Jag tycker inte den är så trovärdig då den inte är helt korrekt och rak i sina linjer, lite för skev för att kännas sann.
Eller så är det fågel Fenix ankomst, som jag även sa inne på medium

Mja, fågel fenix…..kanske det. Men den ska ju resa sig ur askan i så fall, om man ska tro på myten om fenix alltså! 

Ja den kändes verkligen maya!
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Är det här h*n har rest sig ur askan då´ra?

Hmmm….. Det kanske måste brinna först…om det ska bli någon aska alltså!
Min tanke är att jorden och människorna inte kan förändras utan att en "rening" måste ske i det fysiska planet. Och det blir nog ingen rolig historia, tyvärr. Inte ytligt sett i alla fall! Med det menar jag att det inte går att bedöma det med vårt jordiska intellekt, utan måste ses på ett "högre plan". Rätt och fel, politik och moral spelar ingen roll i detta fall!
Vi har haft läng tid på oss att förändra oss själva och vår värld. Men vi har inte gjort några framsteg precis. Vem tror att alla människor (speciellt de med makt) plötsligt skulle vakna upp en dag och vara "frälsta" på de idéer som bygger på kärlek, fred och rättvis fördelning av jordens resurser och med hänsyn taget till miljö och allt liv på jorden????????
Så jag personligen ser nog de flesta "sädesfältdesignerna" som förberedelseinformation och som "varningar"….
Hmmm jag tycker också dn ser lite mysko ut. All de gjort hittills har varit perfekt, varför denna så slarvigt gjord.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Håller med dig och satori, och den känns inte sann på något sätt
Hittade den här texten som jag tycker är intressant med tanke på fågeln:
Collins came to understand that all of the temples at Gobekli Tepe were oriented to the North. This finding led him to evaluate important archaeological sites in the Americas, India, China, Europe, and Egypt. He concluded that the earliest religions of the world venerated the constellation of Cygnus, which is located at the Great Rift in the Milky Way. Cygnus is typically depicted as a swan or other bird and is shown in the oldest cave art in the world. Rituals performed at various American mounds, at Maya and Inca sites, at stone circles in Europe, and in Egypt appear to have been done with the idea that Cygnus was seen as the portal of souls to and from the sky world.
Det var nytt för mej.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
För mig med, men tänker att många gamla kulturer dyrkar ju vissa fåglar. Egypterna med och GIza pyramiderna med sfinxen skall ligga exakt efter den där Cygnus konstellationen fast det finns ju vissa teorier om Orions bälte med.
…….som jag vid närmare eftertanke nog hellre väljer att tro på.