Dagens snackis 7/5
Tjena moss!
Nu skiner solen och nu väntar det utejobb plus lite annat i fall ni skulle sakna mig *ler*. Hittade ingen Goder Morgon text men det går lika bra så här.
/ kram Spanaren
Ja det blir lite struligt när man hoppar mellan tre sajter.
Jag har också att göra utomhus. Vilket fint väder vi har idag.!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tre sajter?!?! Du är då verkligen i ropet min gode vän Cristine 
Dagens snackis är så bra att ha i alla väder/ kram Spanaren
Näee men jag måste ju hålla igång med mina kurskamrater och The chief annars lär jag mej ju inget.

#0.. Jamen Spanaren! *ler stort* Här får man starta vilka trådar man vill å känner för (i stort sätt *ha ha ha*). Du är så välkommen att starta en godmorgontråd då det inte finns någon. Det är bara trevligt! 
Ja.. Cristine har att göra.. jösses!!! hur faken får du något gjort hemma? DET undrar jag? Kom gärna med lite tips..för det skulle jag behöva.. här slammar det vardagliga igen å då skriver jag oftas bara på en sajt. *s* 
Jag sitter ner bara tidigt på morgonen då jag brukar gör inläggen eller söka efter något..och på kvällarna ,emellanåt står ja g på språng och skriver, då rostar man aldrig genom springandet mellan sysslor och dator. just nu håller jag på att putsa fönstren igen.Gjorde det för en månad sedan .
# 3 Det är bra att du lär dig i den viktigaste sajten för det är en viktig uppgift som du sen förmedlar till oss alla med den kunskapen.
#4 Tack för det Playja 
/kram Spanaren

*ha ha ha* Ja dig e det fart på Cristine. 
Nu ska jag ta mig ikragen å klippa rosor.. har faktisk lyckas tvätta lite idag.. är perfekt torkväder *s* tittar in lite då å då! *vinkar hejdå på en stund*