Dagens snackis 6/5
Ett stilla regn idag men känner ändå för att utföra en solhälsning. Är det något som ni kunde tipsa vidare om till andra eller …
/kram Spanaren
Ps Gärna med musik till 

<---- trög kärring! Hur tänkte du nu Spanaren? *ler undrande* 
Ha, ha … Var på ett Rehab och där fick vi lära oss att utföra en mjuk rytmisk hälsning till solen och kom då att tänka på att var det inte Mayafolket som dyrkade solen?!?! Kanske det finns någon liknande solhälsning att visa upp här så att vi ödmjukt får dyrka vår sol. Bra för kropp och även själen.
Tjorvade jag in mig eller … / kram Spanaren
Att sträcka sina händer och armar mot solen och ta in dess kärlek och kraft genom inre bön, kanske
Precis Gahella och du slog huvudet på spiken 
/kram Spanaren

Jamen då fattade jag rätt iaf *S* 
Har för mig jag sett en "tubis"för länge sen med skön musik om det. Skall kolla efter den då jag tagit en liten promis med hunden. (han står med benen i kors) 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Var så god!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Så underbar och denna video måste kollas in bättre i morgon och många tusen tack Cristine för din hjälp.
Underbart är att jag få lära mig något nytt hela tiden för att hålla min nyfikenhet på livet alltid på topp
/kram Spanaren
Japp det är så man håller sig länge på jorden, folk som är nyfikna lever längre.
Japp så äre;)
Hahaha…ni ska se min sol-hälsning som den hon gör, och det är inte i närhetens ens, ajaj…det tar stopp överallt;)
He he det behövs nog mycket träning!

Nu blev jag fundersam!
Skrev ett inlägg här i tråden men nu finns det inte. Undrar vart det hamna? *asg*
Det har hänt mej måånga gånger Playja!