Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutanför-ämnet
Läst 2903 ggr
Playja
0

Snackis-Hälsningstråd!

Startar en ny snackis där vi även kan hälsa på varandra… när helst man vill… då blir det ju inte så många Godmorgontrådar.

Så blir alla nöjda å glada! (hoppas jag?) Tungan ute

custom image

Här är det " go with the flow"

Playja
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Inviger med att önska en alla en bra dag och en liten film! Skrattande

(lite dåligt ljud …men ändå)

semjal
0

morrn da som dom säger i norge hade besök i natt tror det var någon av gahellas skogsandar men somnade till sist i allafall

Playja
0

#2…   Du får väl hoppas att Gahella kommer och hälsar på dig ganska snart igen så hon tar hand om sina skogsandar så du får sova liiite mera.  Skrattande *skämtar*

Cristine
0

Hej på er alla sjusovare, jag var uppe med tuppen som vanligt, och har fått sova ganska bra.Mitt nattsällskap för närvarande är hundar och hästar som har fått för sig at där är det baherskin.jpg herskin image by Dragonhunter1ra att hälsa på!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Playja
0

Vilken fantastisk ROS Cristine!!!  Skrattande

Var uppe vid 7… men jag har lite att fixa med innan jag kommer online… typ… "bråka" lite med min dator… Tungan ute

Hundar och hästar som hälsar på? NU blev jag nyfiken.. *s*

Gahella
0

Goförmiddag mina goa vänner! Härligt att få en snackis/hälsningstråd igen, jag blir glad i alla fall! Underbar ROS Cristine!

Jaha sejmal, så nu är det mitt fel?!;) Jaja, jag ska komma snart igen och snacka med dem, så du får sova ordentligt:)

Då får jag se om jag orkar ta hand om mina papper i dag då?! Ska gå in och kolla på LK om chick ordnat till en ny brygd som ger mig vingar i detta;) Tycker det är så tråkigt att ta hand om papper, har inte bara mina, även mammas ska tas om hand, och då måste jag vara på ett särskilt humör utan en massa energier i skallen;)

Ha en skön måndag allihopa!

Playja
0

Tvi för pappersarbete! Det är så tråkigt!  Säger en annan som jobbat me det!   FörvånadSkrattande

Gahella
0

Hihi…JAA tvi vale:)

Måste bara få dela min glädje med er då min äldste son äntligen fick körkortet idag, 3dje gången gillt, som sagt skam den som ger sig;)

Så nu är planerna att alla 3 syskon ska hämta upp min dotters kille från Israel, på Arlanda med Simon som chaufför. Är så glad för hans skull!! Att ta körkort kan knäcka vem som helt i dag, både ekonomiskt och med mycket petigare krav än förr. Det t.o har hänt det kuggar folk för att kunna fortsätta tanka dem ett tag till?!

Playja
0

Vilken lycka!!!  Skrattande Hälsa sonen och gratta till "lappen" och hälsa även att han ska ta det lugnt på vägarna..

Verkar va svårt idag att ta körkort idag… min son höll på väääldigt länge å harva tills jag ledsna och skickade honom på intensvkurs. Då funkade det Flört

Gahella
0

Tack det ska jag göra:) Tänkte också ge honom det rådet! Det är så lätt att de "måste" visa sig lite balla bakom ratten när de är lite yngre;)

Simon började i den änden, men det sprack ändå. Men andra gången berodde det på ett väldigt petig lärare, Simon blev tvärsur, då han tyckte han upptäckte felet i tid och kunde rätta till det. Jaja..men den här gången hade han en helt undebar lärare i stället:)

Cristine
0

Hälsa och gratta sonen från mig med.Det blir svårare och svårareAtt ta körkort.

Gahella
0

Tack Cristine, det ska jag göra:) Ja, jag vet inte om jag själv skulle klara det idag!

