Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettupplevelser
Läst 5470 ggr
Gahella
1

Uppstigningsprocessen...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Startar en ny tråd för de som vill dela med sig på denna vägen.

I dagarna har jag känt en sån trötthet igen och känner av i mina lungor. Det är ett tydligt bevis för mig på att vi stiger i frekvens nu. Har många bearbetningsdrömmar, där jag får mycket hjälp att släppa gammalt. Men känner mig samtidigt mycket tillitsfull och en stark känsla av beskydd och guidning. När det har varit som tuffast har jag känt mig guiders närvaro mycket starkt och sett mycket ljus i ögonvråna, på så vis har det visat att jag är aldrig ensam.

Hur har ni det själva nu?

satori
0

My God vilken vacker bild!!!

Trött har jag varit så jag sov bort i princip hela förra veckan, tills jag egentligen hade sovit klart men då ville jag bara fortsätta att sova för att jag inte längre hade lust att vara vaken = för tråkigt.

Jag har ju som alla säkert vet vid det här laget eftersom jag en gång i månaden inte ens kan låta bli att komma in här och grina Skrikandes nåt som kallas för PMDD, som är en svår form av PMS men mer inriktat på den mentala biten. Tappar ju helt livsgnistan och hoppet om det. Känner oxå av starka energier nu. PMS, fullmåne och frekvenshöjning på samma gång är lite för mycket för att jag skall klara av att hantera det på ett bra sätt. Har försökt med allt och jag ber till alla änglar som finns att hitta ljus, styrka och kärleken inom men jag ser inget i ögonvrån i alla fall. Bara härda ut, jag vet att så fort blödningen kommer igång så rinner allt av mig, men nu är jag snart 4 dagar över tiden och jag brukar vara jättepunktlig i cykeln. Tänk att ett hormon kan ställa till så mycket problem alltså.

Men för att återgå till symptomen på uppstigningen så har mitt hjärta börjat leva ett eget liv. Har ju såna hjärtrusningar och slår så hårt. Hade även ett tryck över halsen ett bra tag men det löste jag genom att börja sluta hålla tyst och hålla med folk när jag egentligen tycker o tänker annorlunda. Kvävde mig själv genom att inte tala min sanning och det har släppt nu om halsen sen jag börjat yttra mig och stå på mig. Det är mycket arbete i hjärtat nu också tror det är därför det dunkar så underligt. Gjorde en chakrascanning häromkvällen och det visade bara vad jag redan trodde nämligen att både mitt solar plexus och mitt hjärtchakra var på tok för mycket öppna medan då halschakrat var igentäppt.

semjal
0

ligger och sover och väntar på domedagen

moonflower
0

Har bland annat varit väldigt trött de senaste dagarna/veckan - har ibland tänkt - "nä men så trött ska ja inte vara." Känner ändå en otrolig styrka - som hela tiden är med mig och där är jag trygg - även om ett och annat prövar att få mig att snubbla - ja jag vet det låter nästan lite "småskitzo" - fast det är så det känns i alla fall…

Cristine
0

Jag skrev för en stund sedan på LK:                                     

V

Vet inte vad som händer med mej på kvällen innan jag ska gå och lägga mej. Jag sitter här framför datorn och småpratar och helt plötsligt är det som någon klubbar mej..jag hinner int ens säga gonatt. Jag somnar sittandes(på min postTungan ute) så nu måste jag bädda tidigt så jag bara ramlar omkull i bädden *fniss*. Det konstiga är att jag inte känner mej ett dugg trött när jag sitter där.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Playja
0

#4  Här är en till som känner som du!   känner mig rätt pigg men sen somnar jag framför datorn!!!! …. Med brillor på näsan!  *s*

Gahella
0

Hahahahah….förlåt mig, men vilken skön syn:) Skönt att flera är så trötta;)

satori, en kompis fick rådet från ett medium att aktivt stänga sitt solarplexus varje dag, då hon tar in så mycket från andra. Bra att du klarar strupen vännen och säger ditt hjärtas meningKyss

Men int är de en domedag heller sejmal;)Skrattande

Ewerhof
0

Satori, har du provat att ta bort kolhydrater under minst ett halvår? För mig hjälper det stort. Så fort jag ökar mängden kolisar så sitter 'den där rösten' i skallen och talar om för mig hur T-O-T-A-L-T meningslöst allt är. Jag tappar trådarna till livet och bara bölar eller gömmer mig i mig själv.

