Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutanför-ämnet
Läst 2269 ggr
Cristine
0

Ny teori...

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Spanaren]
0

En teori är väl till för att alltid kastas omkull *ler*

/kram Spanaren

Ps Tur att det finns tänkare som går mot strömmen :-)

semjal
0

får man skriva om big bang det har ju att göra med ufos är det big bang eller universium eller båda som rör sig (utvidgar sig) det borde gå att mäta massan i tomma rymden om den rör sig eller står stilla,( det finns visst små partiklar) om universium är oändligt, vilket det borde vara, kan det finnas inte bara en big bang utan flera. om man tänder en smällare och slänger den upp i luften exploderar den likt en big bang och försvinner, men omgivningen finns kvar, och ändras ingenting (förutom ljudvågor) det finns en teori " det stationära tillståndets teori" av Fred Hoyle relaviationsteorin stämmer nog, men på en big bang, och inte i evighet. tid och rum tiden är konstant , rummet växlar (dimmensionerna växlar) det borde inte gå att göra tidsresor i en dimmension (den här dimmensionen) men kan man ta sig till en annan dimmension, har man gjort en tidsresa (tidsflödet)

semjal
0

får man skriva om big bang det har ju att göra med ufos är det big bang eller universium eller båda som rör sig (utvidgar sig) det borde gå att mäta massan i tomma rymden om den rör sig eller står stilla,( det finns visst små partiklar) om universium är oändligt, vilket det borde vara, kan det finnas inte bara en big bang utan flera. om man tänder en smällare och slänger den upp i luften exploderar den likt en big bang och försvinner, men omgivningen finns kvar, och ändras ingenting (förutom ljudvågor) det finns en teori " det stationära tillståndets teori" av Fred Hoyle relaviationsteorin stämmer nog, men på en big bang, och inte i evighet. tid och rum tiden är konstant , rummet växlar (dimmensionerna växlar) det borde inte gå att göra tidsresor i en dimmension (den här dimmensionen) men kan man ta sig till en annan dimmension, har man gjort en tidsresa (tidsflödet)

satori
0

Såg nästan hela filmen om den ryske pojken igår och där berättar han att i hans förra liv på andra planeter kunde åka runt i universum inte genom att förflytta sig i tiden eller med ljuset utan att det var som om dessa dimensionstunnlar bara uppenbarade sig plötsligt. Jag gör vissa kopplingar mellan det han berättade om energier, dimensioner och bränsle till denna artikel om mörk materia, parallelluniversa och ufo då. Det är som om vi sitter på sanningen, men att vi inte får en hel bild riktigt eftersom olika människor sitter med olika delar, likt pusselbitar. Om vi kunde länka samman allt….

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[Spanaren]
0

Jag kan inte tacka Playja nog för språkverktyget att översätta texten och i med detta kunde jag läsa dessa tänkvärda ord som enola har lagt in. Tack och kram från Spanaren