Gahella
0

Hoho, var är ni?:) Det här var nått nytt att jag är här först;)

Önskar alla en bra dag vad ni än hittar på. Ska på middag ikväll med mitt X familj, vi gillar varandra fast det är slut:)

Playja
0

Tjenamors alla glada själar! 

Ja… alla mindre glada oxå!  Flört

Det där med körskola å lärare är jädrans viktigt.. Har själv avverkat 3 st då jag flyttade runt i landet när jag var ung. Bl a hamna jag hos en när jag bodde i småland som riktigt "mjölka" en på pengar! Obestämd

Hoppas ni får en trevlig dag! 

Playja
0

#13…  Jag var här sen tidigt i morse (7) Gahella  Kyss men sitter å försöker läsa ikapp lite och fastnade i det så jag glömde av både  tid å rum..*s* kl e ju över 12 å jösses vad tiden rinner iväg!  Förvånad

Gahella
0

Åhhh va gott att se dig Playja, det var nästan lite spöklikt härinne!

Ha en bra dag du med Playja, kraaaaaaaaam!

Cristine
0

Idag går dagen extra fort eftersom jag klev upp så himmla sent, allt är upp och ned. Inget går som det ska..hur ska detta sluta?FörvånadSkrattande

Wow..nu kom solen fram!

Gahella
0

Hihi…ibland rubbas verkligen våra cirklar!;)Man blir ju helt upp och ner ju!

Playja
0

Jag har har läst i trådarna så jag är vimmelkantig och har totalt tappat bort mig tidsmässigt!  *förvirrad*  Skrattande

Skulle få massa saker gjort idag… va det meningen! Tungan ute

Thyra4
0

Dagen började bra. Var ute i trädgården och rensade ogräs, sen in och åt frukost med maken. Efter det blev det arbete i verkstaden. Lite städning och sen ringde min äldsta dotterdotter (25 år) och berättade att hon är gravid. Släkten fortplantar sig och jag är såå glad för hennes skull. Kram till Er alla och Godnatt. Jag skall sova nu.

Cristine
0

Grattis får jag väl lov att säga då!Glad

Playja
0

#20… Säger oxå grattis Thyra4…! vad roligt!!! 

*ger en kram tillbaka*

Sen så önskar jag alla en bra dag och här lyser solen!  HÄRLIGT! man blir på så bra humör då!

Cristine
0

Ja visst är det härligt, jag ska till en herrgård och äta i parken.

Jag behöver komma ut efter gårdagens strapatser.Glad

Playja
0

#23…. Låter nice!!! Hoppas du får en jätte härlig dag Cristine! Skrattande

Vad gjorde du igår???… tänkte på strapatserna…  *nyfiken kärring* Tungan ute

Gahella
0

Hallåj. Idag måste jag "kurera" mig;) Var på en jättetrevlig middag igår med mitt X familj, mycket prat och mycket skratt:)

GRATTIS Thyra, va kul!

Ha en skön onsdag allihopa!

Playja
0

Du med Gahella!  Flört Lät som en härlig kväll du hade igår!  Kyss

Gahella
0

Hihi…då får vi kurera oss idag;)

Playja
0

*s* nä… jag e "frisk"

Menade att du skulle ha en skön onsdag du med… Kyss

men jag skrev väl slarvigt …som vanligt. 

Cristine
0

#24 Då får du gå in på Lk och läsa träskalle men

jag har för mej att det har du redan gjort.:=))

Så härligt Gahella, det är bra att ha fin kontakt med exar. Har du ont i håret idag?

Playja
0

#29… Japp.. har läst den tråden "träskalle"!  Kyss Jösses… säger jag bara!Förvånad

Thyra4
0

Vad härligt det känns när jag har delat med mig av en glädje och får sånt gensvar. Delad gjädje ÄR dubbel glädje. Det känns i hjärtat. Kram/Ninni(som är mitt riktiga namn)

Cristine
0

Man känner så mycket kärlek till ett nytt litet liv så man vill att alla ska  veta det,Jag är glad för din skull Ninni!Glad

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gårdagen flöt på i lugn och ro(sov till 6) det verkar som att jag blir avtrubbad när jag sover för mycket! Nu väntar en härlig och solig dag på mej!