Förutom att jag låter heeelt störd så mår jag bra. Skrattande Skämt å sido, det låter så konstigt när man försöker beskriva känslor. Som alltid. Vem har inte fnissat-ihjäl-sig åt romantiska dikter någon gång i tonåren? Men för den som erfar eller erfarit samma känslor slår det oftast an en annan sorts ton.

Angående uppstigningen så känner jag att det händer massor inuti mig nu. Kan dock inte peka på något speciellt. Trötthet, såklart. Fokuserings missar. Drömmer om folk jag inte mött på år och dar och barnen 'klampar runt' i min drömvärld som småknattar igen. DET är ju lite kul förstås, att få tillbaka barnen en stund. *skrattar* Dom är ju vuxna idag. Lite konstigt dock att maken också har barnen små i sina drömmar samtidigt?!

I min yttre värld sker det mycket förändringar nu. Och jag tycker inte om förändringar. Det är emot en oxes (astrologi, alltså) natur! Så jag tycker att jag 'hela dagarna' kämpar med att inte kämpa; "flyt med bara, flyt med bara…" Rabblar jag som ett evighets mantra. Och det funkar ganska bra. Men det är jobbigt. Kanske tröttheten kommer utav kämpanden som jag inte observerar ordentligt? Hm. Får fundera lite kring det där….

NU ska jag sluta pladdra och gå och sova. Tungan ute

isa76
0

#1 Känner igen både hjärtrusningar å tryck över halsen. Tycker att jag försöker att säga min mening, men ibland undrar jag om det är något omedvetet som behöver komma till uttryck?

Nu håller månen mej vaken så pigg e ja iallafall!Flört

enola
0

Usch, jag har mått ruskigt dåligt i flera veckor. Brukar inte vara depprimerad eller så värst låg energimässigt men nu vill jag inte göra nått annat än spela spel och ligga i sägen. Rynkar på näsan

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Gahella
0

Ja energierna har ju en förmåga att ta fram i allt i skrymslena! Kom ihåg att Pluto den stora transformationsplaneten är igång globalt också. Jag brukar gå in och läsa astrotråden ibland för att bli påmind om årets konjuktioner. Enligt en kompis som la mitt horoskop så har jag pluto i 3 tecken nu!! Hon sa att jag går igenom en total transformation under de 2 åren jag ska ha det så, och då kommer inte jag var mig lik längre! Gissa vad jag funderat hur det ska sluta?!

Ja detta år har varit riktigt, riktigt tufft, men samtidigt väldigt ljust och stödjande på många sätt.

Jag har sedan en tid varit så varm och svettig, och även hört andra har det så. Då kom jag ihåg några olika kanaliseringar där de pratade om att vi går igenom elden nu. Och den renar ju ordentligt också!

enola
0

Jag har alltid haft kännslan att ju sämre man mår, destå bättre kommer man må sen när det går över. Typ som om man går ner ett steg så går man upp två. Någon som tänkt lika?

Playja
0

Men det har du rätt i enola..  så känner jag oxå!… man måste ned till botten ibland  å rota ..för att få lite power till att nå upp igen. Sen tror då jag att man måste tillåta sig att va lite låg utan ha dåligt samvete för det för som jag ser det är livet en jäkla Berg&Dalbana  Glad

Gahella
0

Så tänker jag också. Jag gråter lika djupt som jag sedan skrattar. Det ena befruktar det andra. Kom ihåg vad de sa i Bringers of the Dawn, att det är genom känslornas befrielse vi har fömågan att göra uppstigningen…annars kan vi fastna….och vem vill vara i 3dje dimensionen längre än vad man behöver?!

