Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etiketthumor
Läst 2016 ggr
Cristine
0

Hi Hi!

Det här hittade jag på nätet!

Jag är en utomjording

Jag vet att det låter otroligt, men jag är en utomjording. Jag kom till den här planeten för över 10 år, som en av dom på min planet som blev rekuruterade för att infiltrera jorden. Min ras lever på en planet som ligger ungefär 2.000.000 ljusår från jorden. Resurserna på vår planet har tagit slut, atmosfären håller på att kollabera och korrupta vetenskapare och makthungriga politiker har orsakat förstörelse, krig och kaos. Vår ras är dödsdömd om vi inte evakuerar vårt folk inom 2 år. Därför har mitt folk utvald jorden som ny planet.

Just nu befinner sig redan 80.000 invånare från min planet på jorden. Vi alla är här för att skapa förutsättningar för att evakuera mitt folk, som det bara finns 30 miljoner kvar av. Människorna på jorden kommer att bli terminerade.

Några av oss som lever på jorden har börjat inse att det här är fel väg. Vi trivs på jorden och anser att människorna på jorden har rätt att leva på sin planet, men makthavarna på vår planet delar inte vår åsikt. Vi har försökt att stoppa deras plan, men vi misslyckades. Därför kommer vi att bli terminerade, tillsammans med alla jordmänniskor. Invasionen kommer att börja om ett par veckor. Vi som har försökt att rädda jorden, måste nu se till att rädda oss själva. Vi ska försöka att fly till en annan planet.

Jag är säker på att många undrar hur vi kan resa miljoner ljusår genom rymden. Det går verkligen inte att resa snabbare än ljuset (men vi kan resa nästan med ljushastighet) och maskhål som man kan resa var som helst med med finns bara i sci-fi filmer. Rymden är krökt men avkortningen som man tar om man öppnar ett maskhål är för kort för att resa så långt. Man kan bara avkorta vägen upp till 95 %. I stället för att resa 2 miljoner år till jorden, skulle man ändå behöva 100.000 år. Men avkortningen räcker till att ta sig till nästa svarta hål på bara ett par månader till ett par år, beroende på var i rymden man befinner sig. Därifrån kan man resa med tiden till nästan var som helst i rymden på kort tid. Resan till nästa svarta hål tar längre tid än resan genom det svarta hålet.

Just nu befinner sig en flotta av 3000 rymdskepp omedelbart före inträdet i det svarta hålet, för att börja med termineringen. Jag och mina vänner kommer att fly i natt. Önskar alla jordinvånare lycka till! Jag älskar er jordbor.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.