Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettenergier
Läst 3515 ggr
siberlina
0

fullmåne

hejsan

på  torsdag  är  det fullmåne  igen, va berädda…

[GunillaF]
0

Vad kan det bero å att jag aldrig känner av fullmånen? Det är så många som säger att dom har svårt att sova då.

siberlina
0

gunilla det är  konstigt, jag  började   inntressera mig  för detta  för ett   år  sen    och det stämmer verkligen på mig, när jag  känner   mig upp  i varv     eller inte kan sova  då vet jag att  det  är  full  eller   halv måne  på gång, jag  tror   många  människor   är  känsliga   och därför  känner avv det , jag har alltid varit  känslig  för allt  möjligt.nu    tänker jag bara  ,ja ja   det är fullmåne på   gång. i thailand    firar    dom fullmånen  med  fest…

Gahella
0

Det är bra att du håller oss underrättad, Siberlena:) Så vi förstår varför vi mår som vi gör då, vi som gör det;)

Vi är nog känsliga på olika saker…Obestämd

[GunillaF]
0

#2 Jag mår finfint för det mesta och sover som en stock bara jag går och lägger mig nån gång! Flört Men jag är desto mer "känslig" för andevärlden. Det är nog som Gahella skriver.

enola
0

Jag märker av månen på andra sätt, när flickvännen börjar bli lite extra kinkig så är fullmånen snart här och lingonveckan för henne. :D

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

satori
0

Jag är känslig för det mesta tycker jag; månen, mensen, andar, människors energier, andra energier, tillsatsämnen, strålning och gifter.

Cristine
0

Jag har svårt att sova när det är fullåmåne  det pirrar i kroppen och jag kan inte vara stilla.Jag har nog blivit mer känslig genom att bli medial.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

satori
0

Så att va på seans i fullmånens sken med en grupp människor som pratar i mobiltelefon när jag har mensen samtidigt som jag dricker kaffe och äter lösgodis vore att utmana ödet Flört

[Jeremina]
0

På Ön skyller dem alltid på fullmånen om man blir lite mer aggressiv mm. Vad tror ni?

Cristine
0

Säkert Jeremina, om man inte får sova blir man ju på dåligt humör!Obestämd

[GunillaF]
0

#9 Inte då…..men det kan vara bra att ha nåt att skylla på, kanske!Flört

satori
0

Jag tycker mig känna av fullmånen redan och jag vill gärna hålla med om att man visst kan "skylla" på fullmånen om man känner sig ilsken eller aggressiv, sen är det ju upp till var och en hur man hanterar ilskan.

[GunillaF]
0

Jag vill bara klargöra att det var menat som ett skämt det jag skrev i #11.Glad

siberlina
0

jag  har  köpt en spikmatta  , och   imorse  låg  jag  på  den 20 minuter  och alla   spänningar    släppte    på en gång,bla huvudvärken  , så   så här  innan fullmånen   kommer jag ligga  mycket  på den..

[Jeremina]
0

För en gång skull känner jag mig lugnare inför fullmånen men det beror nog på att jag fått distanshealing….Flört

satori
0

#14 Kul och grattis! Visst är det skönt! Jag har själv en, men jag vill varna påtal om aggressioner, när jag började ligga på min matta så låg jag lite väl länge kanske 30 min eller längre innan jag var van för att det var så skönt och fick väldiga aggressioner, diskuterade en massa på nån annan iFokus sajt om just det att det luckrar ju upp även energiblockeringar och sånt, men visst är den underbar!!!

satori
0

Har sovit skitdåligt inatt och vaknat och blivit störd hela tiden av vibrationer, varit påväg att få UKU, släppt taget och bara låtit mig följa med men kom aldrig ur vad jag minns, bara en massa vibrationer och som hela kroppen gungade.

siberlina
0

ikväll   är det fullmåne afton

Cristine
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Artikel om fullmåne

satori
0

Ja jag kände som sagt verkligen av den. Var mer snurrig än jag nånsin vart igår tror jag. Alzheimer light. Var på affären och handlade och bara glömde bort att jag hade barnvagnen så den hade jag lämnat med plånbok och allt och hittade den inte först. Sen var jag asvimsig med andra grejer.

Gahella
0

Sådär jobbigt hade jag med energierna förrut satori. För mig berodde det på att jag var blockerad och energierna inte flöt igenom som de skulle. Jag kom ihåg hur jobbigt och snurrigt det var, ibland ville jag bara skrika och gråta av vanmakt då ingenting fungerade som det skulle.