Gahella
0

Det här stämmer mycket bra i mitt liv, kanske i erat också?

HEAVEN #3120 Finding Yourself

June 10, 2009

God said:

As you come to know Me, and consciously know Me well, you have seen more of My light reflected in the eyes of those you meet. You have seen this. You have noted this. You have had peak moments when your heart was full of Me and full of the world. You have had moments, days, weeks, months, when all is Unity. How far you have come. And then, perhaps suddenly, perhaps gradually, you may sense yourself falling away from life in the world, or the world is slipping away from you. How can this be? How can you feel so present with Me and yet so far from the world at large and even the people in your life.

There may come a time, when you know Me, when you share Me, when I am notably established in your heart, and well, beloveds, you settle in and find that seemingly nothing can compare to the sense of At-Homeness that you feel with Me. It is as if everything pales next to Me. You have Me fully in your awareness, and not the world. Suddenly or gradually, there are those moments when life in the relative world does not fill your heart to the same extent that I do. The world and the people in it may not have the charm for you that they once did. World life feels flat. You move in it, and yet you feel out of it. You feel half-hearted about the world. You feel you have lost something and that you have gone backwards. The world and the people in it become more like cardboard world and people. This certainly does not feel like evolution to you.

What is happening is that your personal involvement has lessened. Your personal ownership has lessened. You may even feel that you do not exist. You can no longer feel the boundaries of yourself.

It is really true, beloveds, that as you find yourself, you lose yourself. This may feel like separation to you. You are separating from your personal self. The personal is fading. This may feel like a loss to you and a step backwards. You may feel that you have lost your heart, not given it away to another, simply lost your heart somewhere in the ether, and you feel you may never find it again. Hang on.

Life will not be the same for you. The world will not be the same. When you come out of this tunnel you feel you are in, you and the goldenness of life will be stronger. This that I speak of is beyond the Union of Heart you have been used to. It will be great Union with Me and a reunion of sorts with the world.

The vicissitudes of life will not affect you as they once did. Emotional attachment will be less. For now it may seem to you that you are disconnected. You are disconnecting from the past and your past sense of what life is.

You have just climbed a new mountain, beloveds, and you are at a higher elevation where you see differently. You may miss your old mountain and the view you had. This larger perspective may not be what you thought it would be, and yet you will see clearly and you will integrate with the new height you have risen to. You do get to where you wanted to be. You are like a boy scout who went to the camp he wanted to go to, and then he finds himself homesick. Soon enough, he becomes acclimated to camp.

Soon enough, you will acclimate to your new mountain. You will serve the Universe greatly

satori
0

Hej i stugorna!

Shit alltså, vad händer? Är alldeles uppskruvad och exalterad här. Tänker på det där du skrev Enola…

Som jag nämnt innan så var jag pissdålig förra veckan, låg och sov bort alla dagar i princip, PMS och var riktigt deprimerad faktiskt. Sen kom mensen och kors i taket vilken resa uppåt jag gjort/gör nu! Vet inte om jag skall tacka/skylla på mensaskiten men nu känns det plötsligt som all nedstämdhet var värt det. Har helt klart kommit in i andra vågen av min resa i upplysningstid! Det strömmar till mig info hela tiden om hur saker och ting "kan" hänga ihop skriver jag, men det är så mycket som hänt och som jag nu ser på ett sådant sätt att det numera t.o.m känns som jag skulle kunna förklara det så att även vanliga döda skulle begripa, alltså rent vetenskapligt och logiskt (!?), trots att jag ej har några direkta kunskaper i fysik, matematik osv. Jag har så mycket inom mig nu, så många bitar som faller på plats och jag önskar jag kunde skriva ner allt, men den boken skulle bli bra tjock. Åhhhh jag vill bara att alla runtomkring skall få ta del av allt och önskar så innerligt att alla skulle få känna likadant och förstå. Tyvärr funkar det inte så, inget man förklarar över en kopp kaffe precis. Fick idag höra av nån att det kan vara bra med jordnära personer runt mig som kan plocka ner mig lite från det blå. Då sa jag att det är jag som skall höja dem uppåt istället och skrattade men jag blir så frustrerad på att vissa inte fattar!!!!! Vadå plocka ner?? Det är nästan så man kan tro att de inte unnar en att vara såhär lycklig, som att det stör dem på nåt sätt. Är det bättre att vara jordbunden och djupt deprimerad än att sväva i det blå, fast med fötterna på jorden och vara överlycklig, trygg och känna sig helare än nånsin då? Jaja hursomhaver, kan ur deras 3D-tänk fatta att jag är psycho, men mig kommer de aldrig igen att kunna plocka ner på jorden igen!!!! För mina kunskaper och insikter kan aldrig tas ifrån mig!

