Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikett: sädescirklar
Läst 7261 ggr
Gahella
0

Senaste sädescirklarna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är de inte fantastiska!? De här hittades den 21/6 vid White Horse Alton Barnes

Gahella
0

En annan vinkel:

Gahella
0

Och den sista:

Gahella
0

Samma dag i Avebury:

enola
0

Den första ringen har jag aldrig sett nått liknande av, den är helt egen i sin design! Helt fantastisk! Någon som vill försöka sig på en tolkning av den? Ser lite ut som ett planet system Obestämd

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Cristine
0

Den första ser ut som en flamencodansös med armarna bakom huvuder. Så vackra de är. Nu kan väl ingen komma och påstå att de är gjorda av jordinnevånarna.

Ja det ser ut som det skulle vara förbindelser av något slag. jag kan ju inget om Korncirklar så det blir ju bara vilda gissningar.

Det är helt fantastiskt.Förvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

enola
0

#5 Haha, du har så rätt! :D

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Gahella
0

Hihi…det gör det faktiskt:)

Min vilda gissning är att nu är att vi får impulser från det stora hjärtat som syns där. Som strömmar ner till olika planeterna i vårt universa eftersom alla här gör uppstigningen tillsammans. Fyrkanterna ser jag som portar/destinationer vi kommer upp till och landar/integrerar i vareftersom…Obestämd

Så gillar jag också ying/yang-symbolen, nedan som ovan:)

Cristine
0

Ying och Yang är ju något vi alla känner till så det är ett gott omen..jag bad min guide om att bli förflyttad till en annan planet år 2012.Glad

Hörde jag ett *erk erk erk*FörvånadTungan ute

[Hukanson]
0

Försöka sig på en tolkning var det ja . Jag tänker på att skapelsen ändå inte är identisk med Skaparen vilket möjligtvis ställer till problem kanske . Det skulle kunna bli ett dubbel-tao komplex .

Tusen tack Gahella för att du är en så generöst givande person . Detta var en underbart vacker bild . Och bara denna vetskap att det inte är eller kan vara biologiska människor som har åstadkommit detta gör ju att allt insveps i mystik och andlig vetenskap .

moonflower
0

Tycker de är helt fantastiska! Den första tyckte jag oxå liknade en flamencodansös först - sen räknade jag - lite här och lite där och det verkade vara ett sorts "systemtänk" - hrm- fast vilket? En sorts beskrivning/karta/nedräkning? Och inte blev jag klokare av det heller hihi!!!

Gahella
0

Tack snälla Hukansson för dina snälla ord. Ja visst blir man lyrisk när man ser dessa bilder!Glad

satori
0

Skulle också vilja ha en tolkning av bilden! Önskar det kunde hända nåt i Sverige också så skulle jag åka dit och titta, vore så häftigt att få se dem! Läste att de kan göras via satellit eller vad det var med nån slags laser men även om det nu är eliten som ligger bakom så undrar man ju ändå vilket budskapet är!!!? För de blir ju mer o mer avancerade för varje år och det blir ju all annan teknik också.

soulrose
0

Min tanke om bilden ä att det ser ut som en stor sändare/antenn av något slag…

Skickar någon/några strålning eller energi på oss?

Cristine
0

Ju mer man tittar på den desto mer facinerad blir man.

Med din tillåtelse så snor jag den till LK. DE måste få se.

Gahella
0

Jag håller med dig Cristine, jag blir också det! Och det är fritt att föra allt vidare, inte behöver du fråga mig om lov för det. Sånt ska spridas tycker jag:)

[budewabo]
0

Wow! Jag har inte ord…!

Gahella
0

Kanske något positivt ändå;)