Tv i kväll!!
Blev lite förvånad i kväll,när jag slappade framför dumburken. För på våra regionala program.ett inslag om Ufon. Det hade jag inte väntat mig precis
Men kul och intressant.

Vill du berätta lite mer om vad det handlade om? Kul när det är om händelser i närheten och inte bara i usa och mexico som verkar vara meckat för ufon :)
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Är oxå nyfiken på lite mer info om vad det handlade om. 
Det handlade om ordförande i föreningen UFon här i Gävleborg/Dalarna (tror jag,pratade i mobilen.I början av inslaget
) Mest handlade om olika händelser,som allmänheten rappotera in , genom åren. Kom inte i håg hur långt i tiden som dom gick tillbaks. Föreningen gör en sammanställning av de matrial som kommer in. Gjorde oxå egen "forsking" på fenomen" de flesta fann man naturliga förkalringar till. Men en del fann man ingen förklaring till. Det var dock rätt mycke martiel som kommit in under åren.En del rätt kända ( man kunnat läst om dessa i media)
Tyvärr ringde telefon hela tiden,typiskt när man vill lyssna/titta på något som intresserad..
En bekant har sagt till mig,att just i Dalarna ska det vara rätt mycke aktiviteter.Är det någon som vet om detta är sant?!