satori
0

#14 "there are those moments when life in the relative world does not fill your heart to the same extent that I do. The world and the people in it may not have the charm for you that they once did. World life feels flat. You move in it, and yet you feel out of it."

Detta stycke känner jag väl igen hos mig. Jag känner mig lycklig nu och jätteexalterad och full av kärlek…MEN…..jag inte påstå att det ger mig alls mycket att sitta med en massa folk och snacka om en massa vardagsprat. Allting de säger, allt de gör och hur de beter sig, känns så intensivt främmande och så långt bort ifrån hur jag ser på allt. Klart man känner sig lite utanför fastän det är självvalt, jag kan dra mig undan och bara gå och sätta mig i ett hörn istället ensam för det känns som man lever i olika världar och det gör vi ju också. Mer o mer klarar jag bara av att umgås med de som ligger mer på samma frekvens som jag.

enola
0

Va bra att ni håller med! och texten kändes passande också gahella, vart hittar du alla dessa visa ord nånstans?

Gahella
0

Jag är en evig sökare enola, hihi;) Den här sista texten hittade jag inne på Ashtar…

Ja det stämmer så mycket! Saker jag tyckte var jättekul bara för ett tag sedan, är inte det längre. Det känns som mitt inre liv fyller mig med allt jag behöver, förutom att gå att gå in på lite sajter och umgås med vissa människor. Har t.om blivit slö, har alltid varit aktiv och gjort saker hit och dit, men nu går allt oftast i sakta lunk

Härligt satori, vi är ju här för att lyfta ställetTungan ute

BigBear
0

Jag kan bara hålla med både satori och Gahella..

Precis som du säger satori, så har jag också känt en tid nu. Jag får en massa info hela tiden, men jag kan inte förmå mig till att förmedla det till andra i skrift. Det går bara inte, utan som du sa skulle det bli en bok tjockare än bibeln, och det är inte säkert att någon förstår vad jag säger ändå…..Oskyldig Det enda jag orkar är att skriva kortare kommentarer till det som andra skriver…(som nu detta till exempel..) Tungan ute Eller några skämt eller dylikt som man inte behöver analysera precis. När jag tänker efter så började det i samband med att jag hoppade av som medis härinne…Obestämd

Och det där "jorda dig" snacket är ju inget nytt precis… Men det kommer oftast från folk som inget fattar och inget upplever. Så det är ju bara att skita i och köra ditt eget race satori! Skrattande

Sedan är jag precis så slö och långsam som Gahella beskriver. Det räcker med det inre livet känns det som. Det enda jag saknar är att flytta ut på landet, för det känner jag som en otroligt pockande känsla + att jag vill upp så högt över havet som möjligt… Får väl bli Kebnekajse eller Himalaya då kanske!

satori
0

Exakt BigBear, kan bara hålla med i allt! Jag skulle så gärna vilja få ner åtminstone en del för min egen skull som jag kan gå tillbaka o titta på nästa gång jag dyker ner i en mörk svacka så att jag snabbare kan komma upp igen, minnas att jag ju faktiskt har så mycket inom mig.

