Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikett: upplevelser
Läst 1728 ggr
[Rivdottir]
0

Egna upplevelser och tankar kring

Jag är så nyfiken vad andra har varit med om och hur det påverkat er syn på allt. Vad ni än varit med om/sett eller vet så skriv bara. Våga bjuda på er själva Glad

semjal
0

dukan gå in på min sida för att läsa mina upplevewlser det är många som skrivit här läs dom gamla trådarna

Gahella
0

Ja precis det finns mycket att läsa om det i de gamla trådarnaGlad

Kan berätta att i natt var det turbo här. När jag la mig kom en jättehög energi in som fick mig att hosta jättemycket innan den flöt in i hela min kropp. När jag frågade vad det detta handlade om, fick jag till svar att detta skulle hjälpa mig att expandera ännu mer. Ojoj..vad det körde på och tryckte överallt. Det vibrerade i hela kroppen och jag ömsom frös och svettades. Under sömnen såg och kände jag detta vibrerande ljus i kroppen. Såg i drömmen att vi var jättemånga som gjorde någon form av portöppning inom och utanför oss själva. Där fanns flera lärare som vägledde oss och de talade om att detta hade att göra med det som vi kallar 11:11-porten. Idag känner jag mig helt slut!

Gahella
0

Kan berätta om en dröm jag hade härom natten också. Det var en massa människor omkring mig som gjorde sig lustiga över att jag alltid var så full med känslor och var som en öppen bok i allt. För i deras värld var detta att visa sig löjlig och sårbar. Plöstligt kom Dalai Lama in och knäböjer och visar sin respekt för mig!? Har försökt analysera detta och vad jag förstår har detta varit min gåva till världen. För genom att våga vara och visa sitt äkta jag med allt vad det innebär och uttrycka det trots hån och förlöjliganden, gör ju att fler faktiskt också vågar vara detsamma i min närhet. Vad D Lama står för är jag inte helt säker på, kanske det betyder att alla har rätt att få uttrycka sin egen sanning och andlighet och våga stå emot den inre och yttre förtryckaren. För ju fler vi är som vågar vara våra sanna och äkta jag, desto större frihet skapar vi för oss själva och varandra.

Ni får gärna komma med egna tankar om dettaGlad

semjal
0

hade ochså att göra med dali lama i inre upplevelser gågna vintern

Gahella
0

Va, hade du?! Fick du något hum om varför han visade sig för dig?

semjal
0

vi satt bredvid varan i soffan i inre rumet på övervåningen så ställde han ett altare på bokhyllan mitt emot och satt och mediterade

[Rivdottir]
0

Intressant läsning :)

Ska gå in och läsa på din sida Semjal.

Skapade mest denna tråd för att folk skulle kunna komma med lite tankar om vad som helst Glad Kan aldrig bli för många trådar Tungan ute

Ni får  gärna forstätta dela med er av era upplevelser, åsikter osv! Fortsätt så ^^

Gahella
0

Vilken fin upplevelse sejmal! Inte konstigt jag har en sådan respekt för de rummet;)