Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikett: utanför-ämnet
Läst 1964 ggr
Cristine
0

God morgon 12 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vi hunnit nästan till mitten av månaden, tiden springer iväg och jag hinner inte med. Dottern är glad över att hon har 2 dagar kvar  av vila.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

satori
0

Ja det går otroligt fort, jag blir stressad för det är så man inte hinner med. Jag är nog kvar i februari eller nåt. Skrattande Har alltid älskat våren och sommaren, men nu är det som jag stretar emot, vill att allt skall stanna upp, vill inte ha sommar i år! Idag är det halvmulet och molnigt, det tycker jag var skönt, då känns det mer legitimt att vara inne och städa och tvätta.

Cristine
0

Skrattande

satori
0

Råkade ut för en sak för 3 år sedan så hela våren där var jag helt väck, så djupt nere att jag knappt klarade ta hand om mig själv, fick bo hos kompisar och så. Jag har kommit över det där och inget jag lider av idag men kom på nu om det kan vara så att våren och solen på nåt sätt väcker upp nåt slags känslominne. Som jag nämnde så älskar jag egentligen våren men det är som om det väcker ett stort obehag i hela mig. Händelserna för 3 år sedan är inget jag sitter och tänker på, men alla de tunga känslor jag hade då kan jag känna av.

satori
0

Läste just Dagens Astro (som Gahella inte lagt in än)…och fick svar på min fråga *s*. Tänk att man kan bli så påverkad av planeterna.

Cristine
0

Kul att du fick det uppklarat!SkrattandeTungan ute

Gahella
0

En Go Påskdag på er! Jag tycker också våren väcker upp mycket dubbla känslor, är både glad och vemodig.