Vad skönt ändå att så många av oss upplever samma tankar och känslor och dessutom samtidigt!

OT - Haha BB, läste snabbt och tyckte du skrivit "…när jag tänker efter så började det efter jag slutade med medicin härinne….."ObestämdOskyldig

Ligger väl nåt även i sånt. Många dämpar sin naturliga andliga evolution med läkarnas hjälp i form av mediciner och kan inte fortsätta utvecklas förrän de läggar av med pillren. Finns de som tror jag går på nåt "kul", men en annan har ju den fördelen att ju MINDRE jag går på desto roligare blir jag och gladare framförallt. Det är typ en sån sak som folk inte fattar att äkta rus kommer utav kärlek, glädje och insikt. Gosh allt är så förvrängt bland 3D-massorna!!!

satori
0

#7 Förlåt jag ej svarat. Ta bort kolhydrater???? Är du klok? I ett halvår dessutom. Skulle jag aldrig klara mig utan! Däremot överväger jag att klara mig utan livmoder och äggstockar. Men måste fråga om det är sant ändå att det funkar, hur kommer det sig tro!

Gahella
0

Ja satori, jätteskönt! Och skönt så många delar med sig när det är så här:)

Jag får mer insikter än info "uppifrån" mer inre visshet liksom. Orkar inte heller skriva något långt och djupt, små kommentarer häroch var bara. Och så blir jag dyslektiker och slänger om orden och sätter komma helt fel, hahaha…

Jag längtar också till "landet", jag har alltid varit förtjust i Sigtuna. När jag ser bilder därifrån då talar det i hela mig och känner mig så hemma där.

Ja det är så mycket som är sååå konstigt och vrickat i den 3D-världen! Allt som är sunt, roligt och naturligt, är precis tvärsom här. In i ledet och följ reglementet, höger, vänster marsch, 1212121212! Jag vill ha sann frihet NUTungan ute

BigBear
0

#20 - Hrrmm* Ja, satori….jag menade INTE medicin, utan medis = Medarbetare. Det var i samband med att jag slutade som Medarbetare här på UJ som det började……

Men säkert kan det hända en massa om man slutar äta medicin också! Kanske inte enbart bra saker då, beroende på vad man medicinerar mot för sjukdom…..Tungan ute

Ewerhof
0

#21 Klara sig utan äggstockarna?! Jösses, DET skulle jag INTE ge mig in på. Livmoder, kanske. Men äggstockarna är en alldeles för viktig del av hormoncyklerna för att vi ska må bra utan dem. Många kvinnor kan vittna om djupa depprimerade de blivit då de 'blivit av' med äggstockarna.

Leva utan kolhydrater? Absolut! Det är, bland annat, de som får 'oss' att åka berg-å-dal-bana varje månad. Istället för att ha en sund vågrörelse, lite nere före maten och gladare efter måltiden, där frid och fokus är naturlig åker 'vi' upp som en sol och ner som en pannkaka…fast oftast tvärt om. :-) Det euforiska sinnestillståndet efter att mensen satt igång har sina naturliga, biokemiska, förklaringar! Visst känner man sig upplyst och i fas med kärleken då, absolut!, men även de överdrivna känslorna hör till det forserade vågrörelsen av hormonsvängningarna.

Saken är den att vi kommit så långt ifrån kunskapen om våra kroppar att vi inte längre 'känner' hur vi mår utan alla kolhydrater som rusar motorn i oss. Det vi äter påverkar våra hormoner. Punkt. Äter man mängder av kolhydrater är det som att hälla raketbränsle i en bil! Vi gör dessutom slut på allt insulin i kroppen och får diabetes gr2 på grund av det. Vi äter oss alltså till ohälsa. På ett sätt som vi oftast inte alls är medvetna om för vi är tryggt invaggade i 'illuminatis' värld (eller motsvarande styre inom profiten kring råvaror och allt annat vi behöver för att leva). Här kan du snacka om att vi är totalblåsta!

