Ett ljus för Bengt Olov!

Läste inne på Kolhydrater att Bengt Olov som skrivit många inlägg här inne på Uj har gått bort! så jag sänder varma tankar till hans nära och kära samt beklagar deras förlust.
Gud ja vilken chock! Så märkligt jag tänkte så mycket på honom för c:a 1-2 v sedan och kände jag saknade honom och hans fina och godmodiga energier!
Tack snälla Playja att du berättade det.
Ja han hade gjort klart här och fortsätter sitt ljusarbete på andra sidan. Tror säkert han kommer att titta till oss härinne och stödja oss på vägen hem.
Många varma tankar till honom och hans familj….
Kan inte rå för att mina konspirationsteorier kommer över mig när det kommer till B-O. De har skrivit att han gick bort på natten och dödsorsak ej fastställd. B-O var oerhört nyfiken och väldigt ifrågasättande kring det mesta. Blev han bortplockad för att han visste för mycket, för att han kom för nära "sanningen", hade han blivit ett hot som skulle kunna få slöjorna att falla. Eller var hans tid helt enkelt kommen? Jag känner till en annan vars blogg jag och många därtill följde. En man väldigt lik B-O på många sätt som avslöjade många sanningar. Han dog också alltför ung och under ganska oförklarliga omständigheter. Jag känner mig riktigt ledsen över det här, trots att jag aldrig träffat B-O IRL. 
Jag känner mig också jättelessen satori
Men känner att Gud kommer till oss i olika skepnader, och när tiden är klar så är den. Känner att Tillit till allt som sker är mycket viktigt, även om man står där med 1000 frågor och funderingar.

"Tänker att han trots allt har det bra i ljuset nu, men lider med hans nära och kära för en stor förlust!"
Sådan är min tanke oxå satori!
Ja, det gör jag med, ord i rättan tid…Ja detta är verkligen en chock…

#3.. Eller som jag tänker. Att han fick "vetskap" om sånt han inte tänkt på innan.. att hans ifrågasättande gav vägledning! Vet inte? men dessa tankar kom till mig.*funderar lite*

Ja, chockad är det rätta ordet! Jag instämmer med era funderingar och kommer absolut att sakna denna härliga person.

Oj! Jag har saknat han här men trodde han bara inte haft tid att skriva på ett tag. Han var en härlig man! Hoppas vi får träffa han igen så småning om.
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Risken är ju att vi måste gå igenom alla trådar på andra sidan för att inse hur vi skapar illusioner och undviker att erkänna sanningar och vad det ställer till för andra . Vi träffas nog igen så småningom .

Tråkigt med Bengt Olov - tror i och för sig på ett liv efter detta - sänder ljusa och varma hälsningar!

#13 Ja, internet världen är märklig. Samtidigt funderar jag ibland på hur vi resonerar omkring det här med att känna någon. Vi är säkert många som haft 3-D människor inpå oss som gjort tvärvändningar så man förbluffats och tänkt att "jag som trodde jag kände den personen". Det är ingen garanti att man kommer närmre en människa för att man har dem 'live' så att säga.
För mig är det inte bara orden och vad de säger här på forumen, det är också energin de sprider. Och B-O spred väldigt goa energier tycker jag.
Själv har jag träffat några live från nätet och de stämde faktiskt på min känsla jag fick från dem. Vi är ännu närmre varandra nu när vi träffats.
När B-O skrev sina inlägg så var det inget man scrollade förbi, han kunde konsten att fånga din uppmärksamhet.
Jag sänder mina tankar till hans anhöriga!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.