En Dröm ?
Hej vill dela med mig av min "dröm", jag hade i natt.
Har inga detaljer kvar, förutom när jag precis vaknade: Då sitter det c:a 8-10 "personer", samlade som på ett familjeporträtt. De är från en helt annan frekvens, ser det på de lite silvergrå overaller de har på sig och KÄNSLAN de omger sig med. Och de ser så glada och uppmuntrande ut. Och den minnesbilden sitter som klistrad framför mina ögon idag. Känner mig lite ömsom glad, ledsen och vemodig.

Du har nog varit "hemma om" och de kluvna känslorna du känner nu är för att du var tvungen att komma ner hit igen, men du är samtidigt glad att få träffat de dina..s.a.s….. Du behövde nog få bekräftat vissa saker, som du tvivlat på, och det känns kanske bättre nu….

Kanske du nu blir medveten om et tidlligere liv på en anan planet -
jag har en känslor av at det inte er dit rigtige hem du så -
ja bare litt tanker från mig -
krammer
Solar
Tack mina vänner för ert stöd, och även era tankar omkring det.
Jag har gått och känt efter, och tror bl.a att ni och alla länkar ni bjuder på här, sätter igång minnen i oss från andra existenser. Det är så mycket här som " triggar "oss att kommaihåg.
Jag kände faktiskt som du sa Solar, att det inte var "Hemma", utan nog ett liv från en annan planet. För som sagt, vi renar inte bara våra jordiska minnen och känslor, utan från alla hörn i Kosmos.
Vad kul att du delar med dig Gahella
Du har redan fått så fina svar, så jag nickar och instämmer i kören bara 
Tack Nera, ja jag gillar nickningar jättemycket också.
Kom på en annan grej som hände när jag gick och lade mig på natten. Det kom en jättestark ljusenergi som gick in i mitt 3dje öga, det har hänt förut men vad de sa, var att nu kommer ännu mer ljus på min väg. Tänkte på shintaidas dröm med duvan. Jag tror att VI nu går in i ett större ljus med många välsignelser på vägen.

Tack Gahella för du delar med dig av din dröm *ler stort å kramar om*
Jag drömmer jätte ofta som typ långfilmer. Idag har varit en jättekonstig dag för mig då jag sov halva dagen å drömt en massa om att bli transporterad i en sorts kanal med mönster. Det är väldigt sällan jag sover mitt på dagen.. men då brukar mina drömmar bli lite konstiga *s*
Tycker drömmar är jätte spännande att få ta del av! *ler*
# 6 Håller med dig om att man oftast drömmer konstigare på dagen…
Jag kom på nu att häromkvällen, alldeles innan jag slog igen ögonen för att sova, så kom det 3 st blåa ljusklot emot mig i mörkret !! De löstes opp, eller gick in i mig, det vet jag inte, men de försvann alldles vid min panna
Sen måste jag ha somnat …
Ja, jag älskar att prata drömmar. Vi måste starta en drömtråd
Vet du Playja var tunneln ledde. Får en känsla av dimensionstunnel??
Och dina blå klot Nera, va va de? Kan det vara reningsklot från Kristusenergin?
Kramar från mig
# 8 JAAA vilken bra idé !! En drömtråd kan vi väl starta, det tycker jag med. 
Antar det. Kloten känndes väldigt positiva och " renande" på nåt vis 
Hihi va bra, sagtogjort!

#8.. Ja… Gahella.. drömtråd var en tanke som slog mig oxå. 
Nej.. jag vet inte vart tunneln/kanalen sluta… men jag vakna ett par ggr å sen somna jag om.. å fortsatte sväva vidare i min dröm. Det var som att åka i en vattenruschkana… utan vatten fast den var då heltäckt (typ rör) och med konstiga mönster å former inuti…så var det ljust i olika färger. Helhäftigt! Det enda jag kommer ihåg vad jag tänkte är att "nu jäklar går det undan" för det gick fort som bara den. Det var inte på något sätt obehagligt.. bara häftigt! *ler*
Va häftigt att du ser färger och mönster! För när jag är ute och åker, känner jag mer av farten, men ser ingenting, tyvärr.( Än så länge)

Ja här var det hela kittet! *s* Tecknen såg ut som runor fast ändå inte… å strukturen på "röret" var ungefär som mjuka valkar som var formade till olika mönster. Eller hur man ska förklara.
Det händer jätteofta då jag drömmer å sen vaknar jag .. kanske går upp på toa.. när jag sedan somnar om igen…fortsätter jag drömma där jag var när jag vaknat. Någon mer som gör det?
Nej tyvärr

#13 Det har hänt någon enstaka gång, att ja har kunna fortsätta där jag slutade. Och jag tycker också det är ofta att dag-drömmar ( när jag sover) är tydligare än nattdrömmar….

