet plan från USA som gör en provtur runt jorden och i och med att den är så snabb så skulle ingen kunna hinna identifiera det med blotta ögat och då har vi ett UFO!
Jag har kollat lite i dessa rapporter och notera att det inte finns något som säger klart ut att Aliens finns eller några klara bilder!
Däremot borde flera vara som sgt. Clifford Stone, se videon!