För 6 år sedan slutade jag med alla ''snabba' kolhydrater och har ärligt aldrig i hela mitt liv mått så bra! Det var lite arbete kring 'avgiftningen' men hjälp finns idag i mängder att få.

Skulle du vilja förändra ditt liv, ta över kontrollen istället för att vara hänvisad till dess 'nyckfullhet', kan du börja med att kika in på http://kolhydrater.ifokus.se/

Där finns människor som kan vittna om hur deras hälsa radikalt förändrats, till det bättre, av att 'bara' förändra kosten. Artiklar i massor och en 'hejarklack' om man behöver det.

PS: Bengt-Olov var engagerad i detta också.

Gud, vad jag kan 'babbla' om detta ämne! SkrattandeSkäms Men jag anser att ska jag kunna påverka framtiden/omgivningen så kan jag ju börja med mig själv.

BigBear
0

#24 - Ja, jag har läst en del om det där med kolhydraterna…. Och jag har ju Diabetes typ2 som jag äter tabletter dagtid + nattinsulin mot.

Skulle nog vara värt att prova den där metoden…. Men jag är ju tokig i bröd och potatis… Rynkar på näsan

Ewerhof
0

#25 Den förtjusningen delar du med mååånga. Glad Saken är dock den att när man gått över till en kost som är mer lämpad för kroppen (och inte för profitörerna) så minskar det där suget! Lite magiskt faktiskt.

Jag minns hur jag rent allvarligt undrade vad jag skulle äta om jag tog bort kolhydrater!! Idag skarattar jag åt den frågeställningen.

För övrigt är det egentligen inte nån 'metod'. Man återgår helt enkelt till att äta sån mat som man åt innan det började 'mixtras' med den.

satori
0

Mat är ju en hel vetenskap egentligen och jag avskyr att laga mat och ibland inte ens förtjust i att äta. Gick ner 35 kg på 9 mån. efter min dotter föddes så var bara benrangel. Är 174 lång och fått kämpa mig upp från 52 kg till 58 kg på 3 år. Jag äter inte kött och fågel, frukt tycker jag inte är så gott, bara vissa. Rätt äckelmagad och kan äta ägg om jag tänker på hur vackert väder det är. Dessutom vill jag laga den bästa maten till oss så bort med produkter med E-nummer och lightversioner, grönsakerna skall helst vara ekologiska. Mycket balj, ris och pasta har det blivit. Fast man kan ju köpa fullkorn istället ju. Fett har jag svårt för som grädde och alltför mycket smör då känns det som det växer i munnen. Förpackningssmöret bytte jag ut för flera år sedan, vi äter bara ÄKTA smör som jag hyvlar med osthyveln. Har läst lite på sajten och blir toksnurrig. Tyvärr hittade jag fakta om både sojaprodukter och quorn som jag helst inte velat se, för nu känns det som jag inte kan äta det heller längre och jag vill GÅ UPP i vikt och vara nyttig, inte gå ner igen. Usch dessutom så kostar det så mycket att handla eko och nyttigt tyvärr. Fast nu vet jag inte vad det blir kvar här till mig. Låter som värsta pessimisten nu men visst är det mycket att tänka på om man vill få ihop det och få må bra. Annars verkar det riktigt intressant så tack Ewerhof för tipset!

Thyra4
0

#25 Jag har varit en sockernasse och hade svårt att tänka mej ett liv utan kakor, potatis och bröd. MEN jag var på en föreläsning med LarsErik Litsfelt och blev helt övertygad. Det var i augusti 2008 och sedan dess så har jag/vi ätit kolhydratsnål kost och mår såå mycket bättre. Ingen viktnedgång tyvär, men sockersuget är helt borta och längtar inte efter kakor potatis och bröd. Värken i kroppen har blivit såå mycket bättre. Kan varmt rekommendera denna kost. Jag är inte diabetiker, men maken drabbades ofta av svåra blodsockerfall - och dessa har helt uteblivit sedan vi ändrade kosten.

