Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutanför-ämnet
Läst 1550 ggr
Cristine
0

Vad?

Vad tänker ni göra under helgen? Jag får antagligen hit alla barn och kanske barnbarn. Har inte pratat med dem än.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
0

Gott att ha alla barnen omkring sig då Cristine!

Det blir en hel del trevligt som händer Eremiten Gahella i helgen. Idag til mamma på hemmet som återhämtat sig från varit svår sjuk i cancer och därefter en låång svacka i depression, då hon inte brydde sig ett dugg! Nu blir hon så glad när vi kommer och t.om ringer på kvällarna för att nattsudda med mig. Mirakler sker!

Imorgon ska jag på födelsedagsfest på krogen:)

Någon av dagarna får jag besök från en kompis som flyttade härifrån för många år sedan, men som jag fortfarande har kontakt med.

Påskamiddag med lilla familjen på påskafton.

Cristine
0

Oj du har fullt upp hör jag , trevligtFlört

Så skönt att din mamma tagit sej ur depressionen, det finns inget värre.Hoppas du hinner vila också. :=)

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ewerhof
0

Tja, mina planer är väl att njuta av det utlovade fina vädret. Börja pula lite på altanen, plantera ett par blommor och bara vara i största allmänhet. Fast en påsklunch/middag klämde jag in idag på dagen. Det förväntades liksom. Min far tror att jag skulle bli ledsen om han inte kom och mina barn känner att de måste komma för annars blir jag ledsen…och jag skulle ärligt nöja mig med om alla lite anspråkslöst ringde och var glada en stund. *suck* Och inte kan jag säga att de inte ska komma för jag tycker ju naturligtvis att det är kul att se dem. Det är ju jättetrevligt när alla väl är på plats. Fattar liksom inte bara varför det måste ske för att almanackan säger så, jag är ju inte religiös… Ja, ja, det kunde vart värre, det vet jag, men nu är det skönt att rå sig själv i två fria dagar till.