Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettupplevelser
Läst 2153 ggr
Cristine
0

Snygg alien!

Jag skulle bara meditera lite och sedan fråga om mer detlajer av en tjej jag har kontakt med men somnade.

Då drömde jag om en ailien ssom var väldigt snygg hade ljust hår i page,med ett metallband runt huvudet och dräkten såg ut att vara  av metall också, en väldigt tunn metall. Det är andra gången jag drömmer om honom..det gjorde jag också för 6-7 månader sedan. Undrar om det har någon betydelse.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
0

Ja, absolut i mina öron. Upplever vi fått en mycket nära kontakt med dem nu, och på olika sätt. Senaste tiden har det varit mycket signaler i hö-örat, igår var det nästan öronbedövande!

Den jag "drömde" om häromdagen, hade också en overall, och hade långt hår, minns du att jag berättade det?

satori
0

Själv såg jag en ful jävel inatt Flört Närå för jag kunde inte se ansiktet mest bara som en mörk skugga, men det var en låååång en och smal, med lite böjd rygg och armarna var så långa att de hängde ända ner till knäna.

Cristine
0

Huu, jag föredrar att den snygga killen kommer tillbaka.

satori
0

Nä det var inget obehagligt för det Cristine, man känner rätt tydligt om det är något som inte har goda avsikter. Ljus eller mörk, fast för många år sedan så blev jag livrädd om jag mötte en svart man ute på natten på en öde gata, mer rädd än om han varit vit - fördomar, rädsla, för vad? För en färg.

Menar du detta som du skrev Gahella:

"Jag frågar, får jag se dig nu? Ja till en viss del, säger han och kliver framför mig. Där står en varelse i en overall och solglasögon på sig(skratta inte;) Med en hög huvudform. Jag frågar är du en man eller en kvinna? Och den säger en han, och tar av sig lite av masken, och en lång hårslinga ramlar ut. Måste gå nu säger han och försvinner bort med konstiga steg som gick lite i zickzack, för att ingen skulle se honom."

enola
0

Jag hade lite skumma drömmar inatt också, kommer inte ihåg några väsen, figurer eller handling, men kommer ihåg att jag liksom sögs genom cosmos i en tunnel, ni som sett stargate vet vad jag menar! :)

Kan ju vara att jag sett för mycket på den serien på sista tiden, håller på att plöjja igenom Stargate SGC… Obestämd

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Cristine
0

Går den serien igen?

enola
0

Ja på min dator Oskyldig

satori
0

#7 ASGARV!!!!!! Se upp för IPED bara Flört känner mig lite paranoid själv numera.

enola
0

Jag har inte tankat nått, jag tittar bara!! Oskyldig

satori
0

Det har väl ingen av oss änglar här nånsin gjort, skulle aldrig falla oss in eller hur!!! OskyldigFörvånadSkrattande Har aldrig tjuvåkt på spårvagnen i GBG heller när jag bodde där. Kanske skulle starta en sån där "Jag har aldrig….tråd"

Cristine
0

Jag har aldrig någonsin gjort något fel!Oskyldig

Gahella
0

Inte jag heller…OskyldigJag e perfekt, kom inte å påstå nått annat;)

Ja precis satori!

Det där suget var nog inget påhitt enola…ObestämdVi sugs upp varje natt, men tyvärr minns vi ju inget av det.

satori
0

Beem me up Scotty! Nu är jag trött så jag skall snart iväg och låta mig sugas……..uppFlört

enola
0

Ja det kändes verkligen verkligt kommer ihåg hur det kändes att färdas i denna tunnel och att det var nästan det enda jag mins var ju också lite lustigt. Kommer ihåg att när jag kom ur denna vortex så hamnade jag i ett litet rum med en dörr och när jag öppnade den så vaknade jag. Kanske var det så att jag färdades tillbaka hit till jorden? :)

Gahella
0

Ja det låter troligt enola. Häftigt…Cool