God morgon 13 april
Sista dagen kvar av påsken och man hoppas det blir vilodag..nu kan det väl inte komma någon mer! Ibland kan det bli lite för mycket av det goda.
En härlig dag önskas alla.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hallå alla vänner! Ja det har hänt mycket trevligt här. Men som du säger, det blir så intensivt under några dagar.
Ja skönt att det är vanlig dag med vanliga rutiner imorgon tycker jag. Igår fick jag för mig att jag skulle skura fönster. Jag har 28 sidor att tvätta. Jag tog 6 på 3 timmar och inte f*n blev de mycket renare, smetade mer bara ut skiten ser det ut som. Inte konstigt jag dragit ut på det under 2 år nu. Jag fullkomligen avskyr att skura fönster! Så de andra fönstren hoppar jag idag. Trevlig sista påskdag på er!
Det e inte klokt förresten att ha så mycket fönster i en liten 2:a.
Jisses..bor du i ett glashus?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja det kan man undra. Blev ganska nyss påmind om hur helvetisk sommarvärmen är här så jag har redan ångest över hur vi skall stå ut en sommar till. Jag har på sommaren närmare 40 grader varmt i vardagsrummet trots nerdragna persienner och fläkten på högsta. Häromdagen var vi uppe i 35….Fönstren är inte bara många, de är stora också, ca 70% glas 30% vägg.