Tankens kraft
Det står att du har över 160 i IQ om du får kvinnan att snurra åt båda hållen men jag tror de är tankens kraft för jag kan alrig ha 160 och jag får figuren att snurra åt det håll jag vill.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här snurrar hon bara åt ett håll nämligen medsols.

Tror inte det har med IQ att göra utan mer vilken hjärnhalva man använder mest. Kvinnor brukar också ofta ha mer balans mellan halvorna och det är nog därför du kan få henne att snurra åt båda hållen :)
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Stirra på henne Satori och säg stopp… vänd..sno åt vänster
Men gud va fräckt. Nu funkar det och hon byter håll nästan ganska exakt som jag vill. Kom på hur man skall göra för att få det att funka. Innan ansträngde jag mig för mycket och försökte tvinga henne byta håll genom att hålla fast tanken. Testade nu att be henne byta håll med en intensiv tanke och sen bara släppa tanken, tänka på nåt annat och samtidigt iaktta henne…då byter hon håll.
Så det har mer med att släppa tanken det handlar om för att få det att funka.

Det tog en stund, men det gick! 
När jag gjorde som du sa satori gick det på en gång;)
Ja det är väl samma som lagen om attraktion eller kosmisk ordering. Denna tjej är jättebra att träna det här med att släppa tankarna på.
Ibland går det med en blinkning också,det är olika på person.

Jag får henne å snurra hur jag vill! Eller att stå å svaja fram å tillbaka. För mig så beror det på hur jag tittar… höger eller vänster… eller snabbt åt bägge hållen (svajar då)
Japp,
just precis!
Nu har jag varit inne och tittat på den här bilden så många gånger men jag får den då bara till att snurra åt höger. Hur jag än vill så går det inte att få henne att dansa vänster.
Men å andra sidan är det kanske inte livsviktigt att få henne åt båda hållen men lite kul…
Kram Lena
Blinka meed ögonen!