Ewerhof
0

Det är snurrigt i början. Allt nytt kräver lite inlärningstid. Men det lossnar så småningom, man behöver ju inte byta kost från den ena dagen till den andra. Låt kunskap och introducerandet av det nya ta lite tid. Det fantastiska med kostomläggning är att man oftast känner av resultaten redan efter ett par dagar.

Det finns vegetarisk variant på det hela också. :-)

Vill man gå upp i vikt rekomenderar Sten Sture Skaldeman att man ska äta enligt tallriksmodellen.enligt en sorts baklänges tänk; alla tjockisar som försöker banta med tallriksmodellen misslyckas ju så alltså funkar den för viktuppgång!

Jag hade aldrig kunnat tro att jag skulle kunna stara dagen med fet ost och smör! Ägg och bacon? Aldrig….jodå, nu käkar jag det med. Det är som med suget efter bröd och andra 'älsklings saker' smaklökarna förändras när man inte fyller på kolhydrater i mängder.

Det är nog därför, tror jag, som de flesta som lagt om kosten låter lite maniska och frälsta för det blir så många fördelar att man har svårt att fatta att det hängde ihop med maten. Så 'enkelt' och så effektivt.

satori
0

Jovisst, du har alldeles rätt. Innan jag fick barn och bara hade mig själv att tänka på mådde jag riktigt uselt år ut o år in. Och vad åt jag då? Levde på Billys micrade panpizza och folköl typ. Kosten är verkligen A & O. Om folk bara visste hur viktigt det är!!!!! Säkert nåt lurt med allt. Medicinering mot t.ex ADHD med amfetamin = läkemedelsbolagen tjänar på det så då har de nåt fuffens ihop med de som stoppar kemikalier och tillsatser i maten. De som har barn som är överaktiva borde i första hand sluta mata dessa med (light)läsk och godis och lägga om kosten så det åtminstone lugnar sig, för det gör det! men visst är det tufft att ändra på vanor som ligger i ryggraden! Och visst får man abstinens och jobbigt under den första tiden.

[budewabo]
0

Du skriver att du provat allt mot din PMD.

Betyder det att du äter omega 3 varje dag? Om inte, så testa. Det tog tre månader för mig men sedan var min PMD borta. Puts väck. Gone. Försvunnen. Forever! Jag tar Pikasol Forte, Tog tre kapslar om dagen de  första tre månaderna sedan räcker underhållsdosen med en kapsel om dagen. JAg visste inte om att detta var en effekt av omega 3 när jag började ta kapslarna, jag gjorde det av ren nyfikenhet utifrån någon artikel jag läst. När sedan en kollega och jag pratade om det gick det upp för mig. Hon hade nämligen upptäckt samma sak.

[budewabo]
0

Vad menar du med följande?

"Och det där "jorda dig" snacket är ju inget nytt precis… Men det kommer oftast från folk som inget fattar och inget upplever. Så det är ju bara att skita i och köra ditt eget race satori!"

Enligt min erfarenhet är det precis tvärtom. Det är skitviktigt att vara jordad, att stanna i sin kropp på jorden nu när energierna sveper in över oss.

Please enlighten. Vad är det jag inte begriper?

[budewabo]
0

Gahella, vill du dela med dig av ulen till Ashtar?

Googlade men är inte säker på att jag hittade rätt www

Gahella
0

Antar att du menade adressen dit, den är http://www.ashtarcommandcrew.net/ Där har du mycket att ta del av!

[budewabo]
0

Tack för adressen. Det gick fort och bara lite fel när jag skrev meddelandet.

BigBear
0

#32 - Det var riktat till Satori, som troligen förstod hur jag menade….