#14.. Okej! *ler*

Jag puttar upp den här med för det har ju hittat hit lite nya som kanske vill dela med sig av sina drömmar? *hoppas*
Tycker drömmar är kul att läsa om!
Vad tycker ni???
Bra idé, älskar fortfarande att prata drömmar:)

#7 Uj uj uj…det där påminner mig om en sån där eftermiddagslursdröm jag hade för ett par veckor sedan.
Hade en nattsvart himmel ovanför mig och plötsligt kom två "ljusägg", kan inte kalla de för nåt annat för de hade samma form och storlek. De lyste grönt och hade nån sorts kärna i sig.
Jag kände på nåt sätt att de inte kom från denna planet men jag lät de komma in i min kropp och heala mig ändå, trots att det kändes lite främmande.
Efter denna healing bad jag om att få se alla farkoster som är utanför jorden och plötsligt materialiserade sig ett flertal olika farkoster på himelen för en kort stund.
Upplevesen av den här drömmer sitter i än och det känns inte som om det var bara en dröm…

Nej det är ingen dröm;)
Vi sätts i ett dval-tillstånd för att släppa kontroll och varseblivning så vi får förmågan att se andra verkligheter.
Välkommen hit och du får gärna berätta mer om du upplever något mer:)
mina kontakter började med drömmar senare kom de i vakna livet det säjs att människan är lättmottaglig i sina drömmar från andra sidan dimmensionsgränsen och kan påverkas mot en ljusare väg i livet senare kan man få besök i vakna livet som man kan hänvisa till sina drömmar, vad var det för sort gahella kommer du ihåg deras ansikten och hårfärg( nyfiken)
Minns inga detaljer, de såg väldigt mänskliga ut , men ändå inte, och de kändes väldigt bekanta.

Ingen som drömmer om skumma djur? Har haft massor av drömmar som utspelas i skogen vid min sommarstuga, där i dammen lurkar de mest bizarra fiskmonstren under vattenytan. En gång såg jag en tusenfoting lika stor och lång som 2 bussar som brakade genom skogen, en annan gång vart jag jagad av 3-4 st bigfoot liknande varelser genom samma skog. Hittade även ett rymdskepp där med min barndomskompis som vi lyckades ta oss en flygtur i, men den varade ca 5 sekunder sen kraschade vi i dammen.
Synd så kommer jag bara ihåg korta scener från mina drömmar annars skulle det kunna ha blivit ruskiga historier! :D
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
mänskliga! det finns ljushåriga människoliknande över oss de har stora skepp i jonosfären,…………….men ändå inte………… de är lika människor ……….men ändå så olika oss att de ser främmande ut……….drömde att ett par som jag sett tidigare sprang ut ur huset mot sommarhuset för att möta en svart skugga som gått in där fick uppfatfnigen att det var någon uppörelse jag vaknade och var väldigt rädd och vågade knappt titta ut där skuggan kommit,. drömde sen att det kom en skuga efter vägen från en granne som nyss dött. de som sprang ut för att möta den var ljusklädda och ljushåriga , har kört på en svart skuga i människoform vid en nattlig bilfärd för en del år sedan, det small till rejält i bak i bilen den måste haft nån slags fysisk form, det tog flera år innan ja kunde berätta om det, började bara gråta och fick inte fram ett ord när ja försökte berätta om vad ja kört på har både drömt om dem och kört på en i levande livet
som vanligt och det gäller nog andra ochså så drömde jag om den gåna dagen, jag drömde om tolv blå aliens ,en vanlig dröm när man pratar om sånt,……………när de medelar sig genom drömmar så är det så pass viktiga saker att det präglas in om de vill få fram ett budskap ………det har jag fått bekräftad efter senare kontakter……….i natt en vanlig ordinär dröm
Ja precis sejmal…och ändå så bekanta! Har undrat ofta vad för typ av jobb vi egentligen gör om nätterna?! För en sak är då klar att vi jobbar verkligen med skuggorna inom och utanför oss själva!
OJ enola, om vi inte visste bättre skulle man tro vi drömde science-fictiondrömmar;)
Ja sejmal, de är mycket tydliga på den punkten! Det präntas verkligen i oss!
Va roligt att fler berättar om sina upplevelser tycker jag:) Berätta mera