En trevlig midsommar..
önskar jag alla på UJ. Hoppas ni får fint väder, fint sällskap, fin och god mat och några snapsar mellan bröst och ryggrad för att sedan kunna trå dansen.
Utan snaps är det svårt att känna sej som en groda..lite våt måste man va.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Glad Midsommar Christine och visst skall jag ta en snaps till sillen och egenodlad färskpotatis. En fin Midsommar till Er alla på UJ
Åh så härligt med egen potatis..nu blev jag avunsjuk.

Trevlig midsommar på er! Här blir det inget firande, skall städas, tvättas, handlas och vägra fira att vi går mot mörkare tider. Jag tänker fira på söndag istället *s*. Dessutom kommer jag vakna utan pannknack imorgon - na nana na na na
Hoppas ni alla får en riktigt fin dag och var nu rädda om er och huvudet!!

Ja, GLAD MIDSOMMAR på er!
Jag firar lite traditionellt idag, med god mat och familjen….men tar 'det riktiga' firandet på söndag jag med.
I år är det faktiskt sommarsolståndet som gäller för mig med:) Ska in till mamma på sjukhemmet och fira lite med henne, sedan blir det en trevlig middag med sonen, det räcker bra för mig idag:)
Idag fick jag glada nyheter min dotter kommer hem från Israel! Jag är såååå glad
#8 Ja!!! Vilken överraskning! 
Tänk vad det går undan när man bara får tummen ur. Snart städat klart ju, skall bara och handla oxå så kanske blir lite firande ändå….lite sådär.

Glad midsommar från mig med, tror jag hänger på resten med en rätt medioker midsommar. Det verkar bara bli jag å flickvännen och en rätt lugn kväll.
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Vi har varit och hälsat på sonen och hans familj i deras husvagn och ikväll skall vi tillsammans med syster och svåger grilla lite här hos oss i trädgården. Jo vi skall äta sill och en liten färskpotatis från det egna landet också(med mycket smör). En snaps och lite vin. Mmmm
Vädret är OK, lite blåsigt, men jämfört med igår, så är det toppen.

är så trött.. Gubben gick iväg å lekte med Ozzy . Går å lägger mig å sover… natti zzzzzzzzzzz *trött kärring*

Men guuud.. glömde önska en trevlig midsommarafton.. 
#13 Att du inte skäms!
Själv glömde jag plocka 7 blommor ihop med dottra mi, blev distraherade av besök i lekparken. fast vem behöver blommor som spåmedel i dessa tider då vi kan se genom "nätet" utan hjälpmedel!

Så… nu e man på banan igen! En liten powernap…sen så e man "frisk"igen. *s*
Det har varit den bästa midsommar sen mannaminne. 
Jag vet inte om det beror på att man börjar bli lite till åren? men jag gillar det här med lite mer soft firande.. Förr hade vi värsta partajet med massa folk å man festa till småtimmarna. Men nu är det lugnare!
Sen att det regnat lite bryr jag mig inte om.. vi har tänt ljus ute + "brasa" i öppna spisen… å regnet smattrar så mysigt på taket. mmmm vad livet kan va härligt! *myspys*

Nu så önskar jag er en fortsatt härlig midsommar hur ni nu firar den
för nu ska tanten visa ungdomarna hur man spela Gutiar hero! 

Har firat en lugn och mysig afton med syster och svåger. Nu regnar det igen. Tur att vi har firat färdigt. Godnatt
Hehe…ja man kan ha lika roligt själv Playja