Men visst! Rent allmänt är det ju bra att ha "fötterna i jorden och huvet i himlen", dvs. vara "jordad". Men det är inte alltid den rätta medicinen på ALLA symptom och upplevelser man har. Ungefär så menade jag! Obestämd

adnanas
0

Gahellas uppgifter som gäller "sömn" och "bearbetsningsdrömmar." stämmer jättebra ( tjusig bild )

Jag har sedan våren år 2008 elelr tidigare år märkt av många bearbetsningsdrömmar .Och i en dröm så kom de att visa mig en tecknad himmel med svarta  moln rörde sig från vänster till höger på en linje. Varje molnformation vara snarlika alla övriga möln mot en mörk bakgrund  Mellan molnen lyste svagt gult ljus som skymning Dessa molnrörde sig sakta och stelt  från vänster till höger.

Oj tänkte jag  i drömmen att ska jag klara av allt detta så finns det mycket att beabeta. Detta förstod jag  även när jag hade vaknade och kom ihåg drömmen .Tidigare så hade jag genom kanaliserade budskap fått reda på att de skulle meddela sig  i drömmar . Andra drömar var mer gåtfulla budskap .Och alla dessa drömmar som inkom p samma tema blev ett utpekande i sig.

Numera märker jag även av bearbetningstankar

Min törnrosasömn fick jag under våren 2007 . Då var det en person som frågade om jag hade märkt av några sömproblem?.Tidgare så  så hade jag under många år haft svårt att sova

Elohim nämnde i nyandliga skrifter under våren 2007budskapet "det finns inga sömnproblem" / stämde bra .

satori
0

Kan du förklara "det finns inga sömnproblem"

adnanas
0

Jag hade sedan år 1988 haft stora sömnproblem (sov bara några timmar under nätterna ) Och under våren år 2007 så framkom Att de hade använt en del personer som transformatorer .

Men under våren 2007 så inkom plötsligt ändringen att jag kunde sova flera dygn i streck. En kvinna frågade om jag märkt av någonting med sömnen .Och jag fick reda på att även andra personer hade  fått mer sömn än tidigare

Elohim inkom "påpassligt" med budskapet ; "Det finns inga sömnproblem"

Solar
0

det är  ögningen av kundalini-enegien som gör att man inte kan sova nå man sen har integreret energien och är på et høgera frekvensniveau så kan man sova igen men på et annat sät -

man sovar nu ved att beväge sig up i vibration och väre där intil man vakner igen -

det är sån jag har det -

kram

Solar

adnanas
0

# 40  Tidigare så observerde jag att det var em annan sorts sömn än den som jag hade före våren 2007.  Och detta märktes även  på ett aurafotografi som två vita ljus. På den tiden så kallade jag detta för "två vita propellrarr" .En  kvinna som gjorde auratolkningar förklarade att detta är ett sällsynt fenomen .Men de hade tidigare märkt av detta flera gpånger (någonting nytt)

Nyligen läste jag att  pleidanerna säger att sover, men när det är dags så kommer de att vakna

Gahella
0

Har hört med flera om sina sömnvanor den sista tiden, ett gäng sover ibland 15 tim till upp 1 dygn! Sedan finns de dem som jag själv tillhör som bara får sova 5-6 timmar varje natt. De sista dagarna har jag dock sovit som en klubbad och det tackar jag för!

semjal
0

harsovit 4-5 minuter per natt i två perioder den första var två veckor den andra tre veckor blev sedan väckt för inlärning mn får ett slags dvalliknande liv vetinte om det ä lttare att ta intryck då……är det så gahella att vi sk ta med oss lägre dimmensioner på jorden med oss i uppstigningen som skogsandar?

Gahella
0

Ja vi får väl de krafter till det vi behöver.

Alla ska med! Som Marina Munk uttrycker det: Varenda fluga ska upp. De som är före oss och de som är efter. Hela vårt universa gör uppstigningen tillsammans.

adnanas
0

De däruppe säger att högre stående djurater och våra husdjuer kommer att få uppstigningar

Gahella
0

Ja det är därför så många djur blir utrotade nu. Som t.ex valarna när de strandar, det är både en påminnelse om hur vi behandlar vårt vatten, och på andligt plan en uppstigning för valarna. Fler och fler djur kan inte längre överleva här, då vi rubbat den ekologiska balansen för mycket, har ni tänkt på att bina också börjar försvinna?