Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutanför-ämnet
Läst 2153 ggr
[GunillaF]
0

God morgon den 6 Juni

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon!

Upp och hoppa. I dag hissar vi flaggorna för Sverige!

Cristine
0

God Morgon Gunilla och alla på UJ!

Idag har jag fått sovit ut(vinet)så jag känner mej som ny.När jag klev upp regnade det fast solen sken för fullt.

Ha en bra dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

satori
0

Hej hej! Jag har med sovit….bort mest hela veckan. Det var längesen jag sov såhär mycket alltså. Känner av starka energier nu och det är som om kroppen inte pallar med dem genom att vara vaken, skulle kunna sova i flera dagar..helt ärligt!

Trevlig nationaldag på er om ni nu firar den, jag gör det inte.

Ewerhof
0

Jag é gammal! Jag bölar så fort jag hör "Nationalsången" eller "Den blomstertid nu kommer".

Glad nationaldag på er! GråterSkrattande

Cristine
0

Jag måste säga att jag tycker Svenska flaggan är vacker.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
0

Morrn:) Ja gamla kanske, men inte fria och det är väl det vi ska bli nuGladHa en trevlig lördag vad ni än hittar på. Kanske jag går bort och lyssnar på musiken för de skulle ha lite multikulti vid firandet.

Ewerhof
0

Å, men vi är väl friare än de flesta i världen? Åtminstonde vi kvinnor. Jag är stolt över att vi har ett land som så många anser att de vill bo i.

Ewerhof
0
Gahella
0

Nej, jag menar inte så. Visst har vi det så mycket bättre än vad andra har matriellt, men det har ju faktiskt blivit värre med den saken här med! Många fler har mindre pengar att överleva på, andra har mindre fritid att Leva i…Så nog tycker jag vi får se hur strypta och ofria vi egentligen är! Så när vi befriar oss från denna 3dim. matrix, lär vi få känna skillnad i den sanna friheten!

Intressant att den var Du Friska värld, det är kanske den vi ska sjunga nu istället?;)