Gahella
0

Hahaha…var det såå du menade Playja:) Ja, jag hade ont i håret och straxt under det, Cristine;)

Stackars dig, det var verkligen A hell of a Day!;)

Idag ska det packas igen. Ska till Gotland imorgon och bo hos goda vänner där. Har letat fram lite passande till medeltidsfestivalen som kommer vara där nu. Så kul!

Playja
0

Hej hopp! 

Kommer in sent idag då min dator tyckte det flöt på för bra igår då den funka hela dan utan att man bli nedkopplad…så idag har vi haft en hel del duster med att komma online! Jag vann till slut!!! Tungan ute Skam den som ger sig!  Flört

#31…Ja jag känner som Cristine i #32… Ninni  *glad för din skull*  Skrattande

Vad skönt att din gårdag blev lugnare… Cristine!  Kyss

Ha det så bra på Gotland Gahella.. det är en helt fantastisk plats så jag är liiite avis!!  Flört Hoppas du tar några bilder så man får se sedan då du kommer hem igen.. *håller tummarna*  Kyss

Cristine
0

En till som blir avis.jag har aldrig varit till Gotland!

Ja fy farao vilken dag..ska aldrig mer sova så länge, man blir ju inte människa på hela dan ju!:=(

Ja Gahella vi vill se bilder när du kommer hem

Playja
0

Hoppas verkligen du får tillfälle att åka till Gotland någon gång Cristine för det är helt galet vackert där. Nästan som att vara utomlands!  Skrattande

Det är nog över 20 år sedan jag var där sist och skulle verkligen vilja åka dit igen.

Har även bott  i Visby när jag var liten… (*ha ha ha* vad ställen jag bott på när man tänker efter FörvånadFlört)

enola
0

Ahh, äntligen kan man pusta ut för idag… Städa 8 våningstrapphus tröttar ut benen, bäst jag passar på att vila dem framför datorn en stund ;)

Nu vill americanarna snoka i våra banker och bankkonton, hittade detta på aftonbladet..! Hur kan det gå till så här!? Våra regeringar skiter ju fullständigt i hur de beter sig där borta, uruselt!

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Thyra4
0

Gahella! Välkommen till vår vackra ö, men jag kommer inte till Visby när det är Medeltidsveckan, det är alldeles för mycket folk där då. Men jag vet att Ni har det trevligt där, men jag är som tjuren Ferdinand, sitter under min Korkek och TRIVS. Ha en bra vecka och visa gärna bilder senare. Jag bor på norra Gotland och igår skulle alla ut till Fårö. Det var 2,5 kg bilkö till färjan. Stackars turister, det tog säkert över två timmar innan de kom med färjan och sen skall de TILLBAKA också.

Kramar/Ninni

Gahella
0

Kommer in med en varm kram innan jag "sticker", och tackar för alla goa hälsningar! Thyra, min kompis bor ganska långt från Visby, och vi kommer mest vara där hon bor. Kanske du är granne med henne?;) Men hon har lovat för min skull även åka in och kolla in medeltidsveckan nån dag eller så:)

Det kanske bor en zigenare i dig Playja, hihi..?;) Och Cristine, det är aldrig försent att åka till platser man aldrig varit på. Skulle gärna se de platser du varit på!:)

Vilket tungt jobb enola, ja det ska vara en "karl" till det;) Min farmor hade hand om trappstädningen samtidigt hon hade 5 barn! Hur orkade folk förut?

Håll ställningarna alla ujare, så hörs vi. Kraaaam allihopa!

Cristine
0

Kram Gahella och ha det så bra, glöm inte fota så får jag i alla fall se Gotland på bild.

Ewerhof
0

Å jag drar ut med gubben min på sjön över helgen. På måndag börjar jobbet igen. Fast det ska bli skönt att få vardagen tillbaka nu, har vilat